• Geri dön

  • 98 Görüntülenme

  • 22 Haber

  • 657 İşletme görüntülenme


GROHE CEO’su Thomas Fuhr,B.A.U.M. 2019 Çevre ve Sürdürülebilirlik Ödülüne layık görüldü

Alman Çevre Yönetim Derneği(B.A.U.M.) GROHE CEO’su Thomas Fuhr’u sürdürülebilirlik konusundaki kararlılığından ötürü ödüllendirdi. 

Almanya’nın en tanınmış sürdürülebilirlik ödüllerinden biri olan B.A.U.M. Çevre ve Sürdürülebilirlik Ödülü’nü alan Fuhr, GROHE’de üretim süreçlerinin 2020 yılına kadar tamamen karbon nötr hale geleceğini duyurdu.

GROHE AG CEO’su Thomas Fuhr, B.A.U.M. kurumsal ağı 2019 Çevre ve Sürdürülebilirlik Ödülü’nü aldı. Eksiksiz banyo çözümleri ve mutfak bataryalarında dünyanın önde gelen markalarından GROHE, Fuhr’un yönetiminde sıhhi tesisat ürünleri sektörünün en sürdürülebilir markalarından biri haline geldi. Almanya’nın Hamburg kentinde düzenlenen törende ödülünü alan Thomas Fuhr, yaptığı açıklamada GROHE’nin dünyanın dört bir yanındaki beş üretim tesisindeki tüm üretim süreçlerinin 2020 yılına kadar karbon-nötr hale geleceğini duyurdu. B.A.U.M. ödülü, 1993 yılından bu yana, çevrenin korunması ve sürdürülebilir kalkınma konularında yıllar boyunca sergilediği olağanüstü bağlılık ve bu alanlarda imza attığı örnek girişimler ile evrensel bir yaklaşım ortaya koyarak isim yapmış kişilere veriliyor.

Değer Zincirinin Genelinde Enerji Tasarrufu, CO2’in Azaltılması ve İsrafın Önlenmesi
“GROHE’deki çalışma arkadaşlarım adına kabul ettiğim bu ödüle layık görülmüş olmaktan büyük bir mutluluk duyuyorum,” diyen Thomas Fuhr, sözlerini şöyle sürdürdü: “Hem benim hem de GROHE’nin misyonu, suyun getirdiği mutluluktan hiçbir şekilde taviz vermeksizin su ve enerji tasarrufu sağlayan özelliklere sahip akıllı teknolojiler geliştirmek. Suyun her damlası kıymetli. Diğer kaynaklardan tasarruf sağlama konusundaki uzmanlığımızı geliştirmemizin altında da su tasarrufu konusundaki tutkumuz yatıyor; nitekim, değer zincirimizin genelinde enerji tasarrufu, CO2’inazaltılması ve israfın önlenmesi gibi hususlara bu kadar büyük bir önem atfetmemizin nedeni de bu.”

Hedef: Sıhhi Tesisat Ürünleri Sektöründe Karbon-nötr Üretime Geçen İlk Üretici Olmak
GROHE, akıllı, sürdürülebilir ürün çözümleri üretmek için araştırma ve geliştirmeye yatırım yapmakla kalmıyor, aynı zamanda beş global üretim tesisine yüksek harcamalar da yapıyor. Birleşik ısı ve enerji santrallerine yatırım yapmak, Tayland’ın Klaeng şehrindeki tesis genişletme projesi ile Alman Sürdürülebilir Bina Konseyi’nden (DGNB) gümüş sertifika almak ve Almanya’nın Hemer şehrinde en son teknolojiye sahip bir test laboratuvarının inşa edilmesi, markanın taahhüdünün bir parçasını oluşturuyor. GROHE, üretim süreçleri konusunda da sürekli olarak sürdürülebilirliği artıran en son teknolojileri kullanıyor: Bu yıl, malzemeden tasarruf sağlayan 3D metal baskı süreci hayata geçirildi. Gerek bunlar, gerekse geçmiş yıllardaki diğer birçok proje, markanın karbon ayak izinin azaltılması ve kaynaklardan tasarruf sağlanmasına destek sağlıyor.

GROHE, bugün artık bir adım daha öteye gidiyor ve 2020 yılına kadar, sıhhi tesisat ürünleri sektöründe karbon-nötr üretime geçen ilk önde gelen üretici olmayı hedefliyor. Temmuz 2019’da GROHE, tüm üretim tesislerinde yeşil elektriğe geçişi tamamladı. Sıhhi tesisat ürünleri üreticisi, önüne geçemediği CO2 salımlarını ise, WWF’in gelişiminde büyük rol oynadığı ve desteklediği Altın Standardı gibi, son derece yüksek standartların baz alındığı telafi edici projeler ve destekleyici aktiviteleri hayata geçirerek dengeleyecek. Tedbirler, CO2 salımlarından kaçınmanın yanı sıra, projenin çevresinde sürdürülebilir, ekolojik ve sosyal gelişime de katkıda bulunuyor.

GROHE & B.A.U.M. – Uzun Soluklu bir Ortaklık
Alman Çevre Yönetim Derneği B.A.U.M., 1984’ten bu yana faaliyetlerini sürdürüyor. Bugün, 500’ü aşkın üyesi ile, Avrupa’da sürdürülebilir bir ekonomik sistem için çalışan en büyük ağ olma özelliğini taşıyor. GROHE de, B.A.U.M.’un destekçilerinden biri olarak, B.A.U.M. davranış kurallarına uygun hareket ediyor ve bunların uygulanmasını destekliyor.

GROHE Hakkında
GROHE dünyanın önde gelen banyo ve mutfak çözümleri üreticisi olup 2400'ü Almanya'da olmak üzere 6000 kişiyle faaliyet göstermektedir. GROHE 2014 yılından bu yana LIXIL Group Corporation bünyesinde yer almaktadır. Uluslararası bir marka olarak GROHE, marka değerleri olan teknoloji, kalite, tasarım ve sürdürülebilirlikle "Saf su keyfi" yaşatmak için çalışır. GROHE kuruluşundan bugüne hep yeni ürün kategorileri geliştirmiştir. Son ürünleri arasında GROHE Blue ve Red su sistemleri, günümüzde yaygınlık kazanan akıllı evlere yönelik yenilikçi bir parça olan GROHE Sense su güvenliği sistemi dikkat çekmektedir. Yenilikçilik, tasarım ve geliştirme, Almanya'daki üretim tesislerinde entegre bir sürece dönüşür. Bunun sonucunda tüm GROHE ürünlerinde bir kalite damgası olarak “Made in Germany” ibaresi yer alır. GROHE sadece son on yıl içinde 300'ü aşkın tasarım ve yenilikçilik ödülü kazanmanın yanı sıra "Almanya'nın en sürdürülebilir büyük markaları" arasında gösterilerek başarısını kanıtlamıştır. Almanya hükümeti tarafından verilen CSR ödülünü sektöründe kazanan tek kuruluş olan GROHE, Fortune® dergisinin "Dünyayı Değiştiren 50 Şirket" listesinde de yer almıştır.

LIXIL Hakkında
LIXIL gündelik hayatın gerçek sorunlarını çözerek herkes için her yerde ev hayatını güzelleştiren öncü tesisat ve konut malzemeleri üretmektedir. Japonya'nın lider teknolojisi ve yenilikçiliğinin gücünü ardına alan grup, evleri dönüştüren kaliteli ürünler geliştirir. Fakat LIXIL'in farkı, bunları yaparken anlamlı tasarım, girişimci ruh, herkesin erişebilmesine kararlılık ve sorumlu ticari faaliyetler gibi hedefler doğrultusunda çalışır. Bu yaklaşım kendisini INAX, GROHE, American Standard ve TOSTEM gibi sektör lideri markalarda gösterir. Dünyanın 150'den fazla ülkesinde 70.000'i aşkın çalışanımızla, her gün bir milyardan fazla insanın hayatına dokunan ürünler yaratıyoruz.

Ayrıntılı bilgi için www.lixil.com

Habere Ait Görseller



Mesaj GönderKAPAT
İşletmeye mesajınızı iletin.
İPTAL