CLEANAREA KURUMSAL DESTEK HİZMETLERİ LİMİTED ŞİRKETİ

KÜÇÜKBAKKALKÖY MAH. SELVİLİ SOK. NO:4 İÇ KAPI NO:20 PK:34750 ATAŞEHİR - ATAŞEHİR / İSTANBUL / TÜRKİYE

En son güncellenme Tarihi: 19.09.2025 02:00:00
Değerlendirme :

Bilgilerinin hatalı veya eksik olduğunu düşünüyorsanız güncelleyebilmemiz için lütfen bize bildiriniz.

İşletme değerlendirmeleri ve yorumlar

Şikayet Yaz İlk yorum yapan siz olun

Firma Bilgileri

  • Ünvanı : CLEANAREA KURUMSAL DESTEK HİZMETLERİ LİMİTED ŞİRKETİ
  • Tabela Ünvanı : CLEANAREA KURUMSAL DESTEK HİZMETLERİ
  • Firma Türü : TEK ORTAKLI LİMİTED ŞİRKET
  • Kuruluş Tarihi : 1 Temmuz 2024 Pazartesi
  • Sermaye : 100000,00 TL
  • Vergi Dairesi : İSTANBUL - KOZYATAĞI VERGİ DAİRESİ
  • Vergi Numarası : 2111490775
  • Ticaret Odası : İSTANBUL TİCARET ODASI
  • Sicil Numarası : 1026329
  • Oda Sicil Numarası : 1524983
  • NACE Kodu : 812101
  • Faaliyet Alanları : Temizlik Hizmetleri (Ev, İşyeri, Büro v.b.)
  • Mersis No : 0211149077500001
  • E-Tebligat Adresi : 25858-88742-29026
  • Çalışan Sayısı : 2-10
  • İşletme Adresi : KÜÇÜKBAKKALKÖY MAH. SELVİLİ SOK. NO:4 İÇ KAPI NO:20 PK:34750 ATAŞEHİR İSTANBUL TÜRKİYE
  • Posta Kodu : 34750
  • İlçe /İl : ATAŞEHİR / İSTANBUL
  • Ülke : TÜRKİYE
CLEAN AREA
Ofis Temizlik Hizmetleri, Dış Cephe Cam Temizlik Hizmetleri, İnşaat Sonrası Temizlik Hizmetleri, Haşere İlaçlama Hizmetleri, Konser, Festival Alanları Temizliği, Organizasyon İkram Ve Temizlik Hizmetleri, Cam Temizlik Hizmetleri, Window Cleaning Services, Office Cleaning Services, Pest Control, Ücretsiz Fizibilite

Firmamızın en önemli ilkesi, iş çevresi ve müşterileriyle karşılıklı güven duygusu oluşturmaktır.
Kaliteyi bir yaşam tarzı olarak benimseyen firmamız her koşulda müşteri memnuniyetini ön planda tutar.

Her geçen gün daha fazla sektöre hizmet veren firmamız evrensel ticaret hayatında da daha kaliteli, hızlı ve ekonomik hizmet vermeyi amaçlamaktadır…

HİZMETLERİMİZ
Clean Area Kurumsal Destek Hizmetleri alanında "En İyi Olmak" ve "En İyi Kalmak" Amacıyla Çalışmalarını Sürdürmektedir."

Temizlik Hizmetleri
İstanbul temizlik firmaları içerisinde profesyonel temizlik hizmetleri anlayışı ve disiplinli temizlik personellerimiz ile sürekli tercih sebebi olmayı başardık.

Peyzaj Hizmetleri
Bahçe bakımında en önemli konuların başında mevsimsel bakım ve temizlik gelir.
Bahçenize her mevsime özel düzenleme ve peyzaj yapılması gerekmektedir.

İlaçlama Hizmeti
Yaşantımız için zararlı olarak nitelediğimiz tüm haşere ve diğer canlılarla mücadele büyük bir uzmanlık ve titizlik gerektirir.

Personel Bordrolama
Firmaların Outsource Bordro hizmetini tercih etmelerinin nedeni 'Maliyetleri düşürmek' ve 'verimliliği arttırmak dır.

CLEAN AREA
VİZYONUMUZ

Hizmet verdiğimiz sektörlerde; bugün ve gelecekte de var olabilmek için araştırmacı, teknolojik gelişmeleri takip eden, çağdaş bir yapılanma içinde olmak, sürekli gelişme çabası göstererek mükemmele ulaşma yolunda ilerlemektir.

MİSYONUMUZ
Hizmetlerimiz, hizmetlerimiz için hedeflediğimiz yüksek kalite politikamız, yerel ve global bir başarı elde etmek ve bunun sürekliliğini sağlamaktır.

Hizmetlerimiz
• Temizlik Hizmetleri
• Bahçe - Peyzaj Hizmetleri
• İlaçlama - Pest Control
• Personel Bordrolama Hizmetleri

CLEAN AREA İLE ÇALIŞMANIN AVANTAJLARI
Hizmetlerimiz, hizmetlerimiz için hedeflediğimiz yüksek kalite politikamız, yerel ve global bir başarı elde etmek ve bunun sürekliliğini sağlamaktır.

Kurumun kaynaklarının daha etkin kullanılabilmesi:
Kuruluşların zaman, insan ve para gibi kaynaklarını en etkin şekilde asıl işlerine yönlendirmeleri gerekmektedir.
Kendileri için destek hizmeti olan işlere ne kadar az zaman, insan ve para harcarlarsa kendi işlerinde o kadar verim ve güç kullanım olanakları doğar.

Kurumun verimliliğinin artması, maliyetlerinin düşmesi ile kendi alanlarında rekabet üstünlüğü elde etmesi:
Yukarıda bahsedilen sebeplerden dolayı eğer kurumun asıl işleri daha doğru, daha kısa sürede yapılır hale gelir ise kurumda bir verimlilik elde edilir.
Verimliliğin artması para, zaman gibi taban maliyetlerin düşmesi verim ve iş gücünün ve karlılık oranının artması anlamına gelir.
Bu sayede kurum bir rekabet üstünlüğü elde edecek ve sektöründe mevcudiyetini sürdürmenin yanı sıra hızlı ilerlemeye de fırsat bulabilecektir.
Clean Area hizmet personelinin tüm sevk ve idaresi, yönetim ve organizasyonunu ve üretimden tüketim noktasına kadar aradaki tüm hizmetleri üstlenerek yürütecek alt yapıya ve güce sahiptir.

HİZMET ARAÇLARINA YATIRIM YAPILMAMASI 
Hizmetlerin iyi ve verimli ifade edilebilmesi için bazı ek donanımlara ihtiyaç vardır.
Koruyucu malzemeler, iş kıyafetleri, telsiz ve teçhizatlar devriye kontrol sistemleri ve benzeri bu tip malzemeler sürekli yatırım yapmak daha sonra bakım-onarım takip etmek, teknolojik yenilikleri izlemek ve her seferinde doğru seçimi yapma sıkıntısı ile yaşamaktan kurtulmak kuruluşların avantajı olmaktadır.

Uzmandan hizmet alarak daha fazla verim elde edilmesi
Her yapılan iş gibi personel temini, lojistik, güvenlik ve temizlik de uzmanlık gerektirmektedir.
Özellikle hizmet sektöründe Clean Area diğer kuruluşlarda edindiği tecrübeleri kuruluşunuzun bu tecrübenin bedelini ödemeden size taşıyabileceği ve bunlardan istifade edilebileceği dikkate alınmalıdır.
Uzmanlık sadece yaşananları değil yaşanılabilecekleri de görebilme becerisidir.
Clean Area'yı diğerlerinden ayıran en önemli etken de hizmet öncesi ve sonrası oluşabilecek riskleri erken analiz edebilme becerisidir.

İnsan kaynaklarının hizmete özel seçim, eğitim, denetim gibi işlerinin aktarılması:
Her işi görebilecek yeterliliklerde insan tecrübesi farklıdır.
Hizmet sektörü içinde doğru bireyin seçilmesi önemlidir.
Vasfı nitelendirilecek bireyler ağır bir fiziki rahatsızlığı yok ise en yapılabilir ve beceri gerektirmeyen iş olarak hizmet sektörünü benimser.
Clean Area görevini en iyi şekilde yerine getirecek niteliğe sahip personel seçimi, iş eğitimi ve sürekli denetim mekanizması ile nitelikli personel temini sağlar.

GEREKTİKÇE HİZMET ALINMASI
Kuruluşlar dönem, dönem daha yoğun veya özel durumlarda personel hizmetlerine ihtiyaç duyabilirler.
Dönemsel üretimler, dağıtımlar, çıkışlar, girişler, satışlar kurum içerisindeki tadilatlar, özel davet, tören ve açılışlarda personel taleplerini, hizmetlerini geçici olarak artırabilirler.
Bu gibi dönemler için bünyelerinde sürekli ek kadro tutmak gibi bir atık kapasite ile uğraşmak zorunda kalmazlar.

PERSONEL VE RESMİ KURUMLARA İLİŞKİN YÜKÜMLÜLÜKLERİMİZ
Clean Area projelerinde istihdam ettiği personelin İş Kanunu, Sosyal Sigortalar Kanunu ve diğer mevzuat hükümlülüklerini harfiyen yerine getirmektedir.
SSK bordoları her ay düzenli olarak müşterilerimize gönderilmektedir.

Yıllık İzin ve Hastalık Boşlukları
Projede görevlendirilecek olan hizmet personelinin, yasal yıllık izin, hastalık vb. nedenleri ile ortaya çıkacak istem dışı boşluklar Clean Area tarafından iş akışını aksamasına fırsat vermeden geçici olarak personel görevlendirilmesi yapılarak çözümlenmektedir.

İş ve İşçi Sağlığı ve İş Emniyeti 
Clean Area kendi İş ve İşçi Sağlığı ve İş Emniyeti politikasına göre, projede çalışan personelinin güvenlik ve emniyet uygulamalarını her zaman maksimum dikkat etmektedir.

Clean Area ve çalışanları karşılıklı olarak hizmet sözleşmesi süresince İş ve İş Güvenliği Hukuku’ nun gereklerini tam anlamı ile yerine getirmektedir.

PERSONEL VE RESMİ KURUMLARA İLİŞKİN YÜKÜMLÜLÜKLERİMİZ 
Mali Mesuliyet Sigortası :

Clean Area’nın personelin çalışma esnasın da istemeden vereceği zararları karşılamak amacıyla özel mali mesuliyet sigortası bulunmaktadır.

İşe Başlama Süresi :
Clean Area lojistik gücü ve personel portföyü ile sözleşme imzaladığı tüm projelerde minimum 5 gün maksimum 10 gün içerisinde işe başlama gücüne sahiptir.

PERSONEL ŞEÇİMLERİ VE EĞİTİMLERİMİZ 
Clean Area kadrolu ve part time çalışanı ile kendini sürekli geliştiren sektörün ilke ve kurallarını kendine prensip edinmiş ve müşteri haklarına saygılı çalışan portföy cetvelini sürekli yükseltmektedir.

Eğitimlerimiz
Clean Area gelişime yönelik kalite hedefleri arasında eğitime ayrı bir önem vermektedir.
Tüm Clean Area personeli, işe girişte alacağı intibak eğitiminden başka, belirlenmiş periyotlar ile yapılan performans değerlendirmeleri ile tespit edilen eğitim ihtiyaçlarının ışığında da eğitimler vermekteyiz.
Yıllık bir plan dâhilinde yapılan eğitimlerin içerik, etkinlik ve verimliliği ölçülerek geliştirilmeleri hedeflenmiştir.
Projelerimizin tümünde personelimizin etkili bir ekip anlayışı içinde ve görevini tam olarak kavramış biçimde çalışmaları yönetim ilkemizdir.
Müşteri ihtiyaçlarının göz önünde tutulması ve görev prosedürlerinin uygulanması temel esasımızdır.
Bu nedenlerle Clean Area hizmet verdiği iş yerlerinde görevlendirdiği personelini gündüz ve gece belli olmayan saatlerde denetime tabi tutmakta, personelin performanslarını yüksek tutabilmeleri için onları çok dikkatli izlemekte, temizlik, ve teknik hizmetleri ile ilgili görev ve ayrıntıların en ince detaylarına kadar anlaşıldığını geri besleme yöntemi ile kontrol etmektedir.

ACİL DURUM (MOBİL EKİP) 
Çalıştığımız firmalarımızla tüm faaliyetlerin etkin ve kesintisiz olarak sürdürülebilmesi için (su baskını, tadilat, genel temizlikler vb.) karşılaşılacak olan her türlü ek temizlik ihtiyacına mesai saatleri içinde en geç 3 mesai saatleri dışında en geç 5 saat içinde merkeze bağlı mobil ekip tarafından hizmet verilmektedir.
Clean Area yönetimine mesai saatleri dışında 7/24 ulaşabilirsiniz.

OPERASYONEL UYGULAMALARIMIZ
İŞ PLANLARI :

Operasyona yönelik faaliyetlerimizin temelini oluşturan İş Planları, günlük iş akışının program dahilinde takip edilmesini sağlar.
İş planlarının amacı aşağıdaki gibidir.
Alanların sorumlu personelini ve mesai saati içindeki dağılımını gösterir,
Tüm vardiyalar için hazırlanır,

ÜNİFORMA - CHECK LIST :
Üniforma check list; personelin dış görünüş ve hijyen 'açısından Clean Area’yı temsil etmek için uygunluğunun kontrol edilmesi ve mesaiye her personelin zamanında başlayıp başlamadığının kontrolü için yardımcı bir uygulamadır. Üniforma check list aşağıdaki gibi uygulanır.
Üniforma check list personelin dış görünümünü kontrol etmek için uygulanır,
Üniforma check list supervısor’lar tarafından vardiya başlangıcında tüm personel toplu haldeyken yapılır,
Bu check list ile personelin; saç sakal, üniforma ve ayakkabı temizliği ve kişisel hijyen durumu kontrol edilmiş olur,
Spv. tarafından tespit edilen eksiklikler check list üzerinde işaretlenir. Personel ile ilgili düzeltici faaliyetler akabinde uygulanır,
Proje Müdürü tarafından spot checklerle kontrol edilen personel incelenen check list’ le kontrol edilerek onaylanır ve aynı gün ilgili dosyasına kaldırılır.

PERİYODİK İŞ PLANLARI :
Yüksek maliyetlerle gerçekleştirilen ve yüksek giderlerle işletilen binaların fiziksel yapısının ilk gün ki gibi korunabilmesi açısından periyodik bakım planları önem arz etmektedir.
Periyodik iş planları yıllık olarak planlanır.
Yapılacak çalışmalar her alan için aylık olarak takip edilir.

MÜŞTERİ TALEPLERİNİN GÜNLÜK OLARAK KARŞILANMASI :
Clean Area olarak müşteri taleplerinin tam ve eksiksiz karşılanması için “Operasyon Hareket Formu” oluşturulmuştur.
Bu formun amacı, müşteri talep ve şikayetlerinin kayıt altına alınarak takip edilmesi, değerlendirilmesi ve çözümlenmesidir.

Operasyon hareket formu ile ilgili aşağıdaki prosedür takip edilir;
Tüm çağrılar departmanımıza iç ve dış müşteriden gün boyu direkt olarak kabul edilmektedir.
Gelen çağrıların talep yada şikayet olduğunun belirlenmesi, çağrının değerlendirilmesi ve cevaplandırılmasının takibi için çağrıyı alan kişi tarafından Operasyon Hareket Formu’na kayıt edilir,
Formu dolduran kişi, form üzerinde yer alan bilgileri tam ve anlaşılır olarak doldurur.
Öncelikle çağrının şikayet mi, talep mi olduğunu belirler,
Daha sonra gelen çağrının içeriği ve çözümünün bizim sorumluluk alanımızda olup olmadığı değerlendirilir.
Eğer gelen çağrının çözümü şirketimizin yetki ve sınırları dahilinde değil ise bu durum İşletme Müdürü’ne iletilir.

İMZA ÇİZELGESİ (puantaj) :
İmza çizelgeleri personelin giriş-çıkış saatlerinin ve devam durumlarının takibi için düzenlenir.
İmza çizelgesinde adı bulunan her Personel; personel girişinde vardiya Supervisor’ı gözetiminde, işe giriş yaptığına dair, imzalarını atarlar.
İlgili supervisor tarafından ertesi gün kontrol edilerek ilgili dosyaya kaldırılır.

DEPO İŞLEYİŞİ VE MALZEME TALEP :
Kimyasallar, sarf malzemeleri ve makine-ekipmanlar depolarda muhafaza edilmektedir.
İlgili supervısorlar tarafından düzenlenen ve takibi yapılan depolarda eğitimli personel görev yapmaktadır.
Vardiyaların günlük sarfiyat miktarlarına göre dağıtım ve takip yapılır.
Supervısorlar kontrolünde, depo görevlisi tarafından her ayın 24’ ünde depo sayımları yapılarak; 25’ inde malzeme talep hazırlanır ve Merkez ofise iletilir.
Her ayın 5’ ine kadar malzemeler teslim alınarak ana depoda muhafaza edilir.

PERSONEL PERFORMANS YÖNETİMİ :
Yeni işe başlayan personel; Personel Eğitim Takip ile eğitimi programına alınır.
İlk Eleman Değerlendirme ile personelin ilk 15 günlük ve ikinci 15 günlük süreci değerlendirilerek 1 ay sonunda çalışmaya devam edilip-edilmeyeceğine karar verilir.
Personel gelişimi periyodik olarak yapılan “Eleman değerlendirme” ve Personel performans Değerlendirme sınavı ile ölçülür.

Supervısor’ lar tarafından sürekli izlenen personellerin; farklı alanlara ve görevlere yönlendirilerek mesleki gelişimlerinin yanı sıra kariyer planlaması sağlanır.

RESMİ FAALİYET KONUSU
İşletme Destek Hizmetleri Meslek grubunda, İSTANBUL/ATAŞEHİR Bölgesinde Binaların genel temizliği (daire, apartman, büro, fabrika, kurum, mağaza vb. her türlü binanın genel temizliği dahil, pencere, baca, sanayi makinesi, vb. uzmanlaşmış temizlik faaliyetleri hariç) konularında hizmet vermektedir.

FİRMA İŞ KONUSU
KURUMSAL DESTEK HİZMETLERİ

1-Tesis bünyesindeki kombine destek hizmetleri (işletme veya tesis bünyesinde temizlik, bakım, çöplerin bertarafı, koruma ve güvenlik, posta dağıtımı, çamaşırhane, resepsiyon vb. yardımcı hizmet ve görevlerin birden fazlasının sağlanması

TEMİZLİK HİZMETLERİ
1- Kamu ve özel kurum ve kuruluşlar ev, iş hanı, iş merkezi, plaza, ofis, fabrika, depo, banka, banka atmleri, benzin istasyonları, toplu konut, özel binalar, hastaneler, sosyal tesisler, okullar, her türlü iç ve dış temizliğini inşaat ve tadilat sonrası temizliğini yapmak ve yaptırmak taşınma öncesi temizliğini dış cephe cam temizliğini, bahçe ve kazan daireleri temizliğini yapmak ve yaptırmak.
Her türlü binanın işletim, personel temini, taşıma, temizlik, teknik bakım onarım, bahçıvanlık, çevre düzenlemesi -peyzaj ve vale hizmetlerini vermek.
2- Şirket amaç ve konusunu gerçekleştirmek için yerli ve yabancı kuruluşların bayiliklerini almak, franchise işletim sistemine dahil olmak, acenteliğini, münhasır satıcılık hakkını ve distribütörlüğünü almak, lisans, mümessillik anlaşmaları akdetmek, temizlik hizmetleri ile ilgili bayilikler vermek, franchise almak vermek, acentelik, münhasıran satıcılık hakkı ve distribütörlük almak vermek,
3- Her türlü temizlik ve bakım işleri ile ilgili imtiyaz ve ihtira haklarından, ruhsatlarından faydalanmak, imtiyaz almak ve bunlar üzerinde her türlü işlem ve tasarruf yapmak ve bu konularda danışmanlık yapmak
4- Her türlü temizlik ve bakım hizmetlerine ve temizlik ve bakımda kullanılacak katı, sıvı ve jel tüm temizlik maddeleri, makine ve ekipmanlarına yönelik pazarlama hizmetlerini gerçekleştirmek, pazarlama konularında araştırmalar ve danışmanlık yapmak.
Her türlü temizlik madde ve malzemeleri ile temizlik makinelerini almak, satmak.
5- Gerekli izinlerin ikmalinden sonra yerli veya yabancı gerçek veya tüzel kişilerle ortaklıklar kurmak, bu şirketlerin hisselerini aracılık yapmamak kaydı ile iktisap etmek devretmek ve tahvil kıymetli evrak ve menkul değerleri iktisap devir veya takyit etmek
6- Şirket maksat ve konusuna giren konuların gerçekleşmesi için ipotek karşılığında veya teminatsız ödünç almak, şirket hak ve alacaklarının tahsili için ayni ve şahsi her türlü teminat almak ve vermek şirket lehine olan rehin ipotekleri fek etmek
7- Şirketin amaç ve konusunun gerektirdiği işler için hukuken izin verilen oranda mevcut veya ileride kurulacak yerli veya yabancı gerçek veya tüzel kişilerle işbirliği yapabilir, bunlarla yeni şirketler kurabilir veya yeni teşebbüslere girebilir, süreli veya süresiz her türden ortaklık tesisi edebilir, halen mevcut şirketlere ortak olabilir; aracılık yapmamak kaydıyla bu şirketlerin hisse senetlerini alabilir, satın almış olduğu hisseleri satabilir
8- Genel ve özel nitelikte temizlik hizmetleri, halı, kilim, mobilya, döşeme, yer yüzeyleri, cam ve duvar temizliği, her türlü havuzların temizliği ve bakımı, koku giderme, ilaçlama, çamaşır yıkama, çamaşırhane yönetim ve işletimi, inşaat ve inşaat sonrası temizliği, yangın, sel, su baskını, deprem veya diğer felaketlerden oluşan tüm işleri yapmak.
9- Her türlü binanın ve gayrimenkulün bakım, onarım, teknik hizmetler, yönetim ve işletim faaliyetlerini yapmak
10- Her türlü binanın ve gayrimenkulün yönetim ve işletim faaliyetlerine yönelik fizibilite, bütçe, organizasyon çalışmalarını yapmak
11- Bina kat maliki veya malikleri adına bina yönetimi organizasyonunu oluşturmak, bu konuda danışmanlık yapmak, denetleme hizmetleri vermek
12- Yurt içinde ve yurt dışındaki tüm özel ve resmi kuruluşların, belediyelerin, toplu konut ve sitelerin, sanayi ve tarım fabrikalarının, plaza ve iş merkezlerinin iç mekan ve dış çevre temizliği ile danışmanlık hizmetlerini yapmak,
13- Her türlü gıda maddelerini almak, satmak, ithalat ve ihracatını yapmak ve bunların internet ortamında pazarlamasını yapmak.
14- Destek ve Yönetim Hizmetleri Yurtiçinde ve yurtdışında ekonomi, finans, ticari, mali ve idari alanlarda yönetim danışmanlığı yapmak, her türlü yönetim desteği ve hizmeti vermek, ve vefa hakları, gayrimenkul mükellefiyeti tesis etmek.
15- Gerçek ve tüzel kişilerin her türlü temizlik, bakım, onarım ve bunlara ait taahhüt işlerini yapmak.
Her türlü temizlik işleri ile çöp, imha, arıtma, ayrıştırma tesisleri kurmak, iç mekan ve dış çevre temizliği ile cadde, sokak temizliği ve çöp toplama hizmetlerini yapmak.
Her türlü katı atığın toplanması, ayrıştırılması ve geri dönüşümüyle ilgili tesis kurmak, kiralamak ve bu tesis üzerinden katı atıkla ilgili ticari faaliyetlerde bulunup alım satım faaliyetleri yapmak, devretmek, kiraya vermek.

TEMİZLİK ÜRÜNLERİ TOPTAN TİCARETİ
Temizlik malzemesi toptan ticareti (deterjan, ovma krem ve tozları, yumuşatıcılar, Arap sabunu, vb. dahil, kişisel temizlik sabunları hariç

OFİS VE İŞ YÖNETİM HİZMETLERİ
1. İş Merkezi ve ofis kurmak, işletmek.
Gerçek ve tüzel kişilere iş merkezi ve ofis hizmetlerinde gerekli olan her türlü personel, sekretarya, bilgisayar, posta kutusu, telekonferans, telefon, faks ve benzeri hizmetler sunmak ve bu hizmetler için gerekli diğer altyapı ve donanımları sağlamak.
2. Toplantı salonlarını konferans, seminer ve benzeri etkinlikler için tahsis etmek ve ayrıca şirketin amacına yönelik olarak söz konusu hizmetler için personel eğitim programları ve uygulamak.

HATALI İŞLETME BİLGİSİ BİLDİRİMİ.KAPAT
İşletmelere mesaj göndermek için "Mesaj Gönder" bölümünü kullanınız.
CLEANAREA KURUMSAL DESTEK HİZMETLERİ LİMİTED ŞİRKETİ
İPTAL