• Geri dön

  • 2.368 Görüntülenme

  • 201 Haber

  • 3.964 İşletme görüntülenme


Yaz dönemiyle birlikte düğünlere ve tatillere yönelik hazırlıklar hız kazanırken, haziran ayında Trendyol’da bir önceki aya kıyasla en büyük ilgiyi abiye ve plaj giyim kategorisi gördü. Abiye kıyafetlere talep yüzde 230 artarken, mayolara yüzde 210, bikinilere yüzde 190, deniz şortlarına ise talep yüzde 170 artış gösterdi.

Türkiye’nin Trendyol’u yaz tatili ve düğünler için ihtiyaçları karşılamanın adresi oldu. Müşterilerin aradıkları tüm ürünler için uygun fiyat ve marka çeşitliliği sunan Trendyol’un satış verilerine göre haziran ayında tüketicilerin sepetlerinde en çok yer alan ürünler sırasıyla t-shirt, elbise, sneaker, şort, bluz, gömlek, pantolon, polo yaka t-shirt, pijama ve terlik oldu.

Düğün sezonu açıldı, abiye satışları arttı
Bir önceki aya kıyasla satışlarını arttıran ürünlerin başında ise abiye kıyafetler geldi. Düğün sezonunun açılmasıyla abiye kıyafetlere ilgi yüzde 230 arttı. Davetler için alışverişini Trendyol’dan gerçekleştirenler abiye elbiseler için ortalama 210 TL harcadı.

Plaj giyim ürünleri haziranda ivme kazandı
Abiye kıyafetlerden sonra talebin en çok arttığı ürünler yüzde 210 ile mayolar, yüzde 190 ile bikini takımları, yüzde 170 ile deniz şortları, yüzde 150 ile deniz ayakkabıları, yüzde 140 ile güneş gözlükleri, yüzde 140 ile tulumlar ve yüzde 120 ile şapkalar oldu. Geçen yıl mayıs ayında ağırlıklı olarak gerçekleşen plaj giyim kategorisine yönelik satışlar bu yıl haziran ayında ivme kazandı.

Yaz alışverişinde kadın giyim öne çıktı
Haziran ayında moda ürünlerini en çok tercih edenler kadınlar oldu. Kadınların en çok satan moda ürünlerini satın alma oranları ise yüzde 94 bluz, yüzde 92 elbise, yüzde 88 pijama takımı, yüzde 86 terlik, yüzde 84 pantolon, yüzde 80 şort, yüzde 79 t-shirt, yüzde 75 gömlek, yüzde 73 sneaker ve yüzde 62 polo yaka t-shirt şeklinde gerçekleşti.

Habere Ait Görseller



Mesaj GönderKAPAT
İşletmeye mesajınızı iletin.
İPTAL