Geri dön
1.195 Görüntülenme
181 Haber
748 İşletme görüntülenme
2019 yılının başında devletin açıkladığı desteğe devam kararı, yıla umutlu bir başlangıç yapmamızı sağladı. 2019 yılı otomotiv pazarının 400-450 bin bandında gerçekleşeceğini öngörüyoruz. Türkiye’nin can damarı sektörlerinden biri olan otomotivin ihracattaki liderliğini 2019’da da sürdüreceğine inanıyoruz.
Bu yıl Renault Mais olarak ana gündemimiz, pazara sunacağımız yeni modellerimiz ve büyük bir dijital dönüşüm içinde olan otomotiv sektöründe liderliğimize yaraşır dönüşüm stratejilerine odaklandığımız, paydaşlarımıza katma değer sağlayacak tüm noktalarda daha iyiye ulaşacağımız bir yıl olacak.’’ dedi.
Renault Grubu 2018 yılında ödülleri topladı
Renault Grubu, 2018 yılında Türkiye’de gerçekleştirdiği inovatif çalışmaları ile birçok ödüle layık görüldü.Dacia ile ‘’Küçük Bütçeyle Büyük Başarı’’ kategorisinde Altın Effie ödülünün sahibi olan Renault Grubu, Dacia Duster lansmanı ile 1 Kristal, Renault ve Dacia markalarına ait farklı projelerle ise 3 gümüş ile 4 bronz ödül aldı.
Dünya’da bir ilk olan Renault&Getir işbirliği ile dakikalar içinde kullanıcıları Megane Sedan ile buluşturan çalışmayla, Renault MMA Smarties Ödülleri’nde 6 ödüle layık görüldü.
Renault Grubu,1 büyük ödül olmak üzere toplamda 14 Felis ödülü alarak 2018 yılında Felis’e damga vurdu.
Otomotiv Distribütörleri Derneği (ODD) tarafından düzenlenen 2018 Satış ve İletişim Ödülleri’nin verildiği törende ise Renault, Satış kategorisinde “Türkiye’nin En Çok Satılan Otomobil ve Hafif Ticari Araç Markası” ve “Türkiye’nin En Çok Satılan Binek Otomobil Markası” ödüllerinin sahibi oldu. İletişim kategorisinde Renault, Şerit Takip Sistemi – Çizgini Bozma çalışması ile “Yılın Gazete Uygulaması” seçildi. Ayrıca basın mensuplarının, 2018 yılında katıldıkları marka ve modellerin test sürüşü ya da tanıtım etkinliklerini değerlendirdikleri özel kategoride Dacia Duster “Yılın Basın Lansmanı” seçildi.