CeyBer Çağrı Merkezi
Müşteri hizmetleri inbound | outbound Mutlu çalışan Mutlu Müşteri prensibi ile hep birlikte
Güvenilir 24 Saat Servis Sağlayıcınız!
CEYBER Ailesi, 2016 senesinde İzmir ilinde kurulmuştur.
Kuruluşundan bugüne kadar geçen sürede Çağrı Merkezi hizmeti vermektedir. CeyBer, 1.000’in üzerinde seat kapasitesi ile, İstanbul ve İzmir (Bornova - Karabağlar) lokasyonlarında, e-ticaretten lojistiğe farklı sektörlerde hizmet sunmaktadır.
Çağrı merkezi ve sistemleri konusunda öncü olma yolunda ilerleyen CeyBer A.Ş. ileri gelen firmalar ile yaptığı köklü anlaşmalar sayesinde iş hacmini genişletiyor ve Türkiye’de yeni istihdam kapıları açıyor.
CeyBer Ailesi, "Mutlu Çalışan, Mutlu Müşteri" prensibi ile çalışanlarını aktif ve dinamik tutarak müşterilerine istedikleri hizmeti en kaliteli şekilde sağlıyor.
CeyBer A.Ş. Bizimle çalışmak bir ayrıcalıktır.
RESMİ FAALİYET KONUSU
TELEKOMÜNİKASYON Meslek grubunda, PENDİK / İSTANBUL Bölgesinde Çağrı merkezlerinin faaliyetleri konularında hizmet vermektedir. Eğitim ve öğretim hizmetleri konusunda Türkiye Cumhuriyeti Kanunlarının izin verdiği her seviyede anaokulu ilköğretim okulu lise yüksekokul ve üniversite açabilir, işletebilir ve anasözleşmesinde yazılı olan diğer işler.