CKR CONCEPT TELEKOMÜNİKASYON LİMİTED ŞİRKETİ

TARABYA MAH. ŞEHİT ÖĞRETMEN ŞENAY AYBÜKE YALÇIN SOK. NO:2 SARIYER - SARIYER / İSTANBUL / TÜRKİYE

En son güncellenme Tarihi: 21.07.2023 03:49:00
Değerlendirme :

Bilgilerinin hatalı veya eksik olduğunu düşünüyorsanız güncelleyebilmemiz için lütfen bize bildiriniz.

İşletme değerlendirmeleri ve yorumlar

Şikayet Yaz İlk yorum yapan siz olun

Firma Bilgileri

  • Ünvanı : CKR CONCEPT TELEKOMÜNİKASYON LİMİTED ŞİRKETİ
  • Firma Türü : TEK ORTAKLI LİMİTED ŞİRKET
  • Kuruluş Tarihi : 23 Haziran 2023 Cuma
  • Sermaye : 100.000,00 ₺
  • Vergi Dairesi : İSTANBUL - SARIYER VERGİ DAİRESİ
  • Vergi Numarası : 2111442810
  • Ticaret Odası : İSTANBUL TİCARET ODASI
  • Sicil Numarası : 467154-5
  • Oda Sicil Numarası : 1461797
  • NACE Kodu : 822001
  • Mersis No : 0211144281000001
  • E-Tebligat Adresi : 25858-88798-17510
TELEKOMÜNİKASYON Meslek grubunda, SARIYER / İSTANBUL Bölgesinde Çağrı merkezlerinin faaliyetleri konularında hizmet vermektedir. ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ 1- Gerçek ve tüzel kişilerin iş süreçlerine dış kaynaklı çözüm hizmeti sağlamak, onların projelerini ürün hizmetlerini, kampanyalarını müşteri destek hattı, çağrı merkezi, tele pazarlama ve diğer iletişim yöntemleri marifetiyle müşteriye tanıtmak, pazarlamak, satış faaliyetinde bulunmak; işbu proje, ürün, hizmet ve kampanyalara yönelik iş sürecini ele almak ve yönetmek, 2- Her türlü çağrı merkezleri kurmak, işletmek, kiralamak, kiraya vermek ve bununla ilgili gerekli altyapı ve üst yapı sistemlerini kurmak, gerekli olan bütün alet ve edevatlarına alımını, satımını, ithalatını, ihracatını toptan ve perakende dahili ticaret pazarlamasını yapmak, 3- Çağrı merkezi kurmak, (call center) çağrı merkezlerine gelen müşteri taleplerini değerlendirmek, müşteriyi ürün hakkında bilgilendirmek, müşteriyi satış noktası hakkında bilgilendirmek, ürünle ilgili sorunları çözmek ürünle ilgili sorunlar için servis yönlendirmesini koordine etmek, müşteriye yönelik özel pazarlama faaliyetleri yapmak, özel gün kutlama, yeni ürün tanıtımı memnuniyet çalışmaları, telefon, email, faks gibi iletişim araçları ile alınan çağrılar, görüşme kayıtları bir yazılımda tutmakta, ses kayıtları alınmakta çağrı merkezi performansı raporlarını yapmak, 4- Alınan çağrılar ve yapılan görüşmeler dahilinde firmanın birçok konuda strateji belirlemesi için birçok kaynak oluşturmak, ürün kalitesi, satış personeli performansı, bayi kanalı performansı, çağrı merkezi performansı, servis ekibi performansı, reklam ve kampanya çalışmalarındaki başarıya hız vermekte, kendini geliştirmekte ve hedeflenen müşteri devamlılığını sağlamaktır, 5- Rezervasyon merkezi, yardım masası, bilgi hatları, müşteri ilişkileri gibi konularda çağrı merkezi (call center) hizmetleri vermek, 6- Konuları ile ilgili telefon çağrısı, e-posta, faks, sms, çevrimiçi sohbetler (online chat) gibi iletişim kanallarını yönetmek, bununla ilgili olarak iletişim araçları ve platformları kurmak (Contact Center, Customer Contact Center, Customer Interaction Center, Customer Interaction gibi), 7- Şirketimiz müşterilerinin periyodik veya dönemsel olarak gerçekleştirdikleri postalamaların organizasyonu, gönderimi, raporlanması ve Spectro CRMdeki ilgili müşteri kaydına eklenmesi işlerini yapabilir, bununla ilgili olarak gerekli ürün, malzeme ve aksesuarların alımını, satımını, ithalatını, ihracatını, toptan ve perakende dahili ticaret ve pazarlamasını yapabilir, bu konuda eğitim ve danışmanlık faaliyetlerinde bulunabilir, 8- Müşterilerinin periyodik ve dönemsel olarak gerçekleştirdikleri kutlama, hatırlatma, anket, bilgi sunma, kampanya katılım gibi araçlarla uygulanan SMS (kısa mesaj), faks, e-posta gönderimi hizmetlerinde bulunabilir, 9- Sahada gerçekleştirilmesi gerekli anket uygulamalarının, veri toplama hizmetlerinin, gizli müşteri çalışmalarının planlaması, gerçekleştirilmesi ve raporlanması hizmetlerinde bulunabilir. 10- Çağrı merkezinde kullanılacak olan müşteri veri tabanının temizlenmesi, tekrarlardan arındırılması, adres ve telefon güncellemesinin, yapılması, segmentasyonu ve raporlanması, müşterilerimizin organize edecekleri etkinliklerin telefonda kayıt, bilgilendirme, katılım sonrası yorumları alma, anket düzenleme ve raporlama hizmetlerinde bulunabilir, bu konularda eğitim ve danışmanlık faaliyetlerinde bulunabilir. 11- Şirket iştigal konusunda bakılmaksızın her türlü şirkete çağrı servisi hizmetlerini verebilir, şirket bünyesine eleman çalıştırabilir, eğitim verebilir, danışmanlık hizmetleri yapabilir, 12- Bireysel ve kurumsal abonelere GSM operatörlerine ait faturalı veya ön ödemeli hat tesisi, data, ses ve faks hattı tesisi ve bu hatlara ait adres değişikliği, sim kart değişikliği, unvan değişikliği, devir, tarife değişikliği, hatların kapatılması ve SM satışı ile her türlü GSM kurumsal hizmetleri verebilir, 13- Şirket yurt içinde ve yurt dışında mümessillik, distribütörlük alabilir veya verebilir, ihalelere iştirak edebilir, konusu ile ilgili olarak fuarlara ve organizasyonlara iştirak edebilir, 14- Şirket konuları ile ilgili yerli ve yabancı gerçek ve tüzel kişilere işbirliği yaparak yeni şirketler kurabilir, kurulmuş şirketlere iştirak edebilir, mevcut şirketlerini hisselerini paylarını, tahvillerini, varlıklarını satın alabilir, devralabilir, aracılık yapmamak kaydıyla satabilir, 15- Şirket konularına giren malların depolanması, nakli, tevzii için gerekli her türlü tesisat, teçhizat, vasıta, arazi ve bina satın alabilir, satabilir veya başkalarından kiralayabilir, kiraya verebilir. Şirket mallarını teşhiri için teşhir ve satış yerleri açabilir. 16- Şirket konuları ile ilgili ve bu faaliyetleri için faydalı know-how, izin, ruhsatname, ihtira beratları, lisans, imtiyaz, marka ve emsali gibi hakları istihsal ve iktisap edebilir veya üçüncü şahıslara kısmen ya da tamamen kiralayabilir, devir edebilir, başkalarına ait olanların devrini alabilir 17- İletişim, bilgisayar, bilgisayar donanımları, bilgi teknolojileri, çağrı merkezi, sosyal medya crm ( müşteri hizmetleri yönetimi ) hizmetleri, bilişim ve yazılım sektörleri, ile ilgili, her tür faaliyet ile uğraşmak, bu sektörle ilgili her tür ürün, malzeme, ...ve anasözleşmesinde yazılı olan diğer işler.

HATALI İŞLETME BİLGİSİ BİLDİRİMİ.KAPAT
İşletmelere mesaj göndermek için "Mesaj Gönder" bölümünü kullanınız.
CKR CONCEPT TELEKOMÜNİKASYON LİMİTED ŞİRKETİ
İPTAL