CALİBRONE BİLGİ İLETİŞİM VE DANIŞMANLIK TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ

MİMAROBA MAH. MUSTAFA KEMAL BLV. COLORİST SİT. B BLK. NO:4/1/23 BÜYÜKÇEKMECE - BÜYÜKÇEKMECE / İSTANBUL / TÜRKİYE

En son güncellenme Tarihi: 12.05.2019 03:08:00
Değerlendirme :

Bilgilerinin hatalı veya eksik olduğunu düşünüyorsanız güncelleyebilmemiz için lütfen bize bildiriniz.

İşletme değerlendirmeleri ve yorumlar

Şikayet Yaz İlk yorum yapan siz olun

Firma Bilgileri

  • Ünvanı : CALİBRONE BİLGİ İLETİŞİM VE DANIŞMANLIK TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
  • Firma Türü : ORTAK SAYISI BİRDEN FAZLA LİMİTED ŞİRKET
  • Kuruluş Tarihi : 10 Mayıs 2019 Cuma
  • Sermaye : 500.000,00 TL
  • Vergi Dairesi : İSTANBUL - BÜYÜKÇEKMECE VERGİ DAİRESİ
  • Vergi Numarası : 1950594288
  • Ticaret Odası : İSTANBUL TİCARET ODASI
  • Sicil Numarası : 192154/5
  • NACE Kodu : 822001
  • Mersis No : 0195059428800001
TELEKOMÜNİKASYON Meslek Grubunda İSTANBUL / BÜYÜKÇEKMECE Bölgesinde Çağrı merkezlerinin faaliyetleri konularında hizmet vermektedir. Firma İş Konusu: 1. Yurtiçi ve yurtdışında gerçek ve tüzel kişilerin iş süreçlerine dış kaynaklı çözüm hizmeti sağlamak, onların projelerini, ürün hizmetlerini, kampanyalarını müşteri destek hattı, çağrı merkezi, tele pazarlama ve diğer iletişim yöntemleri marifetiyle müşteriye tanıtmak, pazarlamak, satış faaliyetinde bulunmak; işbu proje, ürün, hizmet ve kampanyalara yönelik iş sürecini ele almak ve yönetmek, 2. Yurtiçi ve yurtdışında her türlü çağrı merkezleri kurmak, işletmek, kiralamak, kiraya vermek ve bununla ilgili gerekli alt yapı ve üst yapı sistemlerini kurmak, gerekli olan bütün alet ve edevatların alımını, satımını, ithalatını, ihracatını toptan ve perakende dahili ticaret ve pazarlamasını yapmak, 3. Yurtiçi ve yurtdışında çağrı merkezi kurmak, (call center) çağrı merkezlerine gelen müşteri taleplerini değerlendirmek, müşteriyi ürün hakkında bilgilendirmek, müşteriyi satış noktası hakkında bilgilendirmek, ürünle ilgili sorunları çözmek, ürünle ilgili sorunlar için servis yönlendirmesini koordine etmek, müşteriye yönelik özel pazarlama faaliyetleri yapmak, özel gün kutlama, yeni ürün tanıtımı memnuniyet çalışmaları, telefon, e-mail, faks gibi iletişim araçları ile alınan çağrılar, görüşme kayıtları bir yazılımda tutmakta, ses kayıtları alınmakta çağrı merkezi performansı raporlarını yapmak, 4. Alınan çağrılar ve yapılan görüşmeler dahilinde firmanın birçok konuda strateji belirlemesi için bir çok kaynak oluşturmak, ürün kalitesi, satış personeli performansı, bayi kanalı performansı, çağrı merkezi performansı, servis ekibi performansı, reklam ve kampanya çalışmalarındaki başarıya hız vermekte, kendini geliştirmekte ve hedeflenen müşteri devamlılığını sağlamaktır, 5. Çağrı merkezi ile ilgili her türlü iletişim hizmetleri, çağrı merkezi teknolojisi, işletimi ve yönetimi ile ilgili danışmanlık hizmetleri vermek, 6. Müşteri hizmetleri, rezervasyon merkezi, yardım masası, bilgi hatları, müşteri ilişkileri gibi konularda çağrı merkezi (callcenter) hizmetleri vermek,telefon çağrı merkezleri kurmak, çalıştırmak, talep eden firmalara bu hizmeti pazarlamak, danışmanlık yapmak, telefon operatörleri havuzu kurmak, 7. Konuları ile ilgili telefon çağrısı, e-posta, faks, sms, çevrim içi sohbetler (onlinechat) gibi iletişim kanallarını yönetmek, bununla ilgili olarak iletişim araçları ve platformları kurmak (Contact Center, CustomerContact Center, CustomerInteraction Center, CustomerInteraction gibi), 8. Şirketimiz müşterilerinin periyodik veya dönemsel olarak gerçekleştirdikleri postalamaların organizasyonu, gönderimi, raporlanması ve Spectro CRM deki ilgili müşteri kaydına eklenmesi işlerini yapabilir, bununla ilgili olarak gerekli ürün, malzeme ve aksesuarların alımını, satımını, ithalatını, ihracatını, toptan ve perakende dahili ticaret ve pazarlamasını yapabilir, bu konuda eğitim ve danışmanlık faaliyetlerinde bulunabilir, 9. Müşterilerin periyodik ve dönemsel olarak gerçekleştirdikleri kutlama, hatırlatma, anket, bilgi sunma, kampanya katılım gibi araçlarla uygulanan sms (kısa mesaj), faks, e-posta gönderimi hizmetlerinde bulunabilir, 10. Sahada gerçekleştirilmesi gerekli anket uygulamalarının, veri toplama hizmetlerinin, gizli müşteri çalışmalarının planlaması, gerçekleştirilmesi ve raporlanması hizmetlerinde bulunabilir, 11. Çağrı merkezinde kullanılacak olan müşteri veri tabanının temizlenmesi, tekrarlardan arındırılması, adres ve telefon güncellemesinin yapılması, segmentasyonu ve raporlanması, müşterilerimizin organize edecekleri etkinliklerin telefonda kayıt, bilgilendirme, katılım sonrası yorumları alma, anket düzenleme ve raporlama hizmetlerinde bulunabilir, bu konularda eğitim ve danışmanlık faaliyetlerinde bulunabilir, 12. Şirket iştigal konusunda bakılmaksızın her türlü şirkete çağrı servisi hizmetlerini verebilir, şirket bünyesine eleman çalıştırabilir, eğitim verebilir, danışmanlık hizmetleri yapabilir, 13. Bireysel ve kurumsal abonelere GSM operatörlerine ait faturalı veya ön ödemeli hat tesisi, data, ses ve faks hattı tesisi ve bu hatlara ait adres değişikliği, sim kart değişikliği, unvan değişikliği, devir, tarife değişikliği, hatların kapatılması ve SM satışı ile her türlü GSM kurumsal hizmetleri verebilir, 14. İnternet ve online sistemler içinde ve telekomünikasyon yolu ile her türlü bilginin dağıtımı, ticaret, pazarlama ve iletişimini yapmak, 15. İnternet üzerinden her türlü mal ve hizmetin alım satım işini gerçekleştirmek ve bu amaçla sanal mağazalar oluşturmak ve teknoloji alt yapı hizmeti vermek, 16. Her türlü (sabit ve mobil telefon abonelerine ait olanlarda dahil) veri tabanları oluşturmak, satın almak, satmak, bu veri tabanlarındaki bilgileri bireysel ve/veya toplu talepleri karşılamak üzere, talep edilen formatta pazarlamak, 17. Talep halinde bilinmeyen telefon numaralarını talep sahiplerine bağlamak, bunu sağlamak üzere sabit mobil telefon operatörleri ile çağrı sistemi operatörleri ve sair operatörlerle anlaşmalar yapmak, 18. Yabancı ülke operatörlerinin veri tabanlarına ulaşmak üzere ve kendi veri tabanlarını kullandırmak üzere yabancı operatörlerle anlaşmalar yapmak, 19. Haberleşme hizmetlerini .

HATALI İŞLETME BİLGİSİ BİLDİRİMİ.KAPAT
İşletmelere mesaj göndermek için "Mesaj Gönder" bölümünü kullanınız.
CALİBRONE BİLGİ İLETİŞİM VE DANIŞMANLIK TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
İPTAL