CALLCENTER SOLUTİONS ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ

NİSBETİYE MAH. GAZİ GÜÇNAR SOK. UYGUR IŞ MERKEZI NO:4/2 BEŞİKTAŞ - BEŞİKTAŞ / İSTANBUL / TÜRKİYE

En son güncellenme Tarihi: 9.09.2020 03:51:00
Değerlendirme :

Bilgilerinin hatalı veya eksik olduğunu düşünüyorsanız güncelleyebilmemiz için lütfen bize bildiriniz.

İşletme değerlendirmeleri ve yorumlar

Şikayet Yaz İlk yorum yapan siz olun

Firma Bilgileri

  • Ünvanı : CALLCENTER SOLUTİONS ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
  • Firma Türü : TEK ORTAKLI LİMİTED ŞİRKET
  • Kuruluş Tarihi : 4 Eylül 2020 Cuma
  • Sermaye : 100.000
  • Vergi Dairesi : İSTANBUL - BEŞİKTAŞ VERGİ DAİRESİ
  • Vergi Numarası : 1950698518
  • Ticaret Odası : İSTANBUL TİCARET ODASI
  • Sicil Numarası : 262973-5
  • Oda Sicil Numarası : 1252740
  • NACE Kodu : 822001
  • Mersis No : 0195069851800001
  • E-Tebligat Adresi : 25939-40818-41059
TELEKOMÜNİKASYON Meslek grubunda, BEŞİKTAŞ / İSTANBUL Bölgesinde Çağrı merkezlerinin faaliyetleri konularında hizmet vermektedir. 1-Gerçek ve tüzel kişilerin iş süreçlerinde dış kaynaklı çözüm hizmeti sağlamak, onların projelerini ürün hizmetlerini kampanyalarını, müşteri destek hattı, çağrı merkezi, tele pazarlama ve diğer iletişim yöntemleri marifetiyle müşteriye tanıtmak, pazarlama, satış faaliyetinde bulunmak, iş bu proje, ürün, hizmet ve kampanyalara yönelik iş sürecini ele almak, yönetmek. 2- Her türlü çağrı merkezleri kurmak, işletmek, kiralamak, kiraya vermek ve bununla ilgili gerekli altyapı ve üstyapı sistemlerini kurmak, gerekli olan bütün alet ve edevatların alımını satımını, ithalatını, ihracatını toptan ve perakende dahili ticaret ve pazarlamasını yapmak. 3- Çağrı merkezi kurmak, çağrı merkezine gelen müşteri taleplerini değerlendirmek, müşteriyi ürün hakkında bilgilendirmek,müşteri satış noktası hakkında bilgilendirmek, ürünle ilgili sorunları çözmek, ürünle ilgili sorunlar için servis yönlendirmesini koordine etmek, müşteri yönelik özel pazarlama faaliyetleri yapmak, özel gün kutlama, yeni ürün tanıtımı, memnuniyet çalışmaları, telefon, e posta, faks gibi iletişim araçları ile alınan çağrılar, görüşme kayıtları bir yazılımda tutmakta, ses kayıtları alınmakta çağrı merkezi performans raporlarını yapmak, 4- Alınan çağrılar ve yapılan görüşmeler dahilinde firmanın birçok konuda strateji belirlemesi için birçok kaynak oluşturmak, ürün kalitesi, satış personeli performansı, bayi kanalı performansı, çağrı merkezi performansı, servis ekibi performansı, reklam ve kampanya çalışmalarındaki başarıya hız vermekte kendini geliştirmekte ve hedeflenen müşteri devamlılığını sağlamaktır. 5- Rezervasyon merkezi, yardım masası, bilgi hatları, müşteri ilişkileri gibi konularda çağrı merkezi hizmetleri vermek. 6- Konuları ile ilgili telefon çağrısı, eposta, faks, SMS, çevrimiçi sohbetler gibi iletişim kanallarını yönetmek, bununla ilgili olarak iletişim araçları ve platformlar kurmak, 7- Şirketimiz müşterilerinin periyodik ve veya dönemsel olarak gerçekleştirdikleri postalamaların organizasyonu, gönderimi, raporlanması ve ilgili müşteri kaydına eklenmesi işlerini yapabilir, bununla ilgili olarak gerekli malzeme ve aksesuarların alımını satımını, ithalatını, ihracatını, toptan ve perakende dahili ticaret ve pazarlamasını yapabilir, bu konuda eğitim ve danışmanlık faaliyetlerinde bulunabilir. 8- Müşterilerinin periyodik veya dönemsel olarak gerçekleştirdikleri kutlama, hatırlatma, anket, bilgi sunma, kampanya katılımı gibi araçlarla uygulanan SMS (kısa mesaj), faks, eposta gönderimi hizmetlerinde bulunabilir, 9- Sahada gerçekleştirilmesi gerekli anket uygulamalarının, veri toplama hizmetlerinin, gizli müşteri çalışmalarının planlaması, gerçekleştirilmesi ve raporlanması hizmetlerinde bulunabilir. 10- Çağrı merkezinde kullanılacak olan müşteri ve veri tabanının temizlenmesi, tekrarlardan arındırılması, adres ve telefon güncellemesinin yapılması, segmentasyonu ve raporlanması, müşterilerimizin organize edecekleri etkinliklerin telefonda kayıt, bilgilendirme, katılım sonrası yorumları alma, anket düzenlemeye ve raporlama hizmetlerinde bulunabilir, bu konularda eğitim ve danışmanlık faaliyetlerinde bulunabilir. 11- Şirket iştigal konusunda bakılmaksızın her türlü şirkete çağrı servis hizmetleri verelebilir, şirket bünyesinde eleman çalıştırabilir, eğitim verebilir, danışmanlık hizmetleri yapabilir, 12- Bireysel veya kurumsal abonelere GSM operatörlerine ait faturalı ve ön ödemeli hat tesisi, datases ve faks hattı tesisi ve bu hatlara ait adres değişikliği, SIM kart değişikliği, ünvan değişikliği, devir, tarife değişikliği,hatların kapatılması ve SM satışı her türlü GSM kurumsal hizmetleri verebilir. 13- Şirket yurtiçinde ve yurtdışında mümessillik distribütörlük alabilir veya verebilir, ihalelere iştirak edebilir, konusu ile ilgili olarak fuarlara ve organizasyonları iştirak edebilir. 14- Şirket konuları ile ilgili yerli yabancı gerçek veya tüzel kişilerle işbirliği yaparak yeni şirketler kurulabilir, kurulmuş şirketleri iştirak edebilir, mevcut şirketlerin hisselerini, paylarını, tahvillerini, varlıklarını satın alabilir, devir alabilir, aracılık yapmamak kaydıyla satabilir. 15- Şirket konularına giren malların depolanması nakli, tevzi için gerekli her türlü tesisat, teçhizat,vasıta, arazi veya bina satın alabilir, satabilir veya başkalarından kiralayabilir, kiraya verebilir, şirket mallarının teşhiri için teşhir ve satış yeri açabilir. 16- Şirket konuları ile ilgili ve bu faaliyetleri için faydalı know how ,izin, ruhsatname, ihtira beratları, lisans, imtiyaz, marka ve emsali gibi, hakları istihsal ve iktisap edebilir veya üçüncü şahıslara kısmen ya da tamamen kiralayabilir, devir edebilir, başkalarına ait olanların devrini alabilir. 17- Şirket ihtiyacı için gerekli kısa, orta ve uzun vade iç ve dış kredileri dahili ve harici finansman kurumlarından yerli veya yabancı işletmelerden temin edebilir, bunlar için gerekli her türlü tasarrufta bulunabilir, teminat verebilir, hisse rehini verebilir. 18- Şirket konusu ile ilgili olarak her türlü gayrimenkul iktisap edebilir, kiralayabilir veya kiraya verebilir, alabilir, satabilir, sahibi bulunduğu menkul ve ...ve anasözleşmesinde yazılı olan diğer işler.

HATALI İŞLETME BİLGİSİ BİLDİRİMİ.KAPAT
İşletmelere mesaj göndermek için "Mesaj Gönder" bölümünü kullanınız.
CALLCENTER SOLUTİONS ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
İPTAL