Profesyonel Yönetim Danışmanlığı üzerine faaliyet gösteren şirketimiz 10 yıllık tecrübesini kaliteli ve şeffaf bir yönetim anlayışı üzerine kurmuştur. 3K Bina Yönetimi, muhasebeci, hukuk danışmanları, idari personel ve çözüm ortakları ile hizmetlerini en doğru ve sorunsuz şekilde devam ettirmektedir.
Tecrübeli geçmişine yakışır şekilde, güvenilir ve kaliteli hizmet sunan, yönetimde profesyonelliği ve şeffaflığı bir araya getiren ve her aşamada bir yönetimden daha fazlasını vaat eden, saygın bir şirket olmaktır.
Toplu yaşam alanlarının sorunlarını ve bina sakinlerinin beklentilerini en iyi şekilde anlayarak, en doğru kanaldan en uygun çözüm önerilerini sunan ve bina sakinlerinin yaşadıkları alandan memnuniyetlerini en yüksek seviyeye çıkarmak için varız.
Bina Yönetimi Hizmetlerimiz
Yeni oturulan binalarda mevzuata uygun şekilde yönetimin oluşturulması,
Bina görevlisinin iş sözleşmesinin hazırlanması ve işe giriş bildirgesinin verilmesi,
İşletme projesinin hazırlanması kat maliklerine sunulması,
İşletme projesinde belirtilen avans ve aidatların takip ve tahsilâtı,
Uyarılara rağmen ödenmeyen aidatların ve diğer ödemelerin hukuki yollarla (icra takibi,haciz vb.) tahsili,
Bina görevlisinin tüm SGK işlemlerinin yapılması, primlerinin ve maaşının ödenmesi,
Gelir ve giderlerinin muhasebeleştirilmesi, bilançoların hazırlanması,
Gelirlerin tahsili ve bina ödemelerinin (doğalgaz, elektrik, asansör bakımı, demirbaş alımı vb) yapılması,
Her ay borç – alacak çizelgelerinin kat maliklerine duyurulması,
Kat malikleri ve denetim kuruluna belirlenen dönemlerde faaliyet raporunun sunulması,
Yıllık faaliyet raporunun yıl sonunda genel kurula sunulması ve ibra’sı.