ALPİNA TELEKOMÜNİKASYON LİMİTED ŞİRKETİ

İÇERENKÖY MAH. UMUT SOK. AND OFİS SİT. NO:10-12/70 ATAŞEHİR - ATAŞEHİR / İSTANBUL / TÜRKİYE

En son güncellenme Tarihi: 8.03.2019 04:09:00
Değerlendirme :

Bilgilerinin hatalı veya eksik olduğunu düşünüyorsanız güncelleyebilmemiz için lütfen bize bildiriniz.

İşletme değerlendirmeleri ve yorumlar

Şikayet Yaz İlk yorum yapan siz olun

Firma Bilgileri

  • Ünvanı : ALPİNA TELEKOMÜNİKASYON LİMİTED ŞİRKETİ
  • Firma Türü : ORTAK SAYISI BİRDEN FAZLA LİMİTED ŞİRKET
  • Kuruluş Tarihi : 7 Mart 2019 Perşembe
  • Sermaye : 100.000,00 TL
  • Vergi Dairesi : İSTANBUL - KOZYATAĞI VERGİ DAİRESİ
  • Vergi Numarası : 0570448376
  • Ticaret Odası : İSTANBUL TİCARET ODASI
  • Sicil Numarası : 183149/5
  • NACE Kodu : 822001
  • Mersis No : 0057044837600001
TELEKOMÜNİKASYON Meslek Grubunda İSTANBUL / ATAŞEHİR Bölgesinde Çağrı merkezlerinin faaliyetleri konularında hizmet vermektedir. Firma İş Konusu: 1.) Gerçek ve tüzel kişilerin iş süreçlerine dış kaynaklı çözüm hizmeti sağlamak, onların projelerini ürün hizmetlerini, kampanyalarını müşteri destek hattı, çağrı merkezi, tele pazarlama ve diğer iletişim yöntemleri marifetiyle müşteriye tanıtmak, pazarlamak, satış faaliyetlerinde bulunmak; işbu proje,ürün,hizmet ve kampanyalara yönelik iş sürecini ele almak ve yönetmek, 2.) Her türlü çağrı merkezleri kurmak, işletmek, kiralamak, kiraya vermek ve bununla ilgili gerekli altyapı ve üstyapı sistemleri kurmak, gerekli olan bütün alet ve edevatların alım satımını, ithalatını, ihracatını toptan ve perakende dahili ticaret ve pazarlamasını yapmak. 3.) Çağrı merkezi kurmak (call center), çağrı merkezlerine gelen müşteri taleplerini değerlendirmek, müşteriyi ürün hakkında bilgilendirmek, ürünle ilgili sorunları çözmek, ürünle ilgili sorunlar için servis yönlendirmesini koordine etmek, müşteriye yönelik özel pazarlama faaliyetleri yapmak, özel gün kutlama, yeni ürün tanıtımı, memnuniyet çalışmaları, telefon, mail, faks gibi iletişim araçları ile alınan çağrılar, görüşme kayıtları bir yazılımda tutmak, ses kayıtları almak, çağrı merkezi performansı raporlarını yapmak. 4.) Alınan çağrılar ve yapılan görüşmeler dahilinde firmanın birçok konuda strateji belirlemesi için birçok kaynak oluşturmak, ürün kalitesi, satış personeli performansı, bayi kanalı performansı, çağrı merkezi performansı, servis ekibi performansı, reklam ve kampanya çalışmalarındaki başarıya hız vermekte, kendini geliştirmekte ve hedeflenen müşteri devamlılığı sağlamaktır. 5.) Rezervasyon merkezi, yardım masası, bilgi hatları, müşteri ilişkileri gibi konularda çağrı merkezi (call center) hizmetleri, vermek. 6.) Konuları ile ilgili telefon çağrısı, e-posta, faks, sms, çevrimiçi sohbetler, (online Chat) gibi iletişim kanallarını yönetmek, bununla ilgili olarak iletişim araçları ve platformları kurmak. (contact center, customer contact center, customer ınteraction center, customer interaction gibi) 7.) Şirketimiz müşterilerinin periyodik veya dönemsel olarak gerçekleştirdikleri postalamaların organizasyonu, gönderimi raporlanması ve spectro CRM deki ilgili müşteri kaydına eklenmesi işlerini yapabilir, bununla ilgili olarak gerekli ürün, malzeme ve aksesuarların alımını satımını, ithalatını, ihracatını,toptan ve perakende dahili ticaret ve pazarlamasını yapabilir, bu konuda eğitim ve danışmanlık faaliyetlerinde bulunabilir. 8.) Müşterilerin periyodik ve dönemsel olarak gerçekleştirdikleri kutlama, hatırlatma, anket, bilgi sunma, kampanya katılım gibi araçlara uygulanan SMS (kısa mesaj), faks, e posta gönderimi hizmetlerinde bulunabilir. 9.) Sahada gerçekleştirilmesi gerekli gerekli anket uygulamalarının, veri toplama hizmetlerinin, gizli müşteri çalışmalarının planlanması, gerçekleştirilmesi ve raporlanması hizmetlerinde bulunabilir. 10.) Çağrı merkezinde kullanılacak olan müşteri veri tabanının temizlenmesi, tekrarlardan arındırılması, adres ve telefon güncellemesinin yapılması, segmentasyonu ve raporlanması, müşterilerimizin organize edecekleri; etkinliklerin telefonda kayıt bilgilendirme, katılım sonrası yorumları alma, anket düzenleme ve raporlama hizmetlerinde bulunabilir. Katılım sonrası yorumları alma anket, düzenleme ve raporlama hizmetlerinde bulunabilir, bu konularda eğitim ve danışmanlık faaliyetlerinde bulunabilir. 11.) Şirket iştigal konusuna bakılmaksızın her türlü şirkete çağrı servisi hizmetlerini verebilir, şirket bünyesinde eleman çalıştırabilir, eğitim verebilir, danışmanlık hizmetleri yapabilir. 12.) Bireysel ve kurumsal aboneler GSM operatörlerine ait faturalı veya ön ödemeli hat tesisi, data ses ve faks hattı tesisi ve tesisi ve bu hatlara ait adres değişikiği sim kart değişikliği unvan değişikliği devir tarife değişikliği hatların kapatılması ve SM satışı ile her türli GSM kurumsal hizmetleri verebilir. 13.) Şirket yurt içinde dışında mümessillik distribütörlük alabilir veya verebilir ihalelere iştirak edebilir, konusu ile ilgili olarak fuarlara ve organizasyonlara iştirak edebilir. 14.) Şirket konuları ile ilgili yerli ve yabancı gerçek ve tüzel kişilere işbirliği yaparak yeni şirketler kurabilir. Kurulmuş şirketlere iştirak edebilir, mevcut şirketlerini hisselerini, paylarını, tahvillerini, varlıklarını satın alabilir devralabilir. Aracılık yapmamak kaydıyla satabilir. 15.) Şirket konularına giren malların depolanması, nakli, tevzii için gerekli her türlü tesisat, teçhizat, vasıta, arazi ve bina satın alabilir, satabilir veya başkalarına kiralayabilir, kiraya verebilir şirket mallarının teşhiri için teşhir ve satış yerleri açabilir. 16.) Şirket konuları ile ilgili ve bu faaliyetleri için faydalı know-how, izin, ruhsatname, ihtira beratları, lisans, imtiyaz, marka ve emsali gibi hakları istihsal ve iktisap edebilir veya üçüncü şahıslara kısmen yada tamamen kiralayabilir, devir edebilir, başkalarına ait olanların devrini alabilir. 17.) Şirket ihtiyacı için gerekli kısa, orta, uzun vade iç ve dış kredi temin edebilir,kullanabilir. Dahili ve harici finansman kurumlarından yerli ve yabancı işletmelerden kredi temin edebilir ve kullanabilir. Bunlar için gerekli her türlü .

HATALI İŞLETME BİLGİSİ BİLDİRİMİ.KAPAT
İşletmelere mesaj göndermek için "Mesaj Gönder" bölümünü kullanınız.
ALPİNA TELEKOMÜNİKASYON LİMİTED ŞİRKETİ
İPTAL