Herkesin bir AssisTT’e ihtiyacı var.
Türkiye genelinde 19 şehir ve 21 ayrı lokasyonda yaklaşık 10 bin çalışanımız ile hizmet veriyoruz.
AssisTT, Kasım 2007’de yüzde 100 Türk Telekom iştiraki olarak kuruldu. Geleneksel çağrı merkezi işlevlerinin ötesine geçen AssisTT, satış-pazarlama, sosyal medya yönetimi ve mailing gibi birçok alanda müşterilerine çözüm sunan bir contact center şirketidir.
Çağrı Yanıtlama Müşteri Elde Tutma Dış arama Backoffice Hizmeti Sosyal Medya Takibi Telefonda Satış Danışmanlık Hizmetleri Tahsilat Hizmeti Kalite ve Süreç Yüz yüze ve Saha Hizmeti Lokasyon Kiralama Personel ve Altyapı Temini
Türkiye'de 23 il 29 ayrı lokasyondayız!
Genel Müdürlük, 41.028104751432835, 29.118379309539808 AssisTT A.Ş. Genel Müdürlük
SARAY MAH. AHMET TEVFİK İLERİ CAD. NO: 6 PK: 34768 ÜMRANİYE/İSTANBUL
Adıyaman, 37.76243081457133, 38.271411881441075, ADIYAMAN
ADIYAMAN İL TELEKOM MÜD. ATATÜRK BULVARI ESKİSARAY MAH. NO: 182 KAT 5 ADIYAMAN
Amasya, 40.65152357895373, 35.83116659934045, AMASYA
AMASYA TÜRK TELEKOM BİNASI DERE MH. YAVUZ SELİM MEYDANI NO:1 MERKEZ/AMASYA
Ankara, 39.94107819502428, 32.85666207706411, ANKARA
İL TELEKOM MÜDÜRLÜĞÜ B BLOK KAT 5 ULUS/ANKARA
Bingöl, 38.90073211328094, 40.50500026591498, BİNGÖL
TÜRK TELEKOM BİNASI RECEP TAYYİP ERDOĞAN MAH. ŞEHİT MUSTAFA GÜNDOĞDU CAD. NO :5 MERKEZ/BİNGÖL
Bitlis, 38.414083951424935, 42.11619983068853, BİTLİS
ATATÜRK MAH.FEYZULLAH ENSARİ CAD. İL TELEKOM BİNASI KAT 2 MERKEZ/BİTLİS
Burdur, 37.71514246862157, 30.271538200927694, BURDUR
BAHÇELİEVLER MAH. GAZİOSMANPAŞA CAD. NO 1/14
Çorum, 40.48022, 34.85846, ÇORUM
ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ SOSYAL YERLEŞİM ALANI. KOSGEB YANI,NO:9 ÇORUM
Erzincan, 39.74827409191089, 39.495237089549256, ERZİNCAN
ATATÜRK MAH. ALİ KEMALİ CAD. NO:12 ERZİNCAN
Erzurum Şükrüpaşa, 39.9207411284488, 41.27898547332734, ERZURUM/ŞÜKRÜPAŞA
TÜRK TELEKOM DOĞU 1.BÖLGE MD.LÜĞÜ KAZIM KARABEKİR SANTRAL BİNASI EVRENPAŞA MH. 25040 ŞÜKRÜPAŞA/ERZURUM
Erzurum Yakutiye, 39.90495475592091, 41.26805271625517, ERZURUM/YAKUTİYE
CUMHURİYET CD. TÜRK TELEKOM İL MÜD. KAT 4 HAVUZBAŞI YAKUTİYE/ERZURUM
Gaziantep, 37.077361546214775, 37.36533193489071, GAZİANTEP
MÜCAHİTLER MAH. 55 NOLU SOKAK NO: 11 ŞEHİTKAMİL/GAZİANTEP
İstanbul Bostancı, 40.96441624423846, 29.099490272491508, İSTANBUL/BOSTANCI
KOCAYOL CAD.KEREMBEY SK.NO:2 BOSTANCI/İSTANBUL
İzmir Karşıyaka, 38.45652662264226, 27.113892563446036, İZMİR/KARŞIYAKA
TELEKOM KARŞIYAKA SANTRAL BİNASI 1734. SK. NO:55 KARŞIYAKA/İZMİR
İzmir Bornova, 38.46426373436118, 27.21711683068849, İZMİR/BORNOVA
SÜVARİ CADDESİ NO:3 BORNOVA/İZMİR
Karaman Merkez, 37.18277, 33.21257, KARAMAN/MERKEZ
KİRİŞÇİ MAH. ATATÜRK BULVARI NO: 79 BELEDİYE BİNASI KAT: 2
Karaman Ermenek,36.59832, 32.89499, KARAMAN/ERMENEK
SEYRAN MAH. KARAYOLLARI ŞEFLİĞİ BİTİŞİĞİ ESKİ OTOGAR BİNASI
Kırıkkale, 39.8394588457811, 33.50513402845001, KIRIKKALE
FABRİKALAR MAH. FEVZİ ÇAKMAK CAD. NO.3 KIRIKKALE
Ordu, 40.979465448514766, 37.89829420132754, ORDU
BAHÇELİEVLER MAH. EROL ATAŞAN BULVARI 297.SK. NO:1 ORDU TELEKOM BİNASI
Rize, 41.02443920030025, 40.53098868954089, RİZE
EKREM ORHON MAH. CUMHURİYET CAD. NO: 213/3 TELEKOM İL MÜDÜRLÜĞÜ RİZE
Samsun, 41.305215033495095, 36.333297021179185, SAMSUN
LİMAN MAH.ATATÜRK BULVARI NO:129 İLKADIM/SAMSUN
11820 – Teknoloji Destek Hattı
AssisTT Rehberlik ve Müşteri İlişkileri A.Ş. bu hizmeti, Teknosor Teknoloji Danışmanlık Destek ve Eğitim Hizmetleri şirketinin vizyonu ve iş ortaklığı ile vermektedir.
AssisTT, %100 Türk Telekom iştiraki olan Müşteri Hizmetleri ve Çağrı Merkezi şirketidir. Kasım 2007′de kurulan AssisTT, verdiği çağrı merkezi hizmetlerinin yanında müşterilerinin satış ve pazarlama faaliyetlerinde bulunmalarına yönelik veri üreterek geleneksel çağrı merkezi fonksiyonlarından daha fazlasını sunmaktadır.
AssisTT, bir çağrı merkezinden ziyade, müşteri irtibat noktası olarak hizmet vermektedir. Sadece Türk Telekom’a değil, başka kurum ve şirketlere de hizmet vermekte olan AssisTT, şu anda Türkiye’nin en büyük 2. çağrı merkezi ve kısa zamanda Türkiye’de çağrı merkezi işinin standartlarını belirleyen şirket olmayı hedeflemektedir.
Değerlerimiz
• Güvenilir
• Müşterileri için değer yaratan
• Maliyet odaklı çözümler sunan
• Sonuç odaklı
• Yenilikçi
• Sosyal sorumluluk bilinciyle hareket eden
Kalite Politikamız
• Faaliyetlerimizi, kurumsal müşterilerimizin beklentilerine ve yasal mevzuata uygun olarak gerçekleştirmek,
• Kalite ve verimliliğimizi sürekli geliştirmek,
• Müşteri bilgilerinin korunması ve gizliliğinin sağlanması için bütünlük ve erişilebilirlik ilkelerine bağlı tüm önlemleri almak,
• Hizmetlerimizi; tecrübelerimizin kattığı bilinç ve günün şartlarına en uygun teknolojileri kullanarak zamanında ve doğru gerçekleştirmek,
• Müşterilerimizin ve çalışanlarımızın memnuniyetini ilke olarak benimsemek ve memnuniyeti arttırıcı faaliyetlerde bulunmak,
• Tüm şikâyetleri zamanında değerlendirmek ve şikâyete sebep olan mağduriyeti gidermek,
• Müşteri şikâyetlerini, müşteri memnuniyetini arttırmayı sağlayacak fırsatlar olarak görmek ve değerlendirmek,
Hem kuruluşumuz adına hem de toplum adına öncelikli görevimizdir.
TEKNOSOR Teknoloji Danışmanlık Destek ve Eğitim Hizmetleri
TEKNOSOR Teknoloji Danışmanlık Destek ve Eğitim Hizmetleri Ltd. şirketi, 20 yıllık Bilgi ve İletişim Teknolojileri tecrübesine sahip bir ekip tarafından, KOBİ ve Bireysel segment’ e yönelik Teknoloji Danışmanlığı ve Desteği Hizmetini vermek hedefiyle 2011 yılında kurulmuştur.
TEKNOSOR, KOBİ ve Bireysel kesimin ihtiyaç duyduğu Teknoloji Desteğine bir telefon uzaklığında hizmet verebilecek uzmanlık, bilgi altyapısı ve süreçleri hazırlar, yurt çapında hizmet veren Teknik Çağrı Merkezi uzmanlarımızı eğitir, destekler.
TEKNOSOR ve ASSISTT Rehberlik ve Müşteri Hizmetleri A.Ş. işbirliği ile 11820 Hizmet numarası üzerinden Teknoloji Destek Hattı olarak Ekim 2011′ de hizmet vermeye başlamıştır.
http://www.teknosor.com.tr
Türk Telekom 1840’tan beri, çağın getirdiği haberleşme imkanlarını aynı heyecanla müşterilerine sunmaya devam ediyor.
11818; Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurum’unun 21/07/2014 tarih ve 2014/DK-YED/374 sayılı kararı ile birlikte, bilinmeyen numaraların yanı sıra rehberlik ve bilgi hizmetlerini de sunmaktadır. 11818 Rehberlik ve Müşteri Hizmetlerine ait olan 11818; uzman kadrosu ile 7/24 hizmet vermektedir.
11818’i ister sabit hatlı telefonunuzdan isterseniz cep telefonunuzdan arayabilir; hem sabit hem de cep telefonu numaralarını sorgulayabilirsiniz. 11818 Rehberlik Servisleri sayesinde sadece tek bir numarayı arayarak;
Nöbetçi eczanelerin güncel adres ve telefon bilgilerine kolayca ulaşabilir,
Türkiye’nin tüm il ve ilçelerine yönelik çilingir hizmetlerinden yararlanabilir,
Dünya liglerine ait futbol maç sonucu ve istatistik bilgilerini anında elde edebilirsiniz.
11818 olarak; ilerleyen zamanlarda hizmete açacağımız yeni rehberlik servislerimizle, siz değerli müşterilerimize her zaman en doğru ve güncel bilgiyi sunmaya devam edeceğiz.
RESMİ FAALİYET KONUSU
TELEKOMÜNİKASYON - Çağrı merkezlerinin faaliyetleri
Firmanın iş Konusu:
Şirket meri mevzuata riayet etmek koşuluyla her türlü telekomünikasyon hizmeti sunmak ve/veya altyapısını kurup işletmek ve ana sözleşmesinde yazılı olan diğer işler,