BLUECOM TELEKOMÜNİKASYON DIŞ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ

MECİDİYEKÖY MAH. Ş.ERTUĞRUL KABATAŞ CAD. NO:3 K:4 D:19 CANITEZ İŞMERKEZİ ŞİŞLİ - ŞİŞLİ / İSTANBUL / TÜRKİYE

En son güncellenme Tarihi: 30.09.2018 02:42:00
Değerlendirme :

Bilgilerinin hatalı veya eksik olduğunu düşünüyorsanız güncelleyebilmemiz için lütfen bize bildiriniz.

İşletme değerlendirmeleri ve yorumlar

Şikayet Yaz İlk yorum yapan siz olun

Firma Bilgileri

  • Ünvanı : BLUECOM TELEKOMÜNİKASYON DIŞ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
  • Tabela Ünvanı : BLUECOM TELEKOMÜNİKASYON
  • Firma Türü : LİMİTED ŞİRKET
  • Kuruluş Tarihi : 30 Aralık 2011 Cuma
  • Sermaye : 100.000,00 TL
  • Vergi Dairesi : İSTANBUL - KAĞITHANE VERGİ DAİRESİ
  • Vergi Numarası : 1780723783
  • Ticaret Odası : İSTANBUL TİCARET ODASI
  • Sicil Numarası : 802170
  • NACE Kodu : 619090
  • Faaliyet Alanları : Bilgi İşlem Yazılım, Tasarım, Kurulum Hizmetleri
  • Mersis No : 0178072378300017
Bluecom iletişim merkezi olarak, yaklaşık 17 yıldır müşteri ilişkileri iletişimi noktasında , uzman kadromuzla 7 gün 24 saat farklı dillerde sesli ve yazılı iletişim hizmeti vermekteyiz.

Müşterilerinizin size ulaşabiliyor olması, müşteri memnuniyetinin artmasına ve bununla birlikte de kalıcı bir müşteri kitlesine ulaşmanıza yardımcı olacaktır. Uzman kadromuzla birlikte aşağıda belirttiğimiz hizmetleriniz dışında size özel ihtiyacınıza yönelik bir hizmet modeli de oluşturabiliriz.

Gelen (İnbound) çağrı karşılama hizmetimizle;

Tüm çağrılarınızı kalite standartları çerçevesinde karşılayarak müşterilerinizin size ulaşabilirliğini her zaman en üst seviyede tutabiliriz.

Pazar araştırması hizmetimizle;

Müşteriniz hakkında bilgi edinmek, ürün veya hizmelerinizi geliştirmek için veri toplanması aşamasında destek olabiliriz,

Memnuniyet aramaları hizmetimizle;
Müşterilerinize önemli olduklarını hissettirecek memnuniyetini ölçümleme aramalarını gerçekleştirebiliriz.

Kampanya tanıtım aramaları;
Yapacağımız bilgilendirme aramaları ile kampanyalarınızın en hızlı şekilde hedef kitleye duyurulmasını sağlayabiliriz.

Veri güncelleme aramaları;
Müşterilerinizin bilgilerinin güncel kalmasını sağlayarak müşterilerinizle iletişiminizin hızlanmasına katkı sağlayabiliriz.

KVK onay araması hizmetlerimizle,
Müşterilerinize bilgilendirme sms, arama ve mail gönderimi için onay alarak cezlı duruma düşmenizin önüne geçebiliriz.

Bununla birlikte, sosyal medyanın sosyal ve kültürel ve ekonomik alandaki etkisinden yararlanarak rekabet avantajı kazanmanızı destekleyici çalışmalar yapabiliriz.
Deneyimli ekibimizle sosyal medya alanında doğru adımlar atarak en iyi şekilde markanızın sosyal medya alanındaki hesaplarını yönetebiliriz.

Facebook, google, Twitter, instagram hesaplarınız üzerinden kurumsal profillerinizin yönetimini yapabiliriz.

Sosyal medya üzerinden reklam yönetimi ile; stratejik reklam yönetimi ile nitelikli ve doğru kişilere ulaşıp marka bilinirliğinizi arttırabiliriz.

Ayrıca, yurt dışındaki operasyonlarınızdaki yabancı dilde çağrı merkezi ve sosyal medya hizmetlerini en kaliteli şekilde sizlere sunabiliriz.

Hizmetlerimizden ve firmamızdan size daha detaylı bahsedebilmek için sizin de uygun olduğunuz bir zamanda ziyaretinize gelmek isteriz. Uygun olduğunuz tarihle ilgili sizden bilgi bekliyor olacağız.

Birlikte çalışmak dileğiyle,

Vizyonumuz
Bluecom 2002 yılında, Almanya Harrislee´de Gökhan YILDIRIM tarafından kurulmuştur. 1 yıl sonra ise Neumünster'deki ikinci noktamız açılmıştır; daha sonraki yıllarda ise ağını Türkiye pazarında, etkin hale getirerek çağrı merkezi sektöründe yurt içi ve yurt dışı hizmetlerini geliştirerek profesyonellikten ödün vermeden, Almanca, İngilizce, Fransızca, Türkçe, Dialek İsviçre Almancası dillerinde, sektör bazlı telekomünikasyon, otomotiv, sağlık, pazarlama, doğrudan satış gibi hizmet veren şirketlerin(çağrı, e-mail, fax, kısa mesaj, sesli mesaj )hizmetlerini dinamik bir yapıda vererek şirketlerin önemli iş ortağı konumunda rol oynamaktadır.

2002 senesinde çağrı merkezi sektöründe kurulan başarılı bir kuruluş olan Bluecom'un profesyonel ekibiyle farklı dallarda yerli ve yabancı(Türkiye, Almanya, Avusturya, İsviçre)kurumsal şirketlere hizmet vermektedir. Bluecom Ltd. Şti. Dördü İstanbul da Bakırköy, Şişli, Maltepe, Ümraniye olmak üzere 4 ayrı lokasyonda farklı hizmetler sunmaktadır.

Bluecom Ltd. Şti. 7/24 saat çağrı merkezi hizmetleriyle, doğru zamanda, teknolojik iletişim imkânları ile hizmet vermektedir.

Bluecom çağrı merkezleri sektöründe Cisco ve Asterisx Tabanlı Alt yapı ile günümüzün önemli Kalite Norm İSO 9001 kalite anlayışı ile standartlarda %100 müşteri memnuniyeti odaklı çalışma prensibiyle faaliyetlerini sürdürmektedir.

Sektöründe başarılı şirketlerden biri olan Bluecom Ltd. Şti. gerek güçlü sermaye yapısı, gerek teknoloji sistemleriyle ve müşteri portföyleri ile her yıl istikrarlı büyümeyi ve çağrı merkezi sektöründe emin adımlarla hizmet anlayışını genişletmeye devam etmektedir.

Bünyesinde Türkçe, İngilizce, Almanca olmak üzere yabancı dil ile yurt içi ve yurt dışında son kullanıcıya profesyonel bir şekilde hizmetlerimizi vermekteyiz. Çağrı merkezi sektöründe sektör bazlı telekomünikasyon, otomotiv, sağlık, pazarlama, doğrudan satış gibi hizmet veren şirketlerin (çağrı, e-mail, fax, kısa mesaj, sesli mesaj ) hizmetlerini vermektedir.

Çağrı Merkezi Hizmetleri ve Çözümleri
Yurt içi ve Yurt dışında Profesyonel Çağrı Merkezi Hizmeti

Müşteri taleplerini değerlendirmek ve müşteri beklentilerine uygun çözümler sunmak.
Ürünle ilgili soruları çözmek ve profesyonel bilgi birikimimiz ile müşteri odaklı çözümler sunmak.
Ürünle ilgili sorunlar için servis yönlendirmesini, profesyonel bir ekip ile koordine etmek.
Telefon, fax, e-mail, web, mektup, sms gibi iletişim imkânlar ile 7 / 24 saat hizmet sunarak ve müşterilere profesyonel hizmet vermek.
Müşteriyi ürün hakkında bilgilendirmek ve partnerlerimizin ihtiyaçları doğrultusunda yönlendirmek.
Müşteriyi satış noktası hakkında bilgilendirmek. Doğru yerde ve doğru kanaldan ulaşarak onlara en etkin iletişimi sağlamak.
Müşteriye yönelik özel pazarlama faaliyetlerini yapmak.
Çağrı merkezi performansı, firmalar ve müşteriler arasındaki iletişimi sağlamak.
Satış sonrası destek.
Sipariş hattı.
Çağrı yönlendirme, sekreter hizmetleri
Tele satış.
Collection aramaları.
Piyasa analizi.
Kurumsal ve bireysel müşteri bilgilendirme.
Tahsilât işlemleri.
Help desk/teknik hattı.
Veri giriş, bilgi ve hizmet değişiklikleri vermek.
Inbound ve Outbound Hizmetleri
Pazarlama kampanya yönetimi.
Lead generation.
Pazar araştırması.
Müşteri memnuniyetini ölçme.
Bireysel veya kurumsal şirket tanıtımı.
Tahsilât ödeme bilgilendirme.

Sosyal Medya Hizmetleri
Makale Hizmeti
Arama Motoru Reklamları
Grafik Tasarım Hizmeti
Web Sitesi Bakımı
E-Bülten
SEO Hizmeti


RESMİ FAALİYET KONUSU
Haberleşme hizmetlerini sağlamak için gerekli olabilecek her türlü donanımın alım satımı...ve ana sözleşmesinde yazılı olan diğer işler,

HATALI İŞLETME BİLGİSİ BİLDİRİMİ.KAPAT
İşletmelere mesaj göndermek için "Mesaj Gönder" bölümünü kullanınız.
BLUECOM TELEKOMÜNİKASYON DIŞ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
İPTAL