A. Şirketin amaç ve konusu başlıca şunlardır: 1. Şirket, ilgili mevzuatlara riayet etmek koşuluyla her türlü telekomünikasyon hizmetleri sunmak veya alt yapısını kurup işletmek, çağrı merkezi işletmeciliği, müşteri hizmetleri ve rehberlik hizmeti kapsamında faaliyet göstermek amacıyla kurulmuştur. Çağrı merkezi hizmetleri kapsamında; müşteri hizmetleri, telesatış pazarlama, kampanya yönetimi, anket hizmetleri, sipariş yönetimi, iş geliştirme, takvim yönetimi, ?directory assistance? (bilinmeyen numaralar servisi) hizmetleri verebilir. İş süreçleri dış kaynak hizmetleri kapsamında; operasyon yönetimi, bütünleşik hizmetler, sadakat kartı hizmetleri, işe alım operasyonları, ?e-support? (e-destek) hizmeti, sanal medya takip ve temsili hizmetleri.......ve anasözleşmesinde yazılı işler.