• Geri dön

  • 2.890 Görüntülenme

  • 558 Haber

  • 767 İşletme görüntülenme


Türkiye ve yakın coğrafyada 600’ü aşkın mağazayla hizmet veren FLO, kontrollü sosyal yaşama geçtiğimiz süreçte, Sağlık Bakanlığı’nın önerdiği tüm hijyen önlemlerini titizlikle alarak mağazalarının tamamını 1 Haziran itibariyle güvenli alışverişe açtı. FLO bu kapsamda, çalışanlarını ve müşterilerini korumak için mağazalarında aldığı tüm önlemleri derlediği manifestoyu da yayınladı.

Türkiye ayakkabı sektörünün lider markası FLO, kontrollü sosyal yaşam sürecinin başlamasıyla birlikte, Sağlık Bakanlığı’nın önerdiği tüm hijyen önlemlerini alarak 1 Haziran itibariyle tüm mağazalarında hizmet vermeye başladı. Koronavirüs (COVID-19) salgını nedeniyle günlük hayatın ve iş yapış şekillerinin değiştiği bu sürece adapte olmak için çalışan FLO, mağazalarında yeni bir dönem başlattı. Önceliklerinin başında çalışanlarının ve müşterilerinin sağlığını ve güvenliğini korumak geliyor. Hijyenik bir ortamda güvenli bir alışveriş deneyimi yaşatmak için aldığı önlemleri iş süreçlerine entegre eden FLO, aldığı önlemleri derlediği hijyen manifestosunu da yayınladı.

FLO Çalışanlarının Sağlığını Koruyor
FLO’nun, mağazalarında büyük bir özveriyle hizmet veren personelinin sağlığını korumak için aldığı önlemler;

• Tüm FLO personeli, kendi ve müşteri sağlığını koruyabilmek adına maske kullanıyor.
• FLO çalışanlarının günde üç defa ateş ölçümleri yapılarak kayıt altına alınıyor. Ateşi yüksek ve hastalık ile ilgili bulgulara rastlanan personel mağazalarda çalışmıyor.
• Tüm hijyen kurallarını eksiksiz uygulayabilmeleri için temel eğitim verilen yönetici ve personeller, müşterilerden gelecek virüs ile ilgili soruları da aldıkları eğitim kapsamında yanıtlayabiliyor.
• FLO mağazalarında “Covid-19 Acil Eylem Planı” dahil tüm İSG (İş Sağlığı ve Güvenliği) kurallarına uygun şekilde çalışma yürütülüyor.

FLO Mağazalarında Alınan Önlemler

• FLO mağazaları her gün etkin dezenfekte madde kullanılarak temizleniyor.
• Müşteriler giriş noktalarında ellerini dezenfekte etmeleri için yönlendiriliyor.
• Mağaza içerisinde 1,5 metrelik sosyal mesafe kuralına uyulması amacıyla 10 metrekareye 1 kişi denk düşecek şekilde müşteri kabul ediliyor.
• Mağaza girişlerine, vitrinlere, reyonlara, ödeme noktalarına, asansörlere ve yürüyen merdivenlere bilgilendirici afişler ve broşürler asılırken, anonslar ve videolarla da görsel ve işitsel olarak bu uyarılar destekleniyor.
• Teması en aza indirmek amacıyla temassız ödeme imkânı sunuluyor ve ödeme işlemi sonrası pos cihazları dezenfekte ediliyor.

Müşterilerin Sağlığını Korumak için Alınan Önlemler

• Cadde mağazalarının girişinde ateş ölçümü gerçekleştiren FLO, ateşi belirlenen kriterlerin üzerinde olan misafirlerini şimdilik mağazalarına kabul etmiyor.
• Misafirler resmi mercilerin belirlediği yaş ve süre aralıklarına göre mağazalara kabul ediliyor.
• Mağazada bulunan tüm müşteriler maske kullanmaları için uyarılıyor.
• Mağazadaki müşterilerin sosyal mesafeyi koruyabilmesi adına asansör, yeni kullanım koşulları belirlenen yürüyen merdiven ve kasa sırası gibi alanlardaki bekleme noktaları zemin stickerları ile belirleniyor ve bu kurala uyulması için müşteriler yönlendiriliyor.
• Müşterilerin ayakkabıları güvenle deneyebilmesi için tek kullanımlık deneme çorapları bulunduruluyor ve ayakkabılar her deneme sonrası süper biyosid spreyle dezenfekte ediliyor.
• Tekstil ürünlerinde müşteri sağlığı ve ürün hijyeni açısından bir süreliğine deneme yapılamıyor; mağazalarda bulunan deneme kabinleri bu süreçte kapalı tutuluyor.

Habere Ait Görseller



Mesaj GönderKAPAT
İşletmeye mesajınızı iletin.
İPTAL