• Geri dön

  • 342 Görüntülenme

  • 7 Haber

  • 26 İşletme görüntülenme


AYGAZ, SİPARİŞ KANALLARINA 
AYGAZ CHATBOT’U EKLEDİ

Teknolojiyi yakından takip eden ve müşterilerinin hayatlarını kolaylaştırmak için kullanan LPG sektörünün lider markası Aygaz, Aygaz Chatbot’u hayata geçirdi. Şirket içerisinde bir inovasyon projesi olarak geliştirilen Aygaz Chatbot uygulamasıyla müşteriler artık tüp siparişlerini Facebook üzerinden mesaj yoluyla verebiliyor.

İstanbul, 18 Nisan 2019 –LPG sektörünün lider markası Aygaz, tüketicileri için sektörde ilkleri gerçekleştirmeye devam ediyor. Dijital dünyadaki gelişmeleri tüketicilerin hayatlarını kolaylaştırmak için yakından takip eden Aygaz, şirket içerisinde yürüttüğü kurum içi girişimcilik çalışmaları kapsamında Facebook üzerinden mesajlaşma yoluyla tüp sipariş imkânı sağlayan Aygaz Chatbot uygulamasını hayata geçirdi.

Aygaz, sektörde bir ilk olan uygulama ile sipariş kanallarına bir yenisini daha ekledi.Aygaz Chatbot ile sipariş vermek isteyen müşteriler sadece mesaj atarak ihtiyaç duydukları ürünlere kısa sürede ulaşabiliyor.

Chatbot uygulaması ile sipariş vermek isteyen müşterilerin Aygaz’a https://www.facebook.com/aygaztupgaz/ adresinden chatbotu kullanarak iletişime geçmeleri yeterli oluyor. Aygaz Facebook sayfasında ayrıca yemek tariflerinden güvenlik bilgilerine kadar birçok içerik takipçilerini bekliyor.

Chatbot Nedir?

Yapay zeka tabanlı teknolojilerle sözlü veya yazılı yöntemlerle iletişim kuran programlar Chatbot olarak adlandırılıyor. Sohbet servisleriyle entegre olarak çalışan chatbot uygulamalarında soru-cevap yolu ile karşıdaki yazılım ile diyalog kuruluyor. Mobil uygulamalar, sosyal medya kanalları, dokunmatik ekranlı kioksklar ve çağrı merkezleri chatbot kullanım alanlarından bazıları.

Habere Ait Görseller



Mesaj GönderKAPAT
İşletmeye mesajınızı iletin.
İPTAL