Farklı sektörlerde Tedarik Takibi, Planlaması, Denetimi, ÜrünKalite kontrolü, incelemesi, Tedarikçi Üretici degerlendirmesi, Yönetimi, Genel Yönetim Danısmanlıgı, Stratejik planlama, stratejik yönetim, etkin kaynak kullanımı, yatırım planlama, is planı, temel isletmecilik, yeniden yapılanma, kurumsal yönetim, kurumsallasma, kurum kültürü olusturma, insan kaynakları yönetimi, kariyer yönetimi, performans yönetim sistemi, ücret yönetim sistemi, muhasebe sistemi, finans, bütçe ve nakit akıs sistemi, maliyet muhasebesi, verimlilik yönetimi, satın alma, pazarlama ve satıs yönetimi,müsteri iliskileri yönetimi, proje yönetimi, israf yönetimi, 5S yönetimi, altı sıgma, güvenlik yönetimi, SWOT(GZFT) analizi, dıs ticaret, kurumsal koçluk,yurtiçinde ve yurtdısında finans,ekonomi,hukuki,ticari,mali ve idari tüm alanlarda danışmanlık yapmak ve ana sözleşmesinde yazılı olan diğer işler.