5CA TURKEY DANIŞMANLIK VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ

19 MAYIS MAH. DR. HÜSNÜ İSMET ÖZTÜRK SOK. ELIT RESIDENCE BLOK NO:3 İÇ KAPI NO:48 ŞİŞLİ - ŞİŞLİ / İSTANBUL / TÜRKİYE

En son güncellenme Tarihi: 6.10.2021 06:17:00
Değerlendirme :

Bilgilerinin hatalı veya eksik olduğunu düşünüyorsanız güncelleyebilmemiz için lütfen bize bildiriniz.

İşletme değerlendirmeleri ve yorumlar

Şikayet Yaz İlk yorum yapan siz olun

Firma Bilgileri

  • Ünvanı : 5CA TURKEY DANIŞMANLIK VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
  • Firma Türü : LİMİTED ŞİRKET
  • Kuruluş Tarihi : 1 Eylül 2021 Çarşamba
  • Sermaye : 10.000,00 ₺
  • Vergi Dairesi : İSTANBUL - MECİDİYEKÖY VERGİ DAİRESİ
  • Vergi Numarası : 12196537
  • Ticaret Odası : İSTANBUL TİCARET ODASI
  • Sicil Numarası : 325378-5
  • Oda Sicil Numarası : 1315563
  • NACE Kodu : 702202
  • Mersis No : 0001219653700001
  • E-Tebligat Adresi : 25787-89926-43019
  • İşletme Adresi : 19 MAYIS MAH. DR. HÜSNÜ İSMET ÖZTÜRK SOK. ELIT RESIDENCE BLOK NO:3 İÇ KAPI NO:48 ŞİŞLİ İSTANBUL TÜRKİYE
  • İlçe /İl : ŞİŞLİ / İSTANBUL
  • Ülke : TÜRKİYE
İŞLETME DESTEK HİZMETLERİ Meslek grubunda, ŞİŞLİ / İSTANBUL Bölgesinde İşletme ve diğer idari danışmanlık faaliyetleri (bir organizasyonun stratejik, mali, pazarlama, üretim, iş süreçleri, proje vb. yönetim hizmetleri ile ticari marka ve imtiyaz konularında danışmanlık) konularında hizmet vermektedir. 1- Yurt içi ve yurtdışında mukim gerçek ve tüzel kişilerin iş süreçlerinde dış kaynaklı destek sağlamak, onların projelerini, ürünlerini, hizmetlerini ve kampanyalarını, müşteri destek hattı, çağrı merkezi gibi her türlü elektronik iletişim kanalı aracılığı ile potansiyel ve mevcut müşterilere tanıtmak, pazarlamak, satış faaliyetlerinde bulunmak; katma değerli hizmetleri kullanıcılara sunmak, bu ürün, hizmet, proje ve kampanyalara dair iş süreçlerini ele almak ve yönetmek, sunduğu hizmetlerle ilgili gerekli her türlü ürün veya hizmete dair satış, kurulum, onarım, bakım, iyileştirme, kullanıma ilişkin danışmanlık faaliyetlerini yürütmek. 2- Her türlü çağrı merkezlerini kurmak, yönetmek, işletmek, işbu faaliyetlere yönelik gerekli altyapı ve üst yapı sistemlerini kurmak, gerekli olan bütün alet, edevat, yazılım ve sistemlerin alımını, satımını, ihracatını ve ithalatını ve ticaretini ve pazarlamasını sağlamak. 3- Şirketin faaliyet alanları ve hizmetleri ile ilgili müşterilere gönderilecek faturaların tanzim edilmesi, tahakkuk ve tahsilinin yapılması, ticari anlaşma yapmak. 3- Çağrı merkezine gelen müşteri taleplerini değerlendirmek, müşteriyi ürün, proje, hizmet ve kampanyalar hakkında bilgilendirmek, müşteriyi satış noktası hakkında bilgilendirmek, ürün, proje ve/veya hizmetle ilgili sorunları çözmek, müşteriye yönelik özel pazarlama faaliyetleri yapmak, memnuniyet çalışmalarında bulunmak, her türlü elektronik iletişim aracı vasıtası ile gerçekleştirilen görüşme kayıtlarını bir yazılımda tutmak, ses kayıtları almak, çağrı merkezi performansı raporlarını yapmak. 4- Alınan çağrılar ve yapılan görüşmeler dahilinde firmanın birçok konuda strateji belirlemesi için birçok kaynak oluşturmak, ürün kalitesi, satış personeli performansı, bayi kanalı performansı, çağrı merkezi performansı ve reklam ve kampanya çalışmalarındaki başarıya hız vermek, iyileştirmek ve hedef müşteri devamlılığının sağlanması adına idari, yönetim, pazarlama ve iş ile ilgili danışmanlık verilmesi, satış teşkilatı kurulması ve işletilmesi. 5- Faaliyet konuları ile ilgili olan her türlü elektronik iletişim kanallarını yönetmek, gerekirse ilgili araç ve platformları kurmak. 6- Şirket, iştigal konusuna bakılmaksızın her türlü şirkete çağrı servisi, müşteri hizmetleri ve danışmanlık hizmeti verebilir, şirket bünyesinde eleman çalıştırabilir, konusu ile ilgili olmak üzere bilgi üretimini genişletmek, çeşitlendirmek ve yaygınlaştırmak için gereken girişimlerde bulunabilir, kaynakları hazırlayabilir bunlarla ilgili gerekli girişimlerde bulunabilir ve eğitim verebilir. 7- Faaliyet konusu ile ilgili olmak üzere, teknolojik gelişmeler doğrultusunda ortaya çıkabilecek yeni ürün, hizmet, yazılımların temini, kurulması, pazarlanması gibi faaliyetleri yürütebilir. 8- Müşterilerinin periyodik veya dönemsel olarak gerçekleştirdikleri kutlama, hatırlatma, anket, bilgi sunma, kampanya katılım gibi araçlara uygulanan SMS, e-posta, çevrimiçi platformlar aracılığı ile iletişime geçilmesi, telefon edilmesi hizmetlerinde bulunmak ve ayrıca toplam hizmetin alt bileşeni olabilecek alanlarda da hizmet sunmak. 9- Şirketin faaliyet konularına giren her türlü çağrı merkez, müşteri hizmetleri ve danışmanlık hizmetlerinin gerçekleştirilmesi adına kullanılacak veri tabanını temizlemek, tekrarlardan arındırmak, adres ve telefon güncellemesi yapmak, segmentasyonu ve raporlaması, Şirket müşterilerinin gerçekleştireceği etkinlik, organizasyonlara kayıt, bilgilendirme, katılım sonrası yorumları alma, anket düzenleme ve raporlama hizmetlerinde bulunmak ve bu hususlarda danışmanlık hizmeti sunmak. 10- Şirket, gerekli izinleri almak kaydıyla, ilgili hizmetleri gerektiren alanlarda yabancı personel çalıştırabilir veya yurt içi ve yurt dışında personele eğitim verebilir. 11- Şirket, yurt içi ve yurt dışında mümessillik distribütörlük alabilir veya verebilir ihalelere iştirak edebilir, konusu ile ilgili olan fuar ve organizasyonlara katılabilir. 12- Şirket konuları ile ilgili olarak yurt içi ve yurtdışındaki gerçek veya tüzel kişilerle işbirliği yapabilir. 13- Şirket, ihtiyacı için gerekli kısa orta ve uzun vade iç ve dış kredi temin edebilir. Dahili ve harici finansman kurumlarından, yerli ve yabancı işletmelerden kredi temin edebilir ve kullanabilir. Bu kredi kullanımları için gerekli her türlü tasarrufta bulunabilir.

HATALI İŞLETME BİLGİSİ BİLDİRİMİ.KAPAT
İşletmelere mesaj göndermek için "Mesaj Gönder" bölümünü kullanınız.
5CA TURKEY DANIŞMANLIK VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
İPTAL