ANADOLU E-YÖNETİM

HACI HALİL MAH. 1216 SOK. NO:6/221 GEBZE - GEBZE / KOCAELİ / TÜRKİYE

En son güncellenme Tarihi: 4.11.2017 01:28:00
Değerlendirme :

Bilgilerinin hatalı veya eksik olduğunu düşünüyorsanız güncelleyebilmemiz için lütfen bize bildiriniz.

İşletme değerlendirmeleri ve yorumlar

Şikayet Yaz İlk yorum yapan siz olun

Firma Bilgileri

  • Ünvanı : ANADOLU E-YÖNETİM
  • Kuruluş Tarihi : 2 Eylül 2016 Cuma
  • Ticaret Odası : GEBZE TİCARET ODASI
  • Sicil Numarası : 25016
  • NACE Kodu : 683204
Anadolu Yönetim - Bina Yönetim Hizmetleri Amacımız, hızlı ve ekonomik bir şekilde müşteri odaklı uzman kadromuz ile yaşam alanlarınızı profesyonelce yönetilmesini sağlamaktır. Bizi şekillendiren sizler ve sizlerin beklentileridir. Ortak yaşam alanları ile ilgili her türlü sorununuzda ve ihtiyacınızda sorumluluk almak ve profesyonel çözümler sunmak için varız Hizmetlerimiz 1-YÖNETİM DANIŞMANLIĞI Apartman, Site yâda İş Merkezinizin giderlerini nasıl paylaştıracağınızı düşünmeyeceksiniz. Yangın tüpleri dolumu, yangın dolapları çalışıyor mu diye düşünmeyeceksiniz. 2-MALİ DANIŞMANLIK İhtiyacınız olduğunda asansörcü, elektrikçi, tesisatçı gibi ustaları aramayacak, ödemelerini düşünmeyecek, yapılan işin sorumluluğunu taşımayacaksınız. Ortak kullanım alanlarının (çatı, merdiven boşluğu, dış cephe gibi) bakım, onarım ve yenilemeleri için firma aramayacak, uygun teklifler almak için uğraşmayacaksınız. 3-HUKUKİ DANIŞMANLIK Kat Malikleri Kurulu Olağan ya da Olağanüstü toplantılarınızın ve alınan kararların Kat Mülkiyeti Kanunu 'na uygun olup olmadığı hususunda kuşkularınız olmayacak. Ödemelerini yapmayan komşu/komşularınızı icraya vermek zorunda kalmayacaksınız. 4-MUHASEBE İŞLEMLERİ İşletme projesi hazırlamak gibi yorucu detaylarla uğraşmayacaksınız. Defterlerinizin yıllık noter tasdiki ile uğraşmayacaksınız. Personelinize kıdem tazminatı fonu ayrılması gibi konuları dert etmeyeceksiniz. Bina Görevlisi, güvenlik personeli ve diğer personellerinizin SGK, işe giriş bildirgelerini, aylık SGK bildirgelerini hazırlamakla uğraşmayacaksınız. Personellerinizin işe giriş ve çıkışlarında Bölge Çalışma Müdürlüklerine verilecek resmi evrakları tanzim etmekle uğraşmayacaksınız. 5-AİDATLARIN TAHSİL EDİLMESİ Aidatların tahsili için komşularınızın kapısında beklemeyecek makbuz düzenlemek zorunda kalmayacaksınız. 6-BÜTÜN BU İŞLEMLERİN ONLİNE OLARAK TAKİBİ VE DENETİMİ Apartman, Site yâda İş Merkezinizin giderlerini kayıt altına almakla uğraşmayacak, denetimini siz yapacaksınız. Yönetim / Danişmanlik 1.Tam Profesyonel Yönetim Apartman, Site,Recidence ve İş Merkezi’ndeyapılan genel kurulda yöneticiliğe Şirketimizin seçilmesini takiben başta Kat Mülkiyeti Kanunu olmak üzere yürürlükteki tüm kanun, tüzük ve yönetmeliklerin yöneticiye yüklediği görev ve sorumluluklar çerçevesinde Şirketimiz yöneticilik görevini bir sonraki genel kurula kadar sürdürür. Şirketimiz bu görev ve sorumluluklar çerçevesinde; • Gelir ve giderlerin işletme defterine düzenli olarak işlenmesi, • Her bir daire için kat maliklerinin ve kiracılarının borç/alacak durumlarının takibi, • Aylık gelir, gider ve borçlu listelerinin her ay düzenli olarak hazırlanarak tüm kat maliklerine ve apartman sakinlerine ulaştırılması, • Borcunu zamanında ödemeyenlerden alacakların gerekirse uzman hukukçularımız vasıtası ile icra marifetiyle tahsilinin sağlanması, • Apartman ile ilgili konularda 3. şahıslarla olan hukuki itilafların takibi, • Apartmanımızda su, kanalizasyon, elektrik, asansör,çatı ve diğer müşterek kullanım alanlarında meydana gelecek arızaların giderilmesi, bakımlarının yapılması, • Apartmanımız görevlisi ile ilgili olarak SGK'ya verilmesi gereken bildirgelerin hazırlanması, primlerinin yatırılması, vizite kağıtlarının hazırlanması ve diğer işlemlerinin takibi, gibi yöneticinin düzenli olarak yapmak zorunda olduğu işlemlerin yanı sıra apartmanınız genel kurulunun yöneticiye verdiği ve yetkilendirdiği işleri de görev süresi içinde eksiksiz olarak denetçinin gözetiminde yapacaktır. Yöneticilik görevimiz süresince asla elden para toplanmayacaktır. Apartman sakinleri tüm ödemelerini apartman adına açtırılacak banka hesabına yatırılacaklardır. 2. Yönetim Danışmanlığı Apartman, Site,Recidence ve İş Merkezi’nde seçilen yöneticinizin yapmak zorunda olduğu ve zaman alıcı işler Şirketimiz tarafından üstlenilecektir. Bu alternatifte yönetici sorumluluğu apartmanınız yöneticisine ait olup, Şirketimiz; • Her hafta apartman yöneticisinden alınacak gider ve gelir bilgilerini işletme defterine düzenli olarak işlenmesini sağlayacak, • Her bir daire için kat maliklerinin ve kiracılarının borç/alacak durumlarını takip edecek, • Aylık gelir, gider ve borçlu listelerini her ay düzenli olarak hazırlayarak yöneticinize ulaştıracak, • Apartmanınız görevlisi ile ilgili olarak SGK'ya verilmesi gereken bildirgeleri, vizite kağıtlarını hazırlayacak ve bunları yöneticinize ulaştıracak, • Apartman sakinleri ve kat malikleri için tanımlanacak kullanıcı adları ve şifreleri yönetici kanalı ile apartmandaki ilgililere ulaştıracak, verilerin internet tabanlı programımıza girilmesini ve ayda en az 4 kez bilgilerin güncellenmesini sağlayacaktır. • Anlaşmalı hukukçularımızdan destek alabilir, ödemesini geciktiren komşularınızla kötü olmadan apartman paralarının tahsilini sağlayabilirsiniz. 3. Sistem Desteği Bu seçenekte genel kurulunuzun bu yönde alacağı kararın Şirketimize iletilmesini takiben internet sitemizde apartmanınız ile ilgili giriş ve yetkilendirmeler yapılacaktır. Bu aşamadan sonra yöneticiniz kendisine ulaştıracağımız şifrelerle apartman defterlerinin tutulması, gelir ve giderlerin sisteme girilmesi işlemlerini kendisi yapabilecektir. Bu işlemlerin düzenli olarak yapılması halinde; bu işler ile ilgili çok daha az zaman harcayacak, yaptığı işlemlerin tüm malik ve sakinlerce incelenebilmesini yani şeffaflığı sağlayabilecektir. EMLAK MÜŞAVİRLERİ Meslek grubunda, KOCAELİ ili Bölgesinde Bir ücret veya sözleşmeye dayalı olarak yapılan apartman yöneticiliği konularında hizmet vermektedir.

HATALI İŞLETME BİLGİSİ BİLDİRİMİ.KAPAT
İşletmelere mesaj göndermek için "Mesaj Gönder" bölümünü kullanınız.
ANADOLU E-YÖNETİM
İPTAL