ARTI BİLGİSAYAR YAZILIM EĞİTİM VE DANIŞMALIK HİZMETLERİ

MEŞRUTİYET MAH. ATATÜRK BULV. NO:105/903 KIZILAY ÇANKAYA - ÇANKAYA / ANKARA / TÜRKİYE

En son güncellenme Tarihi: 6.04.2018 02:04:00
Değerlendirme :

Bilgilerinin hatalı veya eksik olduğunu düşünüyorsanız güncelleyebilmemiz için lütfen bize bildiriniz.

İşletme değerlendirmeleri ve yorumlar

Şikayet Yaz İlk yorum yapan siz olun

Firma Bilgileri

  • Ünvanı : ARTI BİLGİSAYAR YAZILIM EĞİTİM VE DANIŞMALIK HİZMETLERİ
  • Tabela Ünvanı : SEVGİ SOYLU - ARTI BİLGİSAYAR
  • Firma Türü : ŞAHIS İŞLETMESİ
  • Kuruluş Tarihi : 9 Ocak 2007 Salı
  • Vergi Dairesi : ANKARA - ÇANKAYA VERGİ DAİRESİ
  • Vergi Numarası : 1234567890
  • Ticaret Odası : ANKARA TİCARET ODASI
  • Sicil Numarası : 231518
  • NACE Kodu : 620101
  • Faaliyet Alanları : Bilgi İşlem Yazılım, Tasarım, Kurulum Hizmetleri
  • Mersis No : 1234567890123456
Artı Bilgisayar Yazılım ( LOGO Bayi) LOGO Yazılım Programı (LOGO START, LOGO GO 3, LOGO BORDRO PLUS, LOGO TIGER 3) Satışı LOGO Programı Eğitimi ve Desteği LOGO Programı Yıllık Bakım Sözleşmesi LOGO Programı Yıl Sonu Devir İşlemleri LOGO Programı Hakkında Her Türlü Teknik Destek Hizmetleri verilmektedir.

ARTI BİLGİSAYAR YAZILIM EĞİTİM VE DANIŞMANLIK HİZMETLERİ
Olarak 25 Yıldır Yazılım Sektöründe LOGO Yazılım Ürünlerinin Ankara Yetkili Bayiliğini Yapmanın Haklı Gururunu Yaşıyoruz. Firma Bünyemizde; LOGO Ticari Programlarının Satışı,25 yılın vermiş olduğu birikimle profesyonel Eğitim, Programın Desteği ve Hizmeti Verilmektedir.

Vizyonumuz: Müşteri memnuniyetine önem veren,Müşterilerin Hızlı Hizmet alma haklarına önemseyen,Bilginin Paylaşıldıkça Çoğaldığına inanan ,iş dünyasında uzun soluklu çalışmalar yapmanın kattığı artılarla müşteri portföyünü her geçen gün artıran bir hizmet firması olarak çalışmalarımızı yürütmekteyiz.

Misyonumuz: Hizmet Kalitemizden ödün vermeden çalışmak.

LOGO Bordro Plus
LOGO Bordro Plus kapsamlı yapısı ve üstün ürün özellikleri ile kurumları mevzuat bilgisi gerektiren karmaşık yasal prosedürlerle uğraşmaktan ve rutin işlemlerden kurtarır. Bordro Plus ile kurumun personeli için ücretlendirme politikaları belirlenir, puantaj kartları oluşturulur.

Kurumun kendi yapısına göre esnek bir şekilde mesai, sosyal yardım, ek ödeme ve ek kesintiler tanımlanır. Uygulamada hesaplama dönemleri ödeme gününe göre oluşturulur (ayın 1'i, 15'i vs). Aylık prim ve hizmet belgesi, e-bildirge hazırlanabilir. Aynı gruba bağlı tüm kurumların bordro işlemleri tek bir yerden toplu olarak takip edilir. Bordro zarfı, e-posta yoluyla şifreli olarak gönderilebilir.

Personele ait puantaj kartları puantaj öndeğerleri ve hesap şablonları kullanılarak oluşturulur.

MS Excel ile bilgi alışverişi sayesinde, puantaj ve ücret bilgileri tablolama aracı ve yöntemleri ile daha hızlı ve esnek şekilde islenerek ve tek işlem ile programa aktarılabilir.

Puantaj hesaplamalarında formül kullanımıyla hakların, ödemelerin ve puantaj değerlerinin hepsi ya da çoğu aynı olan çalışanların her biri için ayrı ayrı hesaplama yapmak yerine toplu puantaj yapılır. Puantaj öndeğer tanımları ve tanımlarda bulunan formüller ile hem zaman tasarrufu sağlanır hem de hata yapma olasılığı azalır. Personele ait özel sigorta işlemleri de uygulama içinden takip edilir ve puantaj hesaplarına yansıtılır. Ücret hesaplamaları netten brüte veya brütten nete doğru olarak hesaplanır. Bir ay içinde birden fazla bordro (ek ödeme, ikramiye, ücret vb.) hazırlanabilir, bordro dökümleri ayrı veya birlikte alınır. Toplu Sözleşme farkı hesaplanır. İsten çıkış işlemleri sırasında ise kıdem ve ihbar tazminatı hesaplanır ve istenilirse fark bordrosu hazırlanır.

Bankalara otomatik ödeme emri çıkartan elektronik banka sistemi bulunur. Çalışılan her bankanın formatı otomatik ödeme emri için yazılıma kullanıcılar tarafından kolaylıkla uyarlanır.

Bordro bilgilerinin tümü muhasebeleştirilmek üzere dışarı aktarılabilir. Personel ödemeleri masraf merkezlerine göre izlenip, muhasebeleştirilir.

Resmi dairelere verilmesi gereken tüm evraklar uygulamada basılır. Kuruma veya işyerlerine göre döküm alınır. Bütün kurumların toplu bildirge basımı tek seferde yapılabilir. Matbu formlardaki format değişimleri kullanıcı tarafından kolaylıkla yazılıma uyarlanır. Hatırlatıcı ile tüm resmi bildirgelerin son basım tarihleri ve zaman asımları konusunda kullanıcı uyarılabilir ve aynı menüden ilgili isleme doğrudan kolay erişim sağlanır.

Tahakkuk toplamları, masraf merkezi dağıtım raporu, kıdem ihbar yükü gibi iş akışını kolaylaştıracak ve hız kazandıracak raporlar alınabilir.

Personele verilecek olan borçlar özelliklerine göre tanımlanır ve personelin aldığı borç/avans takip edilir. Kuruma özgü, istenen sayıda personel borç tanımı yapılır. Borç işlemleri bölümünde personele verilen borçlar ve ödemeler izlenir. İstenirse borçlar otomatik olarak puantaj hesaplarına yansıtılır veya doğrudan tahsil edilir.

Personelin kullandığı izinler özelliklerine uygun olarak tanımlanır, tek bir izin kaydı üzerinden personelin kullandığı tüm izinler detay bilgileri ve onay mekanizmaları ile izlenir, izin formu bastırılır.

Logo Tiger Plus
Tiger Plus, ERP kavramını yeniden yorumlayarak farklı bir açılım sağlıyor. Tiger Plus zengin özelliklerinin yanı sıra, değişen ihtiyaçlara kolaylıkla uyum sağlayan esnek bir yapıya sahiptir. Aynı zamanda, uygun sahip olma koşulları ile tüm sektörlerde; satış, dağıtım, hizmet alanlarında faaliyet gösteren işletmelere çözüm sunmaktadır.

Neden Tiger Plus?
Tiger Plus, işletmelerin tüm ihtiyaçları düşünülerek geliştirilmiş, entegre çalışan modüllerden oluşan bir ERP sistemidir. Tam entegrasyon sayesinde, sisteme bilginin bir kere girilmesiyle, kullanıcıların yetkileri dahilinde güncel bilgiye doğrudan ulaşması sağlanır. Girilen bu bilgilerin, limitlere uygunluğu kontrol edilerek güncellemeler otomatik yapılır. Modüler ve entegre yapı ile bölümler ve süreçler arası “ortak bir dil” oluşarak iletişim yükünün azalması sağlanır.

İş akışı ve süreçlerin onay ve kontrolünü elektronik ortamda gerçekleştirerek, evrak ve telefon trafiğini ortadan kaldırabilir,
Sık yaptığınız işlemleri ve raporları belli bir takvime bağlayarak, istediğiniz zaman otomatik çalıştırılmasını sağlayabilirsiniz. Tiger Plus, yapılması gereken işleri hatırlatır, tamamlandığında ise ilgili bilgiyi sorumlulara mesajla iletir,

Yeni Türk Ticaret Kanununa (TTK) ve diğer standart yerel/uluslararası muhasebe ve finans standartlarına (FAS52, IAS, UFRS) uyumlu,
LOGO Çözüm Ortaklarına özel, işletmelerin ihtiyaçlarına göre yeni işlevsel uyarlamalar geliştirebilmek için geliştirilmiş “Object Designer ve LOGO Objects“ uyarlama aracı,
Raporlar üzerinde; renk, font gibi görsel pek çok değişiklik yapabilir, şirket logosu gibi işler için çizim ve grafikleri kullanabilir, kolonları silebilir veya alanları kolonlara ekleyebilir, yeni filtreler tanımlayarak değişik sorgulamalar oluşturabilir,
Yönetici Konsolu ile en çok satılan/alınan ürünlerin tutarlarının takibi, en çok satış yapılan cari hesap veya ürünleri, stok/alacak devir hızı, banka ve kasa durumu gibi bilgileri tek ekradan takip edebilir,
“Doküman Yönetimi” fonksiyonu ile kayıt ve işlemlere ait dokümanları tanımladığınız kataloglar altında tutabilirsiniz.

Standart Özellikler
Malzeme Yönetimi
Duran Varlık Yönetimi
Talep Yönetimi
Satınalma Yönetimi
Satış Yönetimi
Finans Yönetimi
Muhasebe Yönetimi
Hızlı Üretim
İşlem Dövizi
Raporlama Dövizi
GO Garanti
Enflasyon Muhasebesi
Ek Vergi (ÖTV, ÖİV)
Modüler Özellikler
Navigator
Konfigürasyon Yönetimi
Teklif Yönetimi
Mali Konsolidasyon
Dış Ticaret

Diğer Özellikler;
Açık ve Esnek Mimari, İlişkisel Veritabanı Desteği - MS SQL ve Oracle,
Çoklu Dil Desteği sayesinde birden falza dilde kullanım imkanı,
WebTIGER ile web kullanımı,
LogoConnect ile bankalar, kurumlar ve diğer firmalar ile E-iş Köprüsü,
E-posta sistemleri ile entegre yapı,
MS Office ile akıllı doküman entegrasyonu,
LOGO Çözüm Ortakları tarafından geliştirilmiş 200’ün üzerinde entegre iş uygulaması,
Windows arabirim standartlarına tam uyum.

Logo Start
Logo Start Küçük İşletmeler İçin
Stok, Sipariş, Fatura, Cari, Çek/Senet, Kasa, Banka
Start Paketi Tek kullanıcılıdır. çok kullanıcı olamaz.ön muhasebe birimini içerir.ek modülleri yoktur,ambar açılamaz,5 kasa, 5 banka ,5 adet birim seti açılabilir.yeni başlayan işletmeler için idealdir.
Start kullananlar Go'ya geçiş Yapmak İstedikleri takdirde Start'ın güncel fiyatı Go 'nun fiyatından düşülecektir.

Logo Go 3
GO 3 Ana Paket, Stok (İrsaliye, Sipariş, Maliyetlendime, Dinamik Birimleme, Eş Değer Mal Takibi), Muhasebe, Duran Varlık, Fatura, Cari Hesap (Ödeme/Tahsilat, Ödeme Planı), Talep Yönetimi, Çek/Senet, Taksit İşlemleri (Parçalı Tahsilat), Kredi Kartı, Banka, Kasa, Döviz Kuru Takibi, Enflasyon Muhasebesi, Ek Vergi (ÖTV, ÖİV), Dövizli Hesap Makinesi, İşlem Dövizi, Tablo ve Pivot Raporlar, Görev Zamanlayıcı, İş Akışı, Yönetici Konsolu ve GO Webmaster modüllerini içerir.

GO 3, farklı sektörlerden KOBİ’lerin tüm ihtiyaçlarını karşılayarak, iş süreçlerinin doğru bilgi ile tek bir kaynaktan yönetilmesini ve maliyetlerini düşürmelerini sağlayan yeni nesil bir yazılımdır. Kişiselleştirilebilir, hızlı, sade ve pratik arayüzlü yepyeni bir platform olan GO 3; dağıtım, hizmet, inşaat, eğitim, tekstil, medya, sağlık ve daha bir çok sektörden işletmenin ihtiyaçlarını eksiksiz karşılayarak iş süreçlerini hızlandırır. GO 3 ile finans, muhasebe, bordrolama, sipariş, satın alma, tedarik zinciri yönetimi işlemleri eksiksiz gerçekleştirilebilir.

GO 3, kaynak ve bilgileri tek bir platformda toplayarak, maliyetleri takip etme, rekabete karşı ürün ve hizmetlerin daha iyi konumlandırılmasını sağlar. İşletmeler GO 3’ün standart özelliklerinin yanı sıra, bir çok fonksiyon indirebilir ve Logo iş ortakları tarafından geliştirilen uygulamaları Logo Store’dan temin edebilirler. Kullanım kolaylığı ve zengin fonksiyonel içeriği ile zaman tasarrufu ve verimlilik konusunda yüksek beklentileri olan profesyonellerin kullanım ihtiyaçlarını tam anlamıyla karşılayan GO 3, dokunmatik ekranlı notebook ve tabletlerin piyasaya çıkmasının ardından geliştirilen sanal klavye ile mobil uyumluluk da kazanmıştır.

BİLGİ TEKNOLOJİLERİ Meslek grubunda, ANKARA ili Bölgesinde Bilgisayar programlama faaliyetleri (sistem, veri tabanı, network, web sayfası vb. yazılımları ile müşteriye özel yazılımların kodlanması vb) konularında hizmet vermektedir.

HATALI İŞLETME BİLGİSİ BİLDİRİMİ.KAPAT
İşletmelere mesaj göndermek için "Mesaj Gönder" bölümünü kullanınız.
ARTI BİLGİSAYAR YAZILIM EĞİTİM VE DANIŞMALIK HİZMETLERİ
İPTAL