ARTIWISE BİLGİ TEKNOLOJİLERİ ANONİM ŞİRKETİ

REŞİTPAŞA MAH. KATAR CAD. İTÜ ARI 8 TEKNOKENT BİNASI BLOK NO:2/11/4 PK:34485 SARIYER - SARIYER / İSTANBUL / TÜRKİYE

En son güncellenme Tarihi: 25.09.2025 04:02:00
Değerlendirme :

Bilgilerinin hatalı veya eksik olduğunu düşünüyorsanız güncelleyebilmemiz için lütfen bize bildiriniz.

İşletme değerlendirmeleri ve yorumlar

Şikayet Yaz İlk yorum yapan siz olun

Firma Bilgileri

  • Ünvanı : ARTIWISE BİLGİ TEKNOLOJİLERİ ANONİM ŞİRKETİ
  • Tabela Ünvanı : ARTIWISE
  • Firma Türü : ANONİM ŞİRKET
  • Kuruluş Tarihi : 18 Mayıs 2015 Pazartesi
  • Sermaye : 250.000,00 TL
  • Vergi Dairesi : İSTANBUL - SARIYER VERGİ DAİRESİ
  • Vergi Numarası : 0851291994
  • Ticaret Odası : İSTANBUL TİCARET ODASI
  • Sicil Numarası : 975247-0
  • Oda Sicil Numarası : 972716
  • NACE Kodu : 620101
  • Faaliyet Alanları : Bilgi İşlem Yazılım, Tasarım, Kurulum Hizmetleri,Yazılım Geliştirme
  • Mersis No : 0085129199400001
  • E-Tebligat Adresi : 25878-41950-08043
  • Çalışan Sayısı : 11-50
  • İşletme Adresi : REŞİTPAŞA MAH. KATAR CAD. İTÜ ARI 8 TEKNOKENT BİNASI BLOK NO:2/11/4 PK:34485 SARIYER İSTANBUL TÜRKİYE
  • Posta Kodu : 34485
  • İlçe /İl : SARIYER / İSTANBUL
  • Ülke : TÜRKİYE
Artiwise CXM | AI Destekli Müşteri Deneyimi Yönetimi Platformu
Artiwise Müşteri Deneyimi Yönetimi Platformu ile müşteri deneyimini uçtan uca yönetin.
Yapay zeka ile müşteri memnuniyetini arttırın.

Yapay Zeka ile Sürdürülebilir Müşteri Memnuniyeti için Bütünsel Müşteri Deneyimi Yönetimi (CXM) Platformu
Müşteri içgörülerini stratejik hamlelere dönüştüren yapay zeka destekli CX ve VoC çözümüyle tanışın.
Karar alma süreçlerinizi hızlandırın, kalıcı memnuniyet sağlayın.

Dağınık Araçlar, Kopuk Veriler.
Hepsine Tek Platformla Veda Edin.

Artiwise CXM, çağrı merkezi, chatbot, sosyal medya, e-posta ve anket gibi tüm kanallardaki geri bildirimleri tek bir yapay zeka destekli platformda toplar.

Müşteri yolculuğunu baştan sona haritalar, kök nedenleri ortaya çıkarır, duygu değişimlerini takip eder ve içgörüleri somut aksiyonlara dönüştürür.
Müşteri deneyimini yönetmek için ihtiyacınız olan her şey — tek bir yerde, üstelik gerçek zamanlı.

Teknolojiyi İşe Dönüştüren CX Zekâsı
2015’ten bu yana CXM platformumuzla sürdürülebilir müşteri memnuniyetini veriye dayalı aksiyonlarla gerçeğe dönüştürüyoruz.

Artiwise, 2015 yılında, müşteri geri bildirimlerinin iş dünyasında hak ettiği etkiye ulaşmasını sağlamak amacıyla kuruldu.

Kurulduğumuz günden bu yana tek hedefimiz var: Müşteri deneyimini sadece ölçülen bir skor olmaktan çıkarıp, aksiyona dönüşen bir strateji aracına dönüştürmek.

2015 yılında yapay zekanın potansiyelini fark eden Artiwise, değişen müşteri taleplerine uyum sağlayacak yenilikçi bir bakış açısıyla ilerliyor.
2017 yılında BMW, Philip Morris International, Stellantis gibi küresel markalar için müşteri deneyimini yeniden tanımlayan Artiwise, Yapay Zeka Müşteri Deneyimi Yönetimi (CXM) Platformunu piyasaya sürdü.
Artiwise çözümünün temelleri, gerçek ve sürdürülebilir müşteri memnuniyetinin önemini kavramaya dayanıyor.
Müşteri memnuniyetini sağlamanın ilk kuralının geleneksel anketler ötesine geçen, dinamik ve gerçek zamanlı bir yaklaşım olduğu bilinciyle hareket eden şirket, bu nedenle müşterilerine birden çok iletişim kanalını etkili bir şekilde izleyebilecekleri bütünsel ve kapsamlı bir çözüm sunuyor.
Yapay zekadan yararlanarak sadece müşteri iç görülerini toplamakla kalmıyor, aynı zamanda altta yatan kök nedenleri belirlemek için detaylı incelemeler yapıyor ve doğru stratejik kararların hızla alınmasını sağlıyor.
Artiwise’ın hızlı, uyarlanabilir, yapay zeka destekli Yapay Zeka Müşteri Deneyimi Yönetimi (CXM) platformu endüstri sınırlarını aşıyor.

Güvenli ve Mevzuata Uyumlu Bir CXM Platformu
Yapay Zeka Tabanlı Veri Maskeleme

İsim, kimlik numarası ve adres gibi tüm hassas veriler, yapay zeka destekli maskeleme teknolojisiyle güvenle anonimleştirilir.

Otomatik Anonimleştirme
Müşteri geri bildirimlerini analiz ederken tüm kişisel veriler otomatik olarak anonimleştirilir, gizlilik her adımda korunur.

Veri Koruma Mevzuatlarına Tam ve Sürekli Uyum
Yapay zeka tabanlı çözümümüzle KVKK, GDPR ve diğer global veri koruma düzenlemelerine eksiksiz uyum sağlayın. Gizliliği riske atmadan CX süreçlerinizi güvenle yönetin.

RESMİ FAALİYET KONUSU
BİLGİ TEKNOLOJİLERİ - Bilgisayar programlama faaliyetleri (sistem, veri tabanı, network, web sayfası vb. yazılımları ile müşteriye özel yazılımların kodlanması, masaüstü ya da mobil cihazlar için uygulama geliştirme, vb.)

FİRMA İŞ KONUSU
Şirketin amaç ve konusu başlıca şunlardır:
a) Her türlü bilgi teknolojileri alanlarında faaliyet gösterme, araştırmalar yapma, geliştirme ve danışmanlık verme.
b) Her türlü bilgi teknolojileri yazılımları geliştirme, üretme, ithalat ve ihracatını yapma.
c) Müşterinin sesi, müşteri memnuniyeti, müşteri deneyimi, duygu analizi, müşteri analizi, müşterinin sesi analizi, metin analizi, ses analizi ile ilgili her türlü ürün geliştirme, hizmet verme, veri bilimi, veri analizi çalışması yapma ve araştırma ve geliştirme faaliyetlerini gerçekleştirme.
d) İtibar analizi, finansal istihbarat analizi, haber analizi ile ilgili her türlü ürün geliştirme, çözüm üretme ve ARGE faaliyetlerini gerçekleştirme.
e) Her türlü yapay zeka teknolojilerini geliştirme, danışmanlığını verme ve araştırmalarını yapma.
f) Her türlü yapay zeka yazılımları geliştirme, üretme, ithalat ve ihracatını yapma.
g) Her türlü doğal dil işleme teknolojilerini geliştirme, danışmanlığını verme ve araştırmalarını yapma.
h) Bilgisayar programlarının, bilgisayar yazılımlarının ve bilgisayar kontrolü sistemlerin geliştirilmesi, alımı, satımı, pazarlaması, imali, montajı, bakımı için gerekli ham mamul yarı mamul sistemlerinin ünitelerin parçaların ve yedeklerinin ve bunlara uygun her türlü bilgisayarlar ile kontrol edilebilecek ve gelecekte uygulanabilecek teknolojide imal edilmiş mamul ve yarı mamul parça sistem ve üniteler olarak alım satımı, ithal ve ihracı.
i) Her marka bilgisayar ve bilgisayar donanımının ithalatı, ihracatı ve dahili ticaretini, tüm bilgisayar ve yan donanımları birimleri mikrofilm faksim ile bunlar gibi tüm bilişim sistemleri, endüstriyel büro otomasyon, tüm yazılım ve donanım faaliyetleri servis büro hizmetleri vermek, internet üzerinden her türlü bilgi, ses ve görüntü hizmeti vermek, web sitesi hazırlamak, hazırlatmak ve internet servis sağlayıcılığı yapmak.
j) Veri hazırlama, onarma, düzenleme işlemleri veya hizmetlerini yapmak, satmak, ya da bunları kiraya vermek, internet üzerinde yayınlamak.
k) Her türlü bilgisayar sistemleri, yazılım ve donanım destek ve danışmanlık hizmetlerini sağlamak.
l) Kamu, özel ve tüzel kişilere bilgisayar yazılım ve donanım seçiminde fizibilite raporları hazırlamak, mühendislik, müşavirlik, eğitim, destek ve servis hizmeti almak, vermek.
m) Bilgisayar sistemlerinin kurulması ve bunun için her türlü elektrik elektronik donanım imal ve montajını yapmak.
n) Bilgisayar makineleri, donanımları, yazılımları ve sistemleri ile disk, disket, manyetik bant, dosya, kağıt, yazıcı şeridi, kartuş vb. bilgisayar tüketim malzemeleri ve bilgi teknolojilerini üretmek, almak, satmak, ithal ve ihraç etmek.

Şirket, yukarıda belirtilen amaç ve konularını gerçekleştirilebilmesi için amacına uygun olarak;
1. Şirket konusu ile ilgili olarak her türlü ticari mali ve hukuki tasarruflarda bulunabilir.
2. Şirket konusu içinde kalmak şartı ile taahhüt işleri, acentelik, komisyonculuk, mümessillik ve bayilik yapabilir.
3. Şirket konusu içinde kalmak şartı ile üçüncü şahıslara acentelik, bayilik ve mümessillik verebilir.
4. Şirketin amaç ve konusunun gerçekleştirilmesi için motorlu nakil vasıtalarını iktisap edebilir, kiraya verebilir ve kiralayabilir.
Bu araçlar üzerinde her türlü tasarrufta bulunabilir; araç kayıtları üzerinde rehin tesis edebilir; devrini yapabilir.
5. Şirket borç alma şirket konusu ile sınırlı olmak kaydıyla sözleşmeleri yapabilir, kefalette bulunabilir.
6. Şirket amacını gerçekleştirmek için her türlü gayrimenkul alabilir, satabilir, kiralar, kiraya verir, bunlar üzerinde ayni ve şahsi her türlü hakları tesis edebilir, ipotek alabilir, ipotek verebilir ve ipotekleri fek edebilir.
Şirket gayrimenkulleri üzerinde irtifak, intifa, sükna, gayrimenkul mükellefiyeti, kat irtifakı, kat mülkiyeti tesis edebilir.
Her türlü gayrimenkullerle ilgili olarak tapu daireleri nezdinde cins tashihi, ifraz, tevhit, taksim, parselasyon ile ilgili her nevi muamele ve tasarrufları gerçekleştirebilir.
7. Şirket konusu işlerin oluşabilmesi için kanuni mevzuatın gerekli kıldığı tüm teşebbüs ve merasimi ifade ederek gerekli izin, imtiyaz, ruhsatname, patent, ihtira beratları, lisans, know-how, marka, fesihname, belge, alamet-i farika ve diğer sınai mülkiyet haklarını tesis edebilir, tecil edebilir, kiralayabilir, iktisap edebilir, kullanabilir, satın alabilir, devredebilir, kiraya verebilir ve diğer hukuki tasarruf işlemlerinde bulunabilir.
Şirket yürürlükteki kanunlar ve yine bu kanunlara isti-naden çıkarılacak karar ve yetkili bakanlık tebliğlerine göre şirket mevzuunun tahakkuku için ayni ve nakdi yabancı sermaye ortaklığını kabul edebilir.
8. Şirketin iktisadi ve teknik amaç ve konusunun gerektirdiği bilcümle ticari işlerin tahakkuku için yerli ve yabancı gerçek ve tüzel şahıslar ile mevzuat çerçevesi dâhilinde süreli veya süresiz ve her türden ortaklıklar tesis edebilir ve bunların Türkiye dâhilinde distribütörlüğünü veya mümessilliğini yapabilir, kurulmuş veya kurulacak ortaklıklara iştirak edebilir ve aynı mevzuu ile iştigal eden ortaklıkların aracılık yapmamak şartı ile hisse veya intifa senetleri ile tahvillerini satın alabilir, şirket gerektiğinde her türlü kefalet altına girebilir, yurt içinde ...ve an asözleşmesinde yazılı olan diğer işler.

HATALI İŞLETME BİLGİSİ BİLDİRİMİ.KAPAT
İşletmelere mesaj göndermek için "Mesaj Gönder" bölümünü kullanınız.
ARTIWISE BİLGİ TEKNOLOJİLERİ ANONİM ŞİRKETİ
İPTAL