1-Reklam ajanslarının faaliyetleri (kullanılacak medyanın seçimi, reklamın tasarımı, sözlerin yazılması, reklam filmleri için senaryonun yazımı, satış noktalarında reklam ürünlerinin gösterimi ve sunumu vb.) 2-her türlü kurumsal/bireysel organizasyon hizmetleri, basım ve baskı hizmetleri, Dijital PR Hizmetleri, PR/Tanıtım çalışmaları, Fotoğrafçılık Hizmeti, 3-Sosyal Medya, Eğitimler, Sponsorluk Hizmetleri, Pazarlama İletişimi, Basın Çalışmaları. 4-Pazarlama, Marka ve Kurumsal İletişim, Egitim, İnsan Kaynakları, Süreç Yönetimi, Halkla İlişkiler, Satış, Strateji, CRM, Müşteri Hizmetleri, Satınalma, Müşteri İlişkileri, Çağrı Merkezi, PR olarak danışmanlık hizmetleri vermek