Find® bir Türkiye Firma Rehberi / Türkiye İşletme Rehberi sitesidir.
Find®'de yayınlanan bilgiler Ticaret Sicil Gazetesinde yayınlanan kamuya açık işletme kuruluş ve faaliyet bilgileri, işletmenin kendi yayınladığı kamuya açık kurumsal internet sitesi, Ticaret Odası, Mesleki Odalar, Mesleki Birlikler, işletmenin kendisi tarafından sağlanan bilgilerden derlenerek oluşmaktadır.
Find® internet sitesi, sahibi veya yöneticilerinin; site içerisinde yayınlanan işletmeler ile hiçbir bağlantısı bulunmamaktadır.
Find® site üzerindeki bilgilere dayalı yapılan ticari anlaşmalarda taraflara kesinlikle bir garanti veya güvence vermemektedir.
Find® sitesi içerisinde yayınlanan işletmelerin iletişim ve genel bilgileri hiçbir şekilde herhangi (resmi veya gayri resmi) bir konuyla ilgili kullanılmak üzere resmi bir kuruluşun, işletmenin bağlı olduğu mesleki oda veya kurumun vereceği bilgi/belge yerine geçmez ve resmi hiçbir geçerliliği yoktur.
Find® yayınlan bilgilerin güncelliğini garanti etmez, doğruluk, tamlık ve kullanılırlığını değerlendirmek yalnızca kullanıcının sorumluluğundadır.
Find® üzerinden yayınlanan işletme ve ziyaretçi arasında herhangi bir ödeme/tahsilat/satış işlemi veya para transferi teknik olarak mümkün değildir.
Find®'de yayınlan işletmelerin ticari faaliyeti esnasında müşteri ilişkileri veya satış pazarlama usulleri/teknikleri Find'i hiç bir surette bağlamamakta/ilgilendirmemektedir.
Mücevher sektörüne dededen toruna üç kuşak emek vermiş bir ailenin mücevhere olan tutkusunu anlatan Ariş Pırlanta’nın öyküsü, 1906 yılında Mardin’de küçük bir atölyede başladı. İlk kuruluş yıllarından itibaren yaratıcılığa, yenilikçiliğe ve müşteri memnuniyetine sımsıkı sarılarak çalışan aile, 1959 yılında merkezini ARİŞ adıyla İstanbul’a taşıdı.
Ariş Pırlanta’nın o günden bu yana ‘yenilikçi yaratıcılık’ anlayışıyla yürüttüğü çalışmaları onu pırlantalı mücevherde uzmanlaştırırken, ilklerin öncüsü haline de getirmiştir.
Sektörde gerçekleştirdiği ilkler arasında;
İlk mağaza,
İlk defile,
İlk yurtdışı fuar katılımı,
İlk broşür ve katalog çalışması,
İlk e-ticaret sitesi sayılabilir.
Ariş’in yüzyılı aşkın bir zamandır mücevher sektöründe olması, onu yalnızca çok iyi bir tasarımcı ve üretici yapmıyor. Bu deneyim sayesinde Türkiye’yi, Türk insanının ve alışkanlıklarını da çok iyi sindirmiş ve bundan kendine has birikimler çıkarmıştır.
Ariş Pırlanta’nın başarı öyküsünün en önemli unsurları; hizmet ve ürün kalitesiyle birlikte, güven sağlamak ve her Ariş mücevher kullanıcısına kendini özel hissettirmektir.
MİSYONUMUZ
Müşteri ihtiyaç ve beklentilerine en uygun ürün ve hizmetleri sunan, geniş ürün yelpazesi ve gerçek kalite doğru fiyat vaadi ile toplumun her kesimine hitap eden, köklü geçmişi ve sektöründeki tecrübesiyle sürekli olarak fark ve değer yaratarak ülke ekonomisine katkıda bulunan bir marka olmak.
VİZYONUMUZ
Hedeflenen pazarlara, yurt içindeki yenilikçi, öncü ve güvenilir marka kimliğini taşıyıp, rekabetçi bir güç elde ederek dünya mücevher sektöründe izlenen ve tercih edilen küresel bir marka olmak.