ANT YAPI SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ

SARAY MAH. AKÇAKOCA CAD. NO:11 PK:34768 ÜMRANİYE - ÜMRANİYE / İSTANBUL / TÜRKİYE

En son güncellenme Tarihi: 26.09.2022 14:33:00
Değerlendirme :

Bilgilerinin hatalı veya eksik olduğunu düşünüyorsanız güncelleyebilmemiz için lütfen bize bildiriniz.

İşletme değerlendirmeleri ve yorumlar

• Mersis No : 0070033442600011
  • E-Tebligat Adresi : 25969-92937-55661
  • Çalışan Sayısı : 10001+
EQ’su YÜKSEK BİNALAR YAPIYORUZ.
Kurulduğumuz günden bu yana modern mimarisiyle dikkat çeken güvenilir konutlar, avmler, oteller, tasarımıyla fark yaratan ofisler ve iş kulesi inşa ettik. İleri teknolojiye sahip havalimanları, global ölçekli olimpiyat köylerine de imzamızı attık. Disiplinli çalışma, iş ahlakı ve her zaman daha iyisini yapma arzumuzu, ustalığımızla birleştirip, dünyanın en büyük 100 inşaat firmasından biri olarak yolumuza devam ediyoruz.

HAKKIMIZDA
Deneyimimiz ve yıllara dayanan ustalığımız ile Türkiye, Türki Cumhuriyetler, Rusya, İngiltere ve ABD’de imza projeler gerçekleştiren uluslararası bir inşaat grubuyuz.

Faaliyet gösterdiğimiz ülkelerde istikrarlı şekilde taahhüt ve yeni geliştirme alanlarının satın alınması ile desteklenen sürdürülebilir büyümeyi korumayı hedefliyoruz.

Bugüne kadar yüzlerce projemizle sayısız ödül gururu yaşadık. Üstyapıdaki uzmanlığımızla standartların belirleyicisi haline geldik. Stratejimiz; yılların tecrübesi, iş yapma anlayışımız ve sıkı çalışmamızla dünyanın önde gelen inşaat ve gayrimenkul geliştirme grubu olmayı başarmak.

Her zaman kalıpların dışında düşünmeye, mevcut duruma meydan okumaya ve kaynakların genellikle sınırlı olduğu bir pazarda performansı artırmaya çalıştık. Yaklaşık 30 yıldır, faaliyet gösterdiğimiz ülkelerde inşaat yatırımları oluşturmak ve yönetmek için derin tecrübeye sahip olduk.

BAŞARIMIZ DÜNYA STANDARTLARINDA
30 yıllık tecrübemizle inşaat, turizm ve hizmet sektörlerinde fark yaratacak projelere imzamızı atarken; daha iyisini yapmaya, gelişmeye ve büyümeye devam ediyoruz. Bu yüzden, her zaman çağdaş gelişmeleri araştırıyor, tasarım ve mimaride en iyi modern teknolojileri, malzemeleri ve dünya trendlerini seçiyoruz. Binalarımıza bu şekilde değer katmaya devam ediyoruz.

Binalarımızın her birini bulunduğu çevreyle entegre ediyor, açık alanlardan otoparka, apartman dairelerine ve asansörlere kadar modern bir atmosfer yaratıyoruz.

TURİZM
Türkiye ve Rusya’nın önemli bölgelerinde otel, apart otel, servised apartments, butik otel ve dinlenme tesisleri gibi üst segment turizm yatırımlarımızla misafirlerimize konaklamada farklı bir deneyim yaşatmayı hedeflerken, bu hizmetleri sağlık ve güven odağında veriyoruz.

HİZMET
Hizmet verdiğimiz tüm alanlarda kalite ve memnuniyeti hep standartların üstünde tutmayı hedefledik. Bu anlayışla oteller, apart oteller, tatil köyleri, turizm tesisleri, alışveriş merkezleri ve konut siteleri alanında yönetim ve işletme hizmetlerini büyük bir özenle veriyoruz.

RESMİ FAALİYET KONUSU
KONUT İNŞAATI - İkamet amaçlı binaların inşaatı (müstakil konutlar, birden çok ailenin oturduğu binalar, gökdelenler vb.nin inşaatı) (ahşap binaların inşaatı hariç)
Firmanın iş Konusu
Yurt içinde ve yurt dışında her türlü bina konut iş merkezi tatil sitesi spor tesisleri dinlenme ve eğlenme tesisleri... kat karşılığı inşaat yapmak yukarda belirtilen işleri ve taahütleri gerek tek başına ve gerekse ortaklıklar kurarak yapabilir ve üstlenebilir ve 28.3.2013 tarihinde tescil edilen Anonim Şirket esas mukavelesinde yazılı olan diğer işler
Eski Firma Ünvanı
1- ANT İTHALAT İHRACAT TURİZM İNŞAAT SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
2- ANT YAPI SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ

HATALI İŞLETME BİLGİSİ BİLDİRİMİ.KAPAT
İşletmelere mesaj göndermek için "Mesaj Gönder" bölümünü kullanınız.