BLUETECH24 TEKNOLOJİ ANONİM ŞİRKETİ

CAFERAĞA MAH. ŞİFA SOK. NO:19 KADIKÖY - KADIKÖY / İSTANBUL / TÜRKİYE

En son güncellenme Tarihi: 18.09.2025 04:19:00
Değerlendirme :

Bilgilerinin hatalı veya eksik olduğunu düşünüyorsanız güncelleyebilmemiz için lütfen bize bildiriniz.

İşletme değerlendirmeleri ve yorumlar

Şikayet Yaz İlk yorum yapan siz olun

Firma Bilgileri

  • Ünvanı : BLUETECH24 TEKNOLOJİ ANONİM ŞİRKETİ
  • Firma Türü : TEK PAY SAHİPLİ ANONİM ŞİRKET
  • Kuruluş Tarihi : 4 Eylül 2025 Perşembe
  • Sermaye : 300.000,00 TL
  • Vergi Dairesi : İSTANBUL - KADIKÖY VERGİ DAİRESİ
  • Vergi Numarası : 1781839736
  • Ticaret Odası : İSTANBUL TİCARET ODASI
  • Sicil Numarası : 1098943
  • Oda Sicil Numarası : 1600059
  • NACE Kodu : 822001
  • Mersis No : 0178183973600001
  • E-Tebligat Adresi : 25818-12836-20611
  • İşletme Adresi : CAFERAĞA MAH. ŞİFA SOK. NO:19 KADIKÖY PK: 34710 İSTANBUL TÜRKİYE
  • Posta Kodu : 34710
  • İlçe /İl : KADIKÖY / İSTANBUL
  • Ülke : TÜRKİYE
TELEKOMÜNİKASYON Meslek grubunda, KADIKÖY / İSTANBUL Bölgesinde Çağrı merkezlerinin faaliyetleri konularında hizmet vermektedir.

FİRMANIN İŞ KONUSU
Şirketin amaç ve konusu başlıca şunlardır.
A) ÇAĞRI MERKEZİ
1- Gerçek ve tüzel kişilerin iş süreçlerine dış kaynaklı çözüm hizmeti sağlamak, onların projelerini ürün hizmetlerini, kampanyalarını müşteri destek hattı, çağrı merkezi, tele pazarlama ve diğer iletişim yöntemleri marifetiyle müşteriye tanıtmak, pazarlamak, satış faaliyetinde bulunmak;
işbu proje, ürün, hizmet ve kampanyalara yönelik iş sürecini ele almak ve yönetmek.
2- Her türlü çağrı merkezleri kurmak, işletmek, kiralamak, kiraya vermek ve bununla ilgili gerekli altyapı ve üst yapı sistemlerini kurmak, gerekli olan bütün alet ve edevatları almak, satmak, ithalatını, ihracatını yapmak ve beraberinde dahili ticaret pazarlamasını yapmak.
3-Çağrı merkezi kurmak, (call center) çağrı merkezlerine gelen müşteri taleplerini değerlendirmek, müşteriyi ürün hakkında bilgilendirmek, müşteriyi satış noktasına kadar yönlendirmek, ürünle ilgili sorunu çözmek, şirket müşterisi tarafından sunulan için servis yönlendirmesini koordine etmek, müşteriye yönelik özel pazarlama faaliyetleri yapmak.
4-Özel gün kutlama, yeni ürün tanıtımı memnuniyet çalışmaları, telefon, email, faks gibi iletişimleri ile alınan çağrılar, görüşme kayıtları bir yazılımda tutmakta, ses kayıtları alınmakta çağrı merkezi performansı raporları yapmak,
5-Alınan çağrılar ve yapılan görüşmeler dahilinde firmanın birçok konuda strateji belirlemesi için birçok kaynak oluşturmak, ürün kalitesi, satış personeli performansı, bayi kanalı performansı, çağrı merkezi performansı, servis ekibi performansı, reklam ve kampanya çalışmalarındaki başarıya hız vermekte, kendini geliştirmekte ve hedeflenen müşteri devamlılığını sağlamakta.
6-Rezervasyon merkezi, yardım masası, bilgi hatları, müşteri ilişkileri gibi konularda çağrı merkezi (call center) hizmetleri vermek.
7-Konuları ile ilgili telefon çağrısı, e-posta, faks, sms, çevrimiçi sohbetler (online chat) gibi iletişim kanallarını yönetmek, bununla ilgili olarak iletişim araçları ve platformları kurmak (Contact Center, Customer Contact Center, Customer Interaction Center, Customer Interaction gibi).
8-Şirketimiz müşterilerinin periyodik veya dönemsel olarak gerçekleştirdikleri postalamaların organizasyonu, gönderimi, raporlanması ve Spectro CRMDEki ilgili müşteri kaydına eklenmesi işlerini yapabilir, bununla ilgili olarak gerekli ürün, malzeme ve aksesuarların alımını, satımını, ithalatını, ihracatını, toptan ve perakende dahili ticaret ve pazarlamasını yapabilir. Bu konuda eğitim ve danışmanlıklı faaliyetlerde bulunabilir.
9-Müşterilerinin periyodik ve dönemsel olarak gerçekleştirdikleri kutlama, hatırlatma, anket, bilgi sunma, kampanya katılım gibi araçlarla uygulanan SMS (kısa mesaj), faks, e-posta gönderimi hizmetlerinde bulunabilir.
10-Sahadan gerçekleştirilmesi gerekli anket uygulamalarının, veri toplama hizmetlerinin, gizli müşteri çalışmalarının planlaması, gerçekleştirilmesi ve raporlanması hizmetlerinde bulunabilir.
11-Çağrı merkezinde kullanılan olacak olan müşteri veri tabanının temizlenmesi, tekrarlardan araştırılması, adres ve telefon güncellenmesinin, yapılması, segmentasyonu ve raporlanması, müşterilerimizin organize edecekleri etkinliklerin telefonla davit, bilgilendirme, katılım soruları yorumları alma, anket düzenleme ve raporlama hizmetlerinde bulunabilir, bu konularda eğitim ve danışmanlıklı faaliyetlerinde bulunabilir.
12-Şirket iştigal konusunda bakılmaksızın her türlü şirkete çağrı servisi hizmetlerini verebilir, şirket bünyesine eleman çalıştırabilir, eğitim verebilir, danışmanlık hizmetleri yapabilir.
13-Bireysel ve kurumsal abonelere GSM operatörlerine ait faturalı veya ön ödemeli hat tesisi, data, ses ve faks hattı tesisi ve bu hatlara ait adres değişikliği, sim kart değişikliği, unvan değişikliği, devir, tarife değişikliği, hatların kapatılması ve SM satışı ile her türlü GSM kurumsal hizmetleri verebilir.
14-Şirket yurt içinde ve yurt dışında müessislik, distribütörlük alabilir veya verebilir, ihalelere iştirak edebilir, konusu ile ilgili olarak fuarlara ve organizasyonlara iştirak edebilir.
15-Şirket konuları ile ilgili yerli ve yabancı gerçek ve tüzel kişilere işbirliği yaparak yeni şirketler kurabilir, kurulmuş şirketlere iştirak edebilir, mevcut şirketlerin hisselerini paylarını, tahvillerini, varlıklarını satın alabilir, devralabilir, aracılık yapmak kaydıyla satabilir.
16-Şirket konularına giren malların depolanması, nakli, tevzii için gerekli her türlü tesisat, teçhizat, vasıta, arazi ve bina satın alabilir, satabilir veya başkalarından kiralayabilir, kiraya verebilir. Şirket mallarını teslim için, servis ve satış yerleri açabilir.
17Şirket konuları ile ilgili ve bu faaliyetler için unvanı know-how, izin, ruhsatname, ihtira beratları, lisans, imtiyaz, marka ve emsali gibi hakları istihsal ve iktisap edebilir veya üçüncü şahıslara kısmen ya da tamamen kiralayabilir, devir edebilir, başkalarına ait olanların devrini alabilir.
18-Şirket ihtiyacı için gerekli kısa, orta ve uzun vade iç ve dış kredili dahili ve harici finansman kurumlarından veya yabancı işletmelerden temin edebilir.
19-Ulusal ve uluslararası alanda bilişim teknolojisini kullanarak her türlü çağrı, bilgilendirme, görüşme, tanıtım, yönlendirme ve iletişim hizmetleri ile her türlü internet, dijital ve benzeri hizmetler ile bilgi hizmeti vermek
20- İlgili mercilerden izin almak kaydıyla Türkiye'ye umumi telefon hatları, özel telefon hatları, yüksek ve düşük hızda data, faks, video konferans ve buna bağlı işlemleri içeren hizmetlerini sağlama,
21- Her çeşit telefon, cep ve mobil telefonları, telefon santralleri, telsiz haberleşme cihazları, nakil vasıtaları ve bunların yedek parça ve aksesuarlarını haberleşme hizmetlerini sağlamak için gerekli olabilecek her türlü donanımın dağıtımını, kiralanması ve başka suretle teminini sağlamak,
22- Yukarıda sayılanlarda dahil olmak üzere, program sorumluluklarının yürütülmesini teminen teknik, pazarlama, işletme türlerini sözleşmeler ile temini konuları ile iştigal etmek,
23-Her türlü komünikasyon sistemlerini ve bu alanla ilgili bilgisayar, faks, büro makinaları, elektrik, elektronik, elektro mekanik, pinomatik araç ve gereçleri ithal etmek, danışmanlık hizmeti vermek ve pazarlamak,
24- Haberleşme, kitle haberleşmesi, her türlü iletişim konularında araştırma ve geliştirme çalışmaları yapmak, bu organizasyonları düzenlemek, bu konularda müşavirlik, müessislik, danışmanlık ve işletim hizmetleri yapmak,
25- Sanayide ileri gitmiş ülkelerden teknik bilgi transferini sağlamak, pazarlamak, keza teknik bilgi üretmek için araştırmalar yapmak, danışmanlık yapmak ve bu nedenle de bilgi üretim merkezleri kurmak,
26- Şirket konusu ile ilgili olmak üzere her türlü proje, fizibilite, organizasyon, müşavirlik, kontrollük, mühendislik, danışmanlık, bakım ve onarım hizmetleri ile belli hizmetleri vermek,
27- İşletme konusu ile ilgili faaliyetlerde bulunabilmek için gerekli makine, teçhizat ve taşıt araçlarının üretilmesi alınıp satılması, ihraç ve ithaline bu amaçla sınai ve ticari tesisler kurulması, tamamen veya kısmen satın alınması, kurulmuş olanlara ortak olunması,
28- Telefon ve bilgisayar ortamında her türlü tanıtım, reklam, promosyon, sosyo politik araştırmalar, kamuoyu araştırmaları, piyasa araştırmaları ve buna benzer faaliyetlerde bulunmak, bu işler için gerekli her türlü yazılım ve donanım alım satımını yapmak, ve bu amaçla gerekli yurt içi ve yurt dışı bağlantıları kurmak,
29-Telsiz Kanunu ve Yönetmeliği esaslarına göre belirlenecek standartlara uygun olarak her türlü telsiz, telefon, çağrı cihazları ile bunların bilumum aksam ve parçalarını ithal etmek ve pazarlamak, ihraç etmek,
30-Yukarıda yazılı haberleşme sistemleri konusunda mobil (araç) telefon cihazları ve sistemleri, özel telefon cihazları, faks cihazları, telefon üniteleri ve kablosuz telefonlar her nevi çağrı sistemleri kurmak, işletmek, ithalat ve ihracat dahili ticaret yapmak, müessislik, bayilik yapmak, komisyon almak ve vermek,
31-Şirket ulusal ve uluslar arası telefon hizmetleri ve başka diğer katma değerli hizmetler sağlayan ulusal ve uluslar arası hizmet üretimi yapan firmaların teknik, hukuki ve mali müşavirliğini, müessisliğini, acenteliğini, distribütörlüğünü, yetkili satıcılığını yapmak, resmi ve özel sektörle ilgili her türlü ihalelere girmek, ulusal ve uluslar arası firmalar ile işbirliği yapmak, Türkiye'de ücreti önceden ödenmiş telefon arama kartları tesis etmek ve satmak,
32-Çağrı merkezi faaliyetleri ile ilgili olarak her türlü danışmanlık eğitim rehberlik faaliyetleri verip hizmet sunduğu firmaları yönlendirebilir.

B) TEKNOLOJİ
1-Yurt içinde ve yurt dışında kamu ve özel sektör, gerçek ve tüzel kişilerin bilgi teknolojisi, veri tabanı, veri analizi, veri madenciliği ihtiyaçlarına göre yazılımlar yazmak, veri analizleri ve modelleme yapmak, ileri istatistiksel modeller geliştirmek, mikro iletişim sistemleri yazmak, internet bağlantı ara yüzleri oluşturmak, veri entegrasyonu yapmak ve bu konularla ilgili her türlü program ve algoritmaları yazmak, testlerini yapmak, ürüne dönüştürmek;
internet bulut ortamlarında özel ve genel (public and private) networklerde yayımlamak ve uygulamaya almak ve bu faaliyetlerden elde edilen çıktı ürünleri pazarlamak, yurt içinde ve yurtdışında satışını, yapmak.
2-Yurt içi ve yurt dışı yazılım firmalarının yazılım ve benzeri ürünlerini ithal etmek, pazarlamak, danışmanlık yapmak yeni yazılımlar yazmak, yazdırmak, elektrik, elektronik, yazılım programı ve bilgisayar alım ve satım ile internet hizmetlerini vermek, her nevi kurum ve kuruluşların ihalelerine katılmak
3-Şirket konusu ile ilgili en geniş manada danışmanlık hizmetlerinde bulunmak, özel ve resmi kurum, kuruluş ve okullarda eğitim ve öğretim için ihtiyaç duyulan bilgisayar yazılımları oluşturmak. Özel ve kamu kurumlarında rehberlik, elektronik, bilgisayar ve internet ile yazılım konularında insan kaynakları ve personel danışmanlığı, eğitim danışmanlığı yapmak. Bu konuda seminerler sempozyumlar hazırlamak, toplantılara katılmak, bu konuda kurslar, dersler, seminerler vermek. Bu konularda süreli ve süresiz medya ürünü ve yayını hazırlamak. Her türlü medya organına yönelik programlar hazırlamak.
4-Kamu ve özel sektör kurum ve kuruluşlarına bilgisayar yazılım, donanım ve mimari seçiminde fizibilite raporları hazırlamak, mühendislik, müşavirlik, destek ve servis hizmeti almak, vermek.
5-Yurtiçi ve yurt dışındaki her türlü resmi kurum kuruluş ile özel kişi ve kurumlara danışmanlık hizmeti yapmak, firmaların kurum ve kuruluşların özel sektörde ve bürokraside olan işlerini, anlaşmalarını, evrak takiplerini, proje danışmanlık hizmetlerini yapmak. Yurtiçi ve yurtdışındaki firmaların teklifi üzerine veya kendiliğinden projeler üretmek veya üretilen projeleri takip etmek uygulamak, danışmanlığını yapmak, ihtilafların çözümlenmesini sağlamak için aracı olmak, teknik konularda bilgi transferi ve danışmanlıklarını yapmak, finans ve yönetim danışmanlığı yapmak, iş geliştirme projelerine yönelik faaliyetlerde bulunmak, gerekli servisleri kurmak, iş ortağı seçimi yapmak uluslararası proje yönetimi konusunda destek vermek, iç ve dış ticaretle ilgili faaliyetlerde temsilcilik ve distribütörlük yapmak.
6-Firma ve kurumların ürettikleri ve pazarladıkları ürünlerin markalaşma sürecinde hizmet sunulması, yönetim ve kalite sistemlerinde sertifikasyon, belgelendirme, test muayene hizmetleri, ulusal ve uluslararası gözetim hizmetleri, çevre bilgi ve güvenlik standartlarınabağlı sistemlerin denetimi ve sertifikasyonunu yapmak, bu belgeleri veren ve denetleyen firmalarla anlaşma yaptırmak iş ortaklığı imzalamak, bu sertifikasyon veren firmalarla iş ortaklığı yapmak. Satış danışmanlığı insan kaynakları ve benzeri konularda danışmanlık yapmak her türlü yazılım ve donanımla ilgili eğitim ve danışmanlık hizmeti vermek bu eğitim ve danışmanlık hizmetleri ile ilgili sertifikalar vermek veya veren kuruluşlarla iş ortaklığı yapmak.
7-Şirket konusu ile ilgili işlerin yapılabilmesi için gayrimenkuller inşa etmek, aracılık etmemek kaydı ile satın almak, satmak, kiraya vermek, ipotek etmek, ipotekleri fek etmek.
8-Şirket iç ve dış piyasadan uzun, orta ve kısa vadeli krediler alabilir veya kredili ithalat hukukunu kullana bilir, know-how anlaşmaları yapabilir.
9-Şirket işlerinin iyi bir şekilde yürütülebilmesi için gerekli elemanların yetiştirilmesi bunların dış ülkelere gönderilmesi ve bunlara bürolar temin edilmesi organize edebilir.
10-İştigal konusu ile ilgili olarak yerli ve yabancı şahıslarla kurulmuş ve kurulacak ortaklıklara iştirak etmek.

HATALI İŞLETME BİLGİSİ BİLDİRİMİ.KAPAT
İşletmelere mesaj göndermek için "Mesaj Gönder" bölümünü kullanınız.
BLUETECH24 TEKNOLOJİ ANONİM ŞİRKETİ
İPTAL