3D İŞLETME YÖNETİMİ VE DANIŞMANLIK HİZMETLERİ LİMİTED ŞİRKETİ

FULYA MAH. AKINCI BAYIRI SOK. KESMEN HAN BLOK NO:2 İÇ KAPI NO:71 ŞİŞLİ - ŞİŞLİ / İSTANBUL / TÜRKİYE

En son güncellenme Tarihi: 15.12.2021 16:12:00
Değerlendirme :

Bilgilerinin hatalı veya eksik olduğunu düşünüyorsanız güncelleyebilmemiz için lütfen bize bildiriniz.

İşletme değerlendirmeleri ve yorumlar

Şikayet Yaz İlk yorum yapan siz olun

Firma Bilgileri

  • Ünvanı : 3D İŞLETME YÖNETİMİ VE DANIŞMANLIK HİZMETLERİ LİMİTED ŞİRKETİ
  • Firma Türü : TEK ORTAKLI LİMİTED ŞİRKET
  • Kuruluş Tarihi : 12 Kasım 2021 Cuma
  • Sermaye : 25.000,00 ₺
  • Vergi Dairesi : İSTANBUL - MECİDİYEKÖY VERGİ DAİRESİ
  • Vergi Numarası : 12227337
  • Ticaret Odası : İSTANBUL TİCARET ODASI
  • Sicil Numarası : 339523-5
  • Oda Sicil Numarası : 1329908
  • NACE Kodu : 702202
  • Mersis No : 0001222733700001
  • E-Tebligat Adresi : 25777-89926-62707
İŞLETME DESTEK HİZMETLERİ Meslek grubunda, ŞİŞLİ / İSTANBUL Bölgesinde İşletme ve diğer idari danışmanlık faaliyetleri (bir organizasyonun stratejik, mali, pazarlama, üretim, iş süreçleri, proje vb. yönetim hizmetleri ile ticari marka ve imtiyaz konularında danışmanlık) konularında hizmet vermektedir. Yürürlükteki mevzuat çerçevesinde yurt içindeki ve yurt dışındaki her türlü kurum ve kuruluşun bünyelerinde bulundurmak istemediği, yetkin olmadığı veya asıl uzmanlık alanına girmeyen iş birimleri (muhasebe, bordro, idari işler, satın alma, personel, çağrı merkezi, tahsilat merkezi, müşteri hizmetleri, insan kaynakları yönetimi ve benzeri gibi) için firmalara aşağıda alt başlıklarda belirtilen konularda işletme yönetimi ve destek hizmeti sağlamak: Kurumların iş süreçlerinin, prosedürlerinin geliştirilmesi, hazırlanması veya yeniden düzenlenmesi, Kurumların mal veya hizmet satın alma ihtiyaçları ile ilgili tedarikçilerden fiyat tekliflerinin alınması, bu fiyat tekliflerinin karşılaştırmalı olarak kuruma sunulması, gerekirse veya talep edilmesi durumunda bütün satın alma süreçlerinin kurum adına üretilmesi, pazarlanması ve yönetilmesi, Mal ve/veya hizmet satın alma işlemlerinin kurum adına üretilmesi, pazarlanması ve yönetilmesi, Kurum ve kuruluşların çalışanlarına ilişkin bordro ve özlük haklarının hesaplanması, raporlanması, kanuni bildirge ve bildirimlerinin yapılması, Kurum ve kuruluşların mali ve idari işler departmanının konusuna giren her türlü iş süreçlerinde hizmet vermek (yönetim raporlaması, otomasyon, muhasebe sisteminin kurulması, program seçimi, müşteri tahsilatlarının yönetimi, firma adına tedarikçi ödeme süreçlerinin yönetimi ve talep edilebilecek diğer işler) Kurumlar için gerekli uzmanlıkta personel sağlayarak kurumların ihtiyaç duyduğu iş ve işlemleri mevcut mevzuatlar çerçevesinde kurumlar adına yerine getirmek, Konusu ile ilgili tesis yönetimi ve işletimi ile konularında Kamu ve iktisadi kurum ve kuruluşları, belediyeler, üniversiteler, kooperatifler, sandıklar, sermayesi özel ve halka açık yerli ve yabancı şirketler, gerçek kişiler ait yurt içi ve yurt dışında olmak üzere, tesis, bina, otel, motel, tatil köyü, restoran, eğlence merkezleri, yerleşim siteleri, alışveriş merkezleri, hastaneler, sağlık ocakları, poliklinikler, okullar, kültür merkezleri, spor sağlık ve sosyal hizmet tesisleri, iş ve konaklama merkezleri, fabrikalar, ticarethaneler, çamaşırhaneler büfeler yemekhaneler mutfaklar otoparklar ile ilgili, belirtilen hizmetlerini yerine getirmek üzere ihale ve pazarlıklara katılmak. Üçüncü şahıslara ait gayrimenkullerin yine üçüncü şahıslar nam ve hesabına idaresi, bunların kiralanması, kiraların tahsil edilmesi, aidatların toplanması, elektrik, su, doğal gaz, telefon ve diğer teknik ve mekanik tesisatlar ile ilgili tesis, tamir, tadilat ve bakımlarının yapılması, alışveriş merkezleri, oditoryum ve kongre merkezleri yönetimi ve işletimi, teknik işletim ve bakım danışmanlığı, inşaat ve mühendislik projeleri kontrol ve danışmanlığı, alışveriş merkezleri, oditoryum ve kongre merkezleri yönetim ve işletim danışmanlığı, destek ve denetim danışmanlığı hizmetlerini tek başına, kendi tesislerinde veya, bayilik, taşeronluk, franchise yada diğer gerçek ve tüzel kişilerle ortak olarak yapmak, yaptırmak veya yapılmasını temin ve organize etmek. Şirket amaç ve konularıyla ilgili olarak aşağıdaki işlemleri yapar: 1. Şirket amacını gerçekleştirmek için her türlü gayrimenkul alabilir, satabilir, işletebilir, kiralar, kiraya verebilir, bunlar üzerinde ayni ve şahsi hakları tesis edebilir, ipotek alabilir, ipotek verebilir ve ipotekleri fek edebilir. Gayrimenkulleri üzerinde irtifak, intifa, sükna, gayrimenkul mükellefiyeti, bedelli veya bedelsiz yola terk, kamuya terk, ifraz, tevhit yapabilir, kat irtifakı ve kat mülkiyeti tesis edebilir. Tapu dairelerinde gayrimenkullerle ilgili her türlü cins tashihi, ifraz, tevhid, taksim, parselasyon ile ilgili her nevi muamele ve tasarrufları gerçekleştirebilir. 2. Lüzumlu görülecek menkul ve gayrimenkul malları satın alabilir, satabilir, kiralayabilir, finansal kiralama yapabilir, yahut kiraya verebilir, yurt içinde ve yurt dışından, teminatlı yahut teminatsız, her türlü borç alabilir. Şirketin sahip olduğu her türlü menkul ve gayri menkulleri ile her türlü sabit tesis ve demirbaşları üzerinde gerek namına gerekse üçüncü şahıs ve tüzel kişiler namına teminat, kefalet, işletme rehni ve ipotek tesis edebilir, fek edebilir. Alacaklarına karşılık, ipotek veya rehin alabilir, borçlarının teminatı olarak veya üçüncü şahıslar lehine, ipotek yahut rehin verebilir, bu ipoteklerin terkinini talep edebilir, her türlü kefalet ve teminat verebilir. 3. Şirket konusu işlerin oluşabilmesi için kanuni mevzuatın gerekli kıldığı tüm teşebbüs ve merasimi ifade ederek gerekli izin, imtiyaz, ruhsatname, patent, ihtira beratları, lisans, know-how marka, fesihname, belge, alameti farika gibi sınai, mülkiyet haklarını ve emsali hakları iktisap etmek veya tamamen üçüncü şahıslara devredebilir, her türlü hukuki tasarruf işlemlerde bulunmak. Ayrıca, yukarıdaki hakları kiraya verebilir veya kiralayabilir. 4. Şirket gaye ve konusunun gerçekleştirilmesi için arsa, arazi, bina ve gayrimenkul hakları satın alabilir, inşa edebilir, iktisap edebilir, satabilir. İktisap edilen gayri menkulleri devir ve ferağ, bunları kısmen veya tamamen üçüncü şahıslara kullandırabilir veya kiralayabilir. 5. Şirket gayelerinin oluşmasını teminen kısa, orta ve uzun vadeli istikrazlar ...ve anasözleşmesinde yazılı olan diğer işler.

HATALI İŞLETME BİLGİSİ BİLDİRİMİ.KAPAT
İşletmelere mesaj göndermek için "Mesaj Gönder" bölümünü kullanınız.
3D İŞLETME YÖNETİMİ VE DANIŞMANLIK HİZMETLERİ LİMİTED ŞİRKETİ
İPTAL