• Geri dön

  • 2.429 Görüntülenme

  • 204 Haber

  • 3.971 İşletme görüntülenme


Otizmli bireylerin yararına her yıl geleneksel olarak düzenlenen “Tohum Otizm Vakfı Alışveriş Festivali” ilk kez dijital ortamda hayata geçiyor. 15 Eylül tarihinde Türkiye’nin Trendyol’unda başlayan online festival 15 Ekim tarihine kadar seçkin markaları otizmli bireyler yararına bir araya getiriyor.

Tohum Otizm Vakfı’nın otizmli bireylerin yararına yaptığı çalışmaları desteklemek, tanıtmak, farkındalık ve kaynak yaratmak amacıyla 2006 yılından beri düzenlediği Alışveriş Festivali, 15 Eylül itibariyle Trendyol iş birliğiyle dijital olarak başladı. İlk kez dijital ortamda gerçekleşen festival, 15 Ekim’e kadar Trendyol’da açık olacak. Festivale katılan firmalardan elde edilen gelirin tamamı ise otizm alanında yürütülen projelere ve eğitim bursuna ihtiyaç duyan otizmli çocuklara aktarılacak.

“Platformumuzun gücüyle toplumsal sorunların çözümüne katkı sağlıyoruz”
Otizmli bireylere destek olmaktan büyük mutluluk duyduklarını belirten Trendyol İcra Kurulu Üyesi Ozan Acar, “Trendyol olarak platformumuzun gücünü kullanarak toplumsal sorunların çözümüne katkı sunmayı çok önemsiyoruz. Sosyal sorumluluk faaliyetlerimizle kalıcı etkiler bırakmaya ve aynı zamanda ölçeklenebilir işler yapmaya dikkat ediyoruz. Otizm spektrum bozukluğu olan çocukların erken tanısının konulması ve özel eğitimi için çalışan Tohum Otizm Vakfı’nın (TOV) 13’üncü Alışveriş Festivali bu yıl Trendyol ev sahipliğinde gerçekleşecek. Otizme toplum genelinde dikkat çekmekten ve bu alanda çalışan öncü bir kuruluş olan TOV’la işbirliği yapmaktan büyük bir memnuniyet duyuyoruz. Bundan sonra da toplumsal sorunların çözümü konusunda sorumluluk almaya ve bunun için çalışan STK’ları desteklemeye devam edeceğiz” dedi.

“Festival Evinize Geliyor, Otizme Destek Büyüyor!”
Tüm dünya için hassas ve zor geçen pandemi günlerinde Sivil Toplum Kuruluşlarının faaliyetlerinin sürdürülebilirliği için dijitalleşmenin çok daha büyük önem kazandığına vurgu yapan Tohum Otizm Vakfı Genel Müdürü Betül Selcen Özer, “Otizmli çocuklar yararına her yıl geleneksel olarak düzenlediğimiz ve en büyük kaynak yaratma etkinliğimiz olan Tohum Otizm Vakfı Alışveriş Festivali’ni Türkiye’nin en büyük e-ticaret platformu Trendyol’a taşıyarak dijitalleşme adına önemli bir adım daha atmanın heyecanını yaşıyoruz. Otizmli çocuklar yararına düzenlediğimiz Tohum Otizm Vakfı Online Alışveriş Festivali’ne sosyal sorumluluk bilinciyle katılan firmalar hem otizmli çocuklar için yürütülen projelere ve eğitimlerine destek olabilecek, hem de ürünlerini bir ay boyunca Trendyol’da milyonlarca müşteriye ulaştıracak.Bu projede yanımızda olan Trendyol festivalimize yoğun bir pazarlama ve iletişim desteği veriyor. Yeri gelmişken iş birlikleri ve katkılarından dolayı Trendyol ailesine çok teşekkür ediyoruz. Festival Evinize Geliyor, Otizme Destek Büyüyor! sloganıyla hayata geçen ve 15 Ekim’e kadar devam edecek olan Tohum Otizm Vakfı Online Alışveriş Festivali’ne tüm ziyaretçileri bekliyoruz” dedi.

Habere Ait Görseller



Mesaj GönderKAPAT
İşletmeye mesajınızı iletin.
İPTAL