İşletme değerlendirmeleri ve yorumlar

Şikayet Yaz İlk yorum yapan siz olun

Firma Bilgileri

  • Ünvanı : CONTROL-CPS
  • Kuruluş Tarihi : 20 Nisan 2011 Çarşamba
  • Ticaret Odası : BURSA TİCARET VE SANAYİ ODASI
  • Sicil Numarası : 2011
  • NACE Kodu : 712090
CONTROL-CPS KALİTE KONTROL, LOJİSTİK, ÜRETİM DESTEK VE GENEL HİZMETLER SANAYİ VE TİCARET ŞTİ. www.control-cps.com Control-CPS, 2001 yılından beri hizmet sektörü başta olmak üzere, farklı alanlarda ve konumlarda tecrübesi olan, profesyonel ekip tarafından Bursa merkezli olarak Nisan 2011 yılında kurulmuştur. Özellikle otomotiv sektöründe hizmet gösteren firmalarda, kalite kontrol ve üretim aşamalarında ortaya çıkan kalite hatalı parçaların kontrolünün yapılması, parçaların ayıklanması ve gerektiğinde tamiri amacıyla, siz değerli müşterilerine, hem bu sektörde hem de lojistik, üretim destek ve genel hizmetler alanında hizmet vermeye devam etmektedir. Değişik sektörlerdeki birikim ve tecrübesi sayesinde, sektöründe çalışacak olan personel seçimi, eğitimi, işe yerleştirilmesi ve iş performansına olumlu değer katmaktadır. Control-CPS çalışanları, bilgi ve becerilerini geliştirmek üzere, işyeri temel oryantasyon eğitimlerinin dışında istihdam edilecekleri projelere özel, iş ile ilgili alanlarda şirket içi ve şirket dışı eğitimler alarak konularında yetişmişlerdir. Çalışanlarımızın kişisel başarıları, yaptıkları işin kalitesi ile doğru orantılıdır. Bütün çalışmalarımızın ortak temeli, müşteri isteklerinin göz önünde tutulması ve koşulsuz yerine getirilmesi prensibidir. Control-CPS çalışanları, hizmet verdiği kurum ve kuruluşlarda, yüksek verimle, bütünü görerek, takım çalışmasına uygun, gizlilik prensiplerine uyan, çalıştığı kurum ve kuruluşun kültürünü benimseyen, çevreye duyarlı, iş sağlığı ve iş güvenliğine uygun araç ve gereçlerle, kalite ve müşteri memnuniyetini dikkate alarak hizmetlerini sürdürmektedir. Control-CPS, kurumsal ve profesyonel yönetim anlayışı ile, kalite odaklı çalışma performansı sayesinde, gelişimini sürdürmektedir. Her gün büyüyen yapımızla, deneyimli personel, modern cihaz ve ekipmanlarıyla kaliteli profesyonel hizmeti ilke edinen Control-CPS, çalışanlarının eğitimi, motivasyonu ve memnuniyeti alanlarında da yatırımlarına devam etmektedir. Control-CPS, iş tecrübesini günümüz teknolojisi ve kalite ile birleştirip sürekli kendini yenileyerek müşterilerine güven ve memnuniyet sunmaya devam etmektedir. Deneyimli ve eğitimli personeli ile, Türkiye'nin dört bir yanında hizmetlerini sürdürmektedir. Sektöründe “en modern, en güçlü, en büyük, en kaliteli ve en güvenilir olma” VİZYONU ile yola çıkan, kendi alanında müşterilerinin ihtiyaçlarını son teknolojiyi ve kaliteyi kullanarak sağlamak Control-CPS ’in belirlediği MİSYONU ‘dur. Müşteri istekleri ve memnuniyeti, kuruluşumuzun Kalite Politikası içinde yer almaktadır. Müşteriden gelen istekler doğrultusunda en iyi şekilde hizmet planlaması yapılarak müşteri isteklerinin karşılanması sağlanır. KALİTE POLİTİKAMIZ • Kaliteyi en üst düzeyde uygulayarak müşterilerimizin memnuniyetini ve güvenini kazanmak, • Müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmak, • Müşteri istekleri doğrultusunda, güvenilir, zamanında ve kaliteli hizmet yapmak, • Proseslerde sürekli gelişmeyi sağlayarak ürün / hizmet maliyetlerini azaltmak, • Çalışanlarımızın memnuniyeti, bilinçlendirilmesi ve eğitimleri ile sürekli gelişmeyi sağlamak. • Tedarikçilerimizle işbirliğimizi en üst düzeyde tutmak ve tedarikçilerimizi değerlendirerek hizmet kalitesini sürekli yükseltmek. • Taleplerin karşılanması ve müşteri memnuniyetinin sağlanmasında yönetimin kararlılığını ve çalışanların katılımını arttırmak. • Yüksek verim ve kalite ile çalışan, sürekli gelişmeyi hedef almış, uygun çalışma koşullarına sahip, bilinçli ve eğitilmiş çalışanlardan oluşan ve sürekli büyüyen bir firma haline gelmek. Kaliteli hizmeti ilke edinen Control-CPS ‘in hedefi, Müşteri odaklı çalışmalarıyla, konusunda Toplam Kalite Yönetimi ve Tam Müşteri Memnuniyeti ’ni sağlamaya yöneliktir. Control-CPS, hizmetlerinin tamamını, müşteri taleplerine göre belirler ve uygulamaya geçirir. Control-CPS, hizmetin uygunluğunu, Kalite Yönetim Sisteminin uygunluğunu ve Kalite Yönetim Sisteminin sürekli geliştirilmesini sağlamak için belirlenen verileri inceler ve analiz eder. Control-CPS, müşteri memnuniyetini sağlamak için müşteri şikayetlerini ve müşteri isteklerini kayıt altına alır ve takip eder. Kalite Yönetim Sisteminin, etkin olarak kullanıldığına ve sürdürüldüğüne kanıt teşkil etmek amacıyla planlı olarak iç tetkikler gerçekleştirilir ve kayıt altına alınır. Kalite Yönetim Sisteminin performansını, uygunluğunu ve etkinliğini sağlamak için gerekli olan veriler belirlenmiştir. Belirlenmiş olan bu sayısal hedeflerin ne oranda gerçekleştiğinin analiz edilebilmesi amacıyla her süreç için raporlama grafikleri oluşturulmuştur. Veri analizinden çıkan sonuçlar, hedefler doğrultusundaki ilerlemeler karşılaştırılmakta ve aşağıdaki durumları desteklemek için kullanılmaktadır. • Müşteriden gelen problemlerin acil çözümleri için önceliklerin geliştirilmesi, • Mevcut durumu gözden geçirme, karar verme ve uzun vadeli planlamada müşteriler ile ilgili önemli eğilim ve etkileşimlerin belirlenmesi, • Belirlenmiş şartlardan uzaklaşan ürünün zamanında raporlanmasına yönelik bilgilendirme sistemi, Control-CPS, vermiş olduğu hizmeti denetleme yoluyla sürekli takip eder ve kayıt altına alır. Bu denetlemeler sonucu ortaya çıkan uygunsuzluklara ve İstatistiksel yöntemlerle elde etmiş olduğu sonuçlar ışığında hizmet kalitesini arttırmaya yönelik Düzeltici ve Önleyici Faaliyet çalışmaları gerçekleştirir. Ayrıca sürekli iyileştirme konuları, Yönetimin Gözden Geçirme Toplantılarında ele alınır ve yapılan çalışmalar kayıt edilerek takip edilir. Kurum ve kuruluşlar, maliyet konularında rekabetçi, çalışma şartlarında daha esnek olmak amacıyla, özellikle hizmet alımlarında şirket dışı kaynak kullanımına yönelmektedirler. Müşteri istek ve beklentilerinin artması, kalite hedeflerinin daha yüksek düzeyde olmasını sağlamıştır. Bu yüzden Control-CPS, müşterilerinin; • Üretim proseslerinde uygun olmayan ürünler tespit edildiğinde, • Temin ettiği malzemelerde kalite problemi olduğunda, • Depoladığı veya sevk ettiği ürünlerde uygun olmayan ürünler ortaya çıktığında, uygunsuz ürünlerin ; • Kontrolünün yapılması, • Ürünlerin ayıklanması, • Tamir edilmesi, • Etiketlenmesi, • Analiz edilmesi, • Raporlanması, işlemlerini yaparak problemin giderilmesini sağlar. Partner-CPS müşterilerinin, • Tedarikçi firmalarının ziyaretlerini yaparak parça kontrolünü takip eder, • Kalite ile ilgili bir hata olduğunda, durum analizi yapılarak müşteri adına gerekli işlemi yapar, • Müşterilerimize, tedarikçilerin kontrol edilmesinde eşlik eder, • Kalite seviyesinin istenen değerlerde olmasını sağlamak için, müşteri ile beraber gerekli aksiyon oluşturup, sürecin takibini yapar, • Tedarikçi firmalarla yapılan toplantı vb. müşterimizi temsil eder, • Düzenli olarak gerekli bilgi sunumlarını yapar. Control-CPS, işlerini daha verimli ve etkin şekilde çözmek isteyen firmalara, • Kalite Kontrol, • Kalite Kontrol Personeli, • Lojistik Hizmet, • Yükleme - Boşaltma Personeli, • Forklift personeli, • Paketleme ve Depo Personeli, • Üretim Destek ve Genel Hizmetler olarak , * Temizlik personeli, * Çay servis personeli, * Yemekhane personeli, * Santral personeli, * Sekreter personeli, * Danışma personeli, * Bilgi işlem personeli, * Sağlık personeli, * Şoför personeli, * Bahçıvan personeli, * Pres Operatörü, * Torna-Tesviye personeli, * Kaynak ustaları, * Montaj elemanları gibi, üretim süreci ve işletmenin diğer süreçlerinde ihtiyaç duyulan yardımcı personel hizmetinin sağlanması konusunda destek olmaktadır. Tüm bu hizmetlerimizi, kalite ve müşteri memnuniyetini dikkate alarak, oluşturduğumuz profesyonel ekipler ile sürdürmekteyiz. SORUNLARINIZIN ÇÖZÜMÜNE YARDIMCI OLACAK BİR DOST ELİ ARADIĞINIZDA CONTROL-CPS HER ZAMAN YANINIZDA OLACAKTIR . CONTROL-CPS KALİTE KONTROL, LOJİSTİK, ÜRETİM DESTEK VE GENEL HİZMETLER SANAYİ VE TİCARET ŞTİ. www.control-cps.com Control-CPS, 2001 yılından beri hizmet sektörü başta olmak üzere, farklı alanlarda ve konumlarda tecrübesi olan, profesyonel ekip tarafından Bursa merkezli olarak Nisan 2011 yılında kurulmuştur. Özellikle otomotiv sektöründe hizmet gösteren firmalarda, kalite kontrol ve üretim aşamalarında ortaya çıkan kalite hatalı parçaların kontrolünün yapılması, parçaların ayıklanması ve gerektiğinde tamiri amacıyla, siz değerli müşterilerine, hem bu sektörde hem de lojistik, üretim destek ve genel hizmetler alanında hizmet vermeye devam etmektedir. Değişik sektörlerdeki birikim ve tecrübesi sayesinde, sektöründe çalışacak olan personel seçimi, eğitimi, işe yerleştirilmesi ve iş performansına olumlu değer katmaktadır. Control-CPS çalışanları, bilgi ve becerilerini geliştirmek üzere, işyeri temel oryantasyon eğitimlerinin dışında istihdam edilecekleri projelere özel, iş ile ilgili alanlarda şirket içi ve şirket dışı eğitimler alarak konularında yetişmişlerdir. Çalışanlarımızın kişisel başarıları, yaptıkları işin kalitesi ile doğru orantılıdır. Bütün çalışmalarımızın ortak temeli, müşteri isteklerinin göz önünde tutulması ve koşulsuz yerine getirilmesi prensibidir. Control-CPS çalışanları, hizmet verdiği kurum ve kuruluşlarda, yüksek verimle, bütünü görerek, takım çalışmasına uygun, gizlilik prensiplerine uyan, çalıştığı kurum ve kuruluşun kültürünü benimseyen, çevreye duyarlı, iş sağlığı ve iş güvenliğine uygun araç ve gereçlerle, kalite ve müşteri memnuniyetini dikkate alarak hizmetlerini sürdürmektedir. Control-CPS, kurumsal ve profesyonel yönetim anlayışı ile, kalite odaklı çalışma performansı sayesinde, gelişimini sürdürmektedir. Her gün büyüyen yapımızla, deneyimli personel, modern cihaz ve ekipmanlarıyla kaliteli profesyonel hizmeti ilke edinen Control-CPS, çalışanlarının eğitimi, motivasyonu ve memnuniyeti alanlarında da yatırımlarına devam etmektedir. Control-CPS, iş tecrübesini günümüz teknolojisi ve kalite ile birleştirip sürekli kendini yenileyerek müşterilerine güven ve memnuniyet sunmaya devam etmektedir. Deneyimli ve eğitimli personeli ile, Türkiye'nin dört bir yanında hizmetlerini sürdürmektedir. Sektöründe “en modern, en güçlü, en büyük, en kaliteli ve en güvenilir olma” VİZYONU ile yola çıkan, kendi alanında müşterilerinin ihtiyaçlarını son teknolojiyi ve kaliteyi kullanarak sağlamak Control-CPS ’in belirlediği MİSYONU ‘dur. Müşteri istekleri ve memnuniyeti, kuruluşumuzun Kalite Politikası içinde yer almaktadır. Müşteriden gelen istekler doğrultusunda en iyi şekilde hizmet planlaması yapılarak müşteri isteklerinin karşılanması sağlanır. KALİTE POLİTİKAMIZ • Kaliteyi en üst düzeyde uygulayarak müşterilerimizin memnuniyetini ve güvenini kazanmak, • Müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmak, • Müşteri istekleri doğrultusunda, güvenilir, zamanında ve kaliteli hizmet yapmak, • Proseslerde sürekli gelişmeyi sağlayarak ürün / hizmet maliyetlerini azaltmak, • Çalışanlarımızın memnuniyeti, bilinçlendirilmesi ve eğitimleri ile sürekli gelişmeyi sağlamak. • Tedarikçilerimizle işbirliğimizi en üst düzeyde tutmak ve tedarikçilerimizi değerlendirerek hizmet kalitesini sürekli yükseltmek. • Taleplerin karşılanması ve müşteri memnuniyetinin sağlanmasında yönetimin kararlılığını ve çalışanların katılımını arttırmak. • Yüksek verim ve kalite ile çalışan, sürekli gelişmeyi hedef almış, uygun çalışma koşullarına sahip, bilinçli ve eğitilmiş çalışanlardan oluşan ve sürekli büyüyen bir firma haline gelmek. Kaliteli hizmeti ilke edinen Control-CPS ‘in hedefi, Müşteri odaklı çalışmalarıyla, konusunda Toplam Kalite Yönetimi ve Tam Müşteri Memnuniyeti ’ni sağlamaya yöneliktir. Control-CPS, hizmetlerinin tamamını, müşteri taleplerine göre belirler ve uygulamaya geçirir. Control-CPS, hizmetin uygunluğunu, Kalite Yönetim Sisteminin uygunluğunu ve Kalite Yönetim Sisteminin sürekli geliştirilmesini sağlamak için belirlenen verileri inceler ve analiz eder. Control-CPS, müşteri memnuniyetini sağlamak için müşteri şikayetlerini ve müşteri isteklerini kayıt altına alır ve takip eder. Kalite Yönetim Sisteminin, etkin olarak kullanıldığına ve sürdürüldüğüne kanıt teşkil etmek amacıyla planlı olarak iç tetkikler gerçekleştirilir ve kayıt altına alınır. Kalite Yönetim Sisteminin performansını, uygunluğunu ve etkinliğini sağlamak için gerekli olan veriler belirlenmiştir. Belirlenmiş olan bu sayısal hedeflerin ne oranda gerçekleştiğinin analiz edilebilmesi amacıyla her süreç için raporlama grafikleri oluşturulmuştur. Veri analizinden çıkan sonuçlar, hedefler doğrultusundaki ilerlemeler karşılaştırılmakta ve aşağıdaki durumları desteklemek için kullanılmaktadır. • Müşteriden gelen problemlerin acil çözümleri için önceliklerin geliştirilmesi, • Mevcut durumu gözden geçirme, karar verme ve uzun vadeli planlamada müşteriler ile ilgili önemli eğilim ve etkileşimlerin belirlenmesi, • Belirlenmiş şartlardan uzaklaşan ürünün zamanında raporlanmasına yönelik bilgilendirme sistemi, Control-CPS, vermiş olduğu hizmeti denetleme yoluyla sürekli takip eder ve kayıt altına alır. Bu denetlemeler sonucu ortaya çıkan uygunsuzluklara ve İstatistiksel yöntemlerle elde etmiş olduğu sonuçlar ışığında hizmet kalitesini arttırmaya yönelik Düzeltici ve Önleyici Faaliyet çalışmaları gerçekleştirir. Ayrıca sürekli iyileştirme konuları, Yönetimin Gözden Geçirme Toplantılarında ele alınır ve yapılan çalışmalar kayıt edilerek takip edilir. Kurum ve kuruluşlar, maliyet konularında rekabetçi, çalışma şartlarında daha esnek olmak amacıyla, özellikle hizmet alımlarında şirket dışı kaynak kullanımına yönelmektedirler. Müşteri istek ve beklentilerinin artması, kalite hedeflerinin daha yüksek düzeyde olmasını sağlamıştır. Bu yüzden Control-CPS, müşterilerinin; • Üretim proseslerinde uygun olmayan ürünler tespit edildiğinde, • Temin ettiği malzemelerde kalite problemi olduğunda, • Depoladığı veya sevk ettiği ürünlerde uygun olmayan ürünler ortaya çıktığında, uygunsuz ürünlerin ; • Kontrolünün yapılması, • Ürünlerin ayıklanması, • Tamir edilmesi, • Etiketlenmesi, • Analiz edilmesi, • Raporlanması, işlemlerini yaparak problemin giderilmesini sağlar. Partner-CPS müşterilerinin, • Tedarikçi firmalarının ziyaretlerini yaparak parça kontrolünü takip eder, • Kalite ile ilgili bir hata olduğunda, durum analizi yapılarak müşteri adına gerekli işlemi yapar, • Müşterilerimize, tedarikçilerin kontrol edilmesinde eşlik eder, • Kalite seviyesinin istenen değerlerde olmasını sağlamak için, müşteri ile beraber gerekli aksiyon oluşturup, sürecin takibini yapar, • Tedarikçi firmalarla yapılan toplantı vb. müşterimizi temsil eder, • Düzenli olarak gerekli bilgi sunumlarını yapar. Control-CPS, işlerini daha verimli ve etkin şekilde çözmek isteyen firmalara, • Kalite Kontrol, • Kalite Kontrol Personeli, • Lojistik Hizmet, • Yükleme - Boşaltma Personeli, • Forklift personeli, • Paketleme ve Depo Personeli, • Üretim Destek ve Genel Hizmetler olarak , * Temizlik personeli, * Çay servis personeli, * Yemekhane personeli, * Santral personeli, * Sekreter personeli, * Danışma personeli, * Bilgi işlem personeli, * Sağlık personeli, * Şoför personeli, * Bahçıvan personeli, * Pres Operatörü, * Torna-Tesviye personeli, * Kaynak ustaları, * Montaj elemanları gibi, üretim süreci ve işletmenin diğer süreçlerinde ihtiyaç duyulan yardımcı personel hizmetinin sağlanması konusunda destek olmaktadır. Tüm bu hizmetlerimizi, kalite ve müşteri memnuniyetini dikkate alarak, oluşturduğumuz profesyonel ekipler ile sürdürmekteyiz. SORUNLARINIZIN ÇÖZÜMÜNE YARDIMCI OLACAK BİR DOST ELİ ARADIĞINIZDA CONTROL-CPS HER ZAMAN YANINIZDA OLACAKTIR . Kalite, Kalite Personeli, Kalite Ayıklama, Bursa Kalite, Bursa Kalite Personeli, Bursa Kalite Elemanı,Paketleme, Bursa Paketleme, Paketleme Elemenı, Bursa Paketleme Personeli, Lojistik, Lojistik Elemanı, Lojistik Personeli, Bursa Lojistik, Bursa Forklift, Bursa Forkliftçi, Forklift, Forkliftçi, Forklift Elemanı, Forklift Personeli, Bursa Depo, Bursa Depo Elemanı, Bursa Depo Personeli, Depocu, Bursa Depocu, Ayıklama, Ayıklama Elemanı, Ayıklama Personeli, Kaynakçı, Bursa Kaynakçı, Bursa Kaynak Elemanı, Bursa Kaynak Personeli, Kaynak Elemanı, Kaynak Personeli, Üretim Destek, Üretime Destek, Bursa Üretim Destek, Bursa Üretime Destek, Üretim Destek Personeli, Bursa Üretime Destek Elemanı, Bursa Üretime Destek Personeli, Bursa Üretim Destek Elemanı, Bursa Üretim Destek Personeli, Sağlık Personeli, Sağlıkçı, Doktor, Hemşire, Sağlık Memuru, İş Güvenliği, Bursa İş Güvenliği, Montaj, Bursa Montajcı, Bursa Montaj Elemanı, Bursa Montaj Personeli,Torna, Tornacı, Bursa Torna Elemanı, Bursa Tornacı, Bursa Torna Personeli, Çaycı, Çay Servisi, Bursa Çaycı, Bursa Çay Srevisi Elemanı, Bursa Çay Servisi Personeli, Hizmetli, Kaliteli Kalite, Destek, Bursa, Servis Personeli, Çay Servisi, Çay Servis Personeli, Çay Servis Elemanı, Yemek, Yemekhane, Yemekhaneci, Bursa Yemek Servisi, Bursa Yemek Servis Personeli, Bursa Yemek Servisi Elemanı, Yemekhane Personeli, Yemekhane Servisi, Kaynakçı, Bursa Kaynakçı, Kaynak İşleri, Tornacı, Bursa Tornacı, Bursa Kaynak Elemanı, Bursa Kaynak Personeli, Bursa Kaynakçı, Bursa Montajcı, Frezeci, Bursa Freze, Bursa Freze Elemanı, Bursa Freze Personeli, Bursa Frezeci, Depocu, Bursa Depocu, Santral, Bursa Santral, Bursa Santral Personeli, Santralci, Danışma, Bursa Danışma, Danışma Personeli, Danışma Elemanı, Sekreter, Bursa Sekreter, Sekreter Personeli, Sekreter İhtiyacı, Sekreter Temini,Bilgi İşlem, Bursa Bilgi İşlem, Bilgi İşlem Memuru, Bilgi İşlemci, Bilgi İşlem Personeli, Bursa Bilgi İşlem Personeli, Şoför, Bursa Şoför, Şoför Personeli, Şoför İhtiyacı, Temizlik, Bursa Temizlik, Temizlik Elemanı, Temizlik Personeli, Temizlikçi, Bursa Temizlikçi, Bayan Temizlik Elemanı, Bayan Temizlikçi, Bursa Bayan Temizlik Personeli, Bursa Temizlik Personeli, gibi, vb, Şirket, Bursa Şirket, Bursa Şirketler, Şirketler, Sektör, Bursa Sektör, Hizmet, Kaliteli Hizmet, Hizmetler, Bursa Hizmet, Bursa Kaliteli Hizmet,Control-CPS, 2001 yılından beri hizmet sektörü başta olmak üzere, farklı alanlarda ve konumlarda tecrübesi olan, profesyonel ekip tarafından Bursa merkezli olarak Nisan 2011 yılında kurulmuştur. Özellikle otomotiv sektöründe hizmet gösteren firmalarda, kalite kontrol ve üretim aşamalarında ortaya çıkan kalite hatalı parçaların kontrolünün yapılması, parçaların ayıklanması ve gerektiğinde tamiri amacıyla, siz değerli müşterilerine, hem bu sektörde hem de lojistik, üretim destek ve genel hizmetler alanında hizmet vermeye devam etmektedir. Değişik sektörlerdeki birikim ve tecrübesi sayesinde, sektöründe çalışacak olan personel seçimi, eğitimi, işe yerleştirilmesi ve iş performansına olumlu değer katmaktadır. Control-CPS çalışanları, bilgi ve becerilerini geliştirmek üzere, işyeri temel oryantasyon eğitimlerinin dışında istihdam edilecekleri projelere özel, iş ile ilgili alanlarda şirket içi ve şirket dışı eğitimler alarak konularında yetişmişlerdir. Çalışanlarımızın kişisel başarıları, yaptıkları işin kalitesi ile doğru orantılıdır. Bütün çalışmalarımızın ortak temeli, müşteri isteklerinin göz önünde tutulması ve koşulsuz yerine getirilmesi prensibidir. Control-CPS çalışanları, hizmet verdiği kurum ve kuruluşlarda, yüksek verimle, bütünü görerek, takım çalışmasına uygun, gizlilik prensiplerine uyan, çalıştığı kurum ve kuruluşun kültürünü benimseyen, çevreye duyarlı, iş sağlığı ve iş güvenliğine uygun araç ve gereçlerle, kalite ve müşteri memnuniyetini dikkate alarak hizmetlerini sürdürmektedir. Control-CPS, kurumsal ve profesyonel yönetim anlayışı ile, kalite odaklı çalışma performansı sayesinde, gelişimini sürdürmektedir. Her gün büyüyen yapımızla, deneyimli personel, modern cihaz ve ekipmanlarıyla kaliteli profesyonel hizmeti ilke edinen Control-CPS, çalışanlarının eğitimi, motivasyonu ve memnuniyeti alanlarında da yatırımlarına devam etmektedir. Control-CPS, iş tecrübesini günümüz teknolojisi ve kalite ile birleştirip sürekli kendini yenileyerek müşterilerine güven ve memnuniyet sunmaya devam etmektedir. Deneyimli ve eğitimli personeli ile, Türkiye'nin dört bir yanında hizmetlerini sürdürmektedir. Sektöründe “en modern, en güçlü, en büyük, en kaliteli ve en güvenilir olma” VİZYONU ile yola çıkan, kendi alanında müşterilerinin ihtiyaçlarını son teknolojiyi ve kaliteyi kullanarak sağlamak Control-CPS ’in belirlediği MİSYONU ‘dur. Müşteri istekleri ve memnuniyeti, kuruluşumuzun Kalite Politikası içinde yer almaktadır. Müşteriden gelen istekler doğrultusunda en iyi şekilde hizmet planlaması yapılarak müşteri isteklerinin karşılanması sağlanır. KALİTE POLİTİKAMIZ • Kaliteyi en üst düzeyde uygulayarak müşterilerimizin memnuniyetini ve güvenini kazanmak, • Müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmak, • Müşteri istekleri doğrultusunda, güvenilir, zamanında ve kaliteli hizmet yapmak, • Proseslerde sürekli gelişmeyi sağlayarak ürün / hizmet maliyetlerini azaltmak, • Çalışanlarımızın memnuniyeti, bilinçlendirilmesi ve eğitimleri ile sürekli gelişmeyi sağlamak. • Tedarikçilerimizle işbirliğimizi en üst düzeyde tutmak ve tedarikçilerimizi değerlendirerek hizmet kalitesini sürekli yükseltmek. • Taleplerin karşılanması ve müşteri memnuniyetinin sağlanmasında yönetimin kararlılığını ve çalışanların katılımını arttırmak. • Yüksek verim ve kalite ile çalışan, sürekli gelişmeyi hedef almış, uygun çalışma koşullarına sahip, bilinçli ve eğitilmiş çalışanlardan oluşan ve sürekli büyüyen bir firma haline gelmek. Kaliteli hizmeti ilke edinen Control-CPS ‘in hedefi, Müşteri odaklı çalışmalarıyla, konusunda Toplam Kalite Yönetimi ve Tam Müşteri Memnuniyeti ’ni sağlamaya yöneliktir. Control-CPS, hizmetlerinin tamamını, müşteri taleplerine göre belirler ve uygulamaya geçirir. Control-CPS, hizmetin uygunluğunu, Kalite Yönetim Sisteminin uygunluğunu ve Kalite Yönetim Sisteminin sürekli geliştirilmesini sağlamak için belirlenen verileri inceler ve analiz eder. Control-CPS, müşteri memnuniyetini sağlamak için müşteri şikayetlerini ve müşteri isteklerini kayıt altına alır ve takip eder. Kalite Yönetim Sisteminin, etkin olarak kullanıldığına ve sürdürüldüğüne kanıt teşkil etmek amacıyla planlı olarak iç tetkikler gerçekleştirilir ve kayıt altına alınır. Kalite Yönetim Sisteminin performansını, uygunluğunu ve etkinliğini sağlamak için gerekli olan veriler belirlenmiştir. Belirlenmiş olan bu sayısal hedeflerin ne oranda gerçekleştiğinin analiz edilebilmesi amacıyla her süreç için raporlama grafikleri oluşturulmuştur. Veri analizinden çıkan sonuçlar, hedefler doğrultusundaki ilerlemeler karşılaştırılmakta ve aşağıdaki durumları desteklemek için kullanılmaktadır. • Müşteriden gelen problemlerin acil çözümleri için önceliklerin geliştirilmesi, • Mevcut durumu gözden geçirme, karar verme ve uzun vadeli planlamada müşteriler ile ilgili önemli eğilim ve etkileşimlerin belirlenmesi, • Belirlenmiş şartlardan uzaklaşan ürünün zamanında raporlanmasına yönelik bilgilendirme sistemi, Control-CPS, vermiş olduğu hizmeti denetleme yoluyla sürekli takip eder ve kayıt altına alır. Bu denetlemeler sonucu ortaya çıkan uygunsuzluklara ve İstatistiksel yöntemlerle elde etmiş olduğu sonuçlar ışığında hizmet kalitesini arttırmaya yönelik Düzeltici ve Önleyici Faaliyet çalışmaları gerçekleştirir. Ayrıca sürekli iyileştirme konuları, Yönetimin Gözden Geçirme Toplantılarında ele alınır ve yapılan çalışmalar kayıt edilerek takip edilir. Kurum ve kuruluşlar, maliyet konularında rekabetçi, çalışma şartlarında daha esnek olmak amacıyla, özellikle hizmet alımlarında şirket dışı kaynak kullanımına yönelmektedirler. Müşteri istek ve beklentilerinin artması, kalite hedeflerinin daha yüksek düzeyde olmasını sağlamıştır. Bu yüzden Control-CPS, müşterilerinin; • Üretim proseslerinde uygun olmayan ürünler tespit edildiğinde, • Temin ettiği malzemelerde kalite problemi olduğunda, • Depoladığı veya sevk ettiği ürünlerde uygun olmayan ürünler ortaya çıktığında, uygunsuz ürünlerin ; • Kontrolünün yapılması, • Ürünlerin ayıklanması, • Tamir edilmesi, • Etiketlenmesi, • Analiz edilmesi, • Raporlanması, işlemlerini yaparak problemin giderilmesini sağlar. Partner-CPS müşterilerinin, • Tedarikçi firmalarının ziyaretlerini yaparak parça kontrolünü takip eder, • Kalite ile ilgili bir hata olduğunda, durum analizi yapılarak müşteri adına gerekli işlemi yapar, • Müşterilerimize, tedarikçilerin kontrol edilmesinde eşlik eder, • Kalite seviyesinin istenen değerlerde olmasını sağlamak için, müşteri ile beraber gerekli aksiyon oluşturup, sürecin takibini yapar, • Tedarikçi firmalarla yapılan toplantı vb. müşterimizi temsil eder, • Düzenli olarak gerekli bilgi sunumlarını yapar. Control-CPS, işlerini daha verimli ve etkin şekilde çözmek isteyen firmalara, • Kalite Kontrol, • Kalite Kontrol Personeli, • Lojistik Hizmet, • Yükleme - Boşaltma Personeli, • Forklift personeli, • Paketleme ve Depo Personeli, • Üretim Destek ve Genel Hizmetler olarak , * Temizlik personeli, * Çay servis personeli, * Yemekhane personeli, * Santral personeli, * Sekreter personeli, * Danışma personeli, * Bilgi işlem personeli, * Sağlık personeli, * Şoför personeli, * Bahçıvan personeli, * Pres Operatörü, * Torna-Tesviye personeli, * Kaynak ustaları, * Montaj elemanları gibi, üretim süreci ve işletmenin diğer süreçlerinde ihtiyaç duyulan yardımcı personel hizmetinin sağlanması konusunda destek olmaktadır. Tüm bu hizmetlerimizi, kalite ve müşteri memnuniyetini dikkate alarak, oluşturduğumuz profesyonel ekipler ile sürdürmekteyiz. SORUNLARINIZIN ÇÖZÜMÜNE YARDIMCI OLACAK BİR DOST ELİ ARADIĞINIZDA CONTROL-CPS HER ZAMAN YANINIZDA OLACAKTIR . CONTROL-CPS KALİTE KONTROL, LOJİSTİK, ÜRETİM DESTEK VE GENEL HİZMETLER SANAYİ VE TİCARET ŞTİ. www.control-cps.com Control-CPS, 2001 yılından beri hizmet sektörü başta olmak üzere, farklı alanlarda ve konumlarda tecrübesi olan, profesyonel ekip tarafından Bursa merkezli olarak Nisan 2011 yılında kurulmuştur. Özellikle otomotiv sektöründe hizmet gösteren firmalarda, kalite kontrol ve üretim aşamalarında ortaya çıkan kalite hatalı parçaların kontrolünün yapılması, parçaların ayıklanması ve gerektiğinde tamiri amacıyla, siz değerli müşterilerine, hem bu sektörde hem de lojistik, üretim destek ve genel hizmetler alanında hizmet vermeye devam etmektedir. Değişik sektörlerdeki birikim ve tecrübesi sayesinde, sektöründe çalışacak olan personel seçimi, eğitimi, işe yerleştirilmesi ve iş performansına olumlu değer katmaktadır. Control-CPS çalışanları, bilgi ve becerilerini geliştirmek üzere, işyeri temel oryantasyon eğitimlerinin dışında istihdam edilecekleri projelere özel, iş ile ilgili alanlarda şirket içi ve şirket dışı eğitimler alarak konularında yetişmişlerdir. Çalışanlarımızın kişisel başarıları, yaptıkları işin kalitesi ile doğru orantılıdır. Bütün çalışmalarımızın ortak temeli, müşteri isteklerinin göz önünde tutulması ve koşulsuz yerine getirilmesi prensibidir. Control-CPS çalışanları, hizmet verdiği kurum ve kuruluşlarda, yüksek verimle, bütünü görerek, takım çalışmasına uygun, gizlilik prensiplerine uyan, çalıştığı kurum ve kuruluşun kültürünü benimseyen, çevreye duyarlı, iş sağlığı ve iş güvenliğine uygun araç ve gereçlerle, kalite ve müşteri memnuniyetini dikkate alarak hizmetlerini sürdürmektedir. Control-CPS, kurumsal ve profesyonel yönetim anlayışı ile, kalite odaklı çalışma performansı sayesinde, gelişimini sürdürmektedir. Her gün büyüyen yapımızla, deneyimli personel, modern cihaz ve ekipmanlarıyla kaliteli profesyonel hizmeti ilke edinen Control-CPS, çalışanlarının eğitimi, motivasyonu ve memnuniyeti alanlarında da yatırımlarına devam etmektedir. Control-CPS, iş tecrübesini günümüz teknolojisi ve kalite ile birleştirip sürekli kendini yenileyerek müşterilerine güven ve memnuniyet sunmaya devam etmektedir. Deneyimli ve eğitimli personeli ile, Türkiye'nin dört bir yanında hizmetlerini sürdürmektedir. Sektöründe “en modern, en güçlü, en büyük, en kaliteli ve en güvenilir olma” VİZYONU ile yola çıkan, kendi alanında müşterilerinin ihtiyaçlarını son teknolojiyi ve kaliteyi kullanarak sağlamak Control-CPS ’in belirlediği MİSYONU ‘dur. Müşteri istekleri ve memnuniyeti, kuruluşumuzun Kalite Politikası içinde yer almaktadır. Müşteriden gelen istekler doğrultusunda en iyi şekilde hizmet planlaması yapılarak müşteri isteklerinin karşılanması sağlanır. KALİTE POLİTİKAMIZ • Kaliteyi en üst düzeyde uygulayarak müşterilerimizin memnuniyetini ve güvenini kazanmak, • Müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmak, • Müşteri istekleri doğrultusunda, güvenilir, zamanında ve kaliteli hizmet yapmak, • Proseslerde sürekli gelişmeyi sağlayarak ürün / hizmet maliyetlerini azaltmak, • Çalışanlarımızın memnuniyeti, bilinçlendirilmesi ve eğitimleri ile sürekli gelişmeyi sağlamak. • Tedarikçilerimizle işbirliğimizi en üst düzeyde tutmak ve tedarikçilerimizi değerlendirerek hizmet kalitesini sürekli yükseltmek. • Taleplerin karşılanması ve müşteri memnuniyetinin sağlanmasında yönetimin kararlılığını ve çalışanların katılımını arttırmak. • Yüksek verim ve kalite ile çalışan, sürekli gelişmeyi hedef almış, uygun çalışma koşullarına sahip, bilinçli ve eğitilmiş çalışanlardan oluşan ve sürekli büyüyen bir firma haline gelmek. Kaliteli hizmeti ilke edinen Control-CPS ‘in hedefi, Müşteri odaklı çalışmalarıyla, konusunda Toplam Kalite Yönetimi ve Tam Müşteri Memnuniyeti ’ni sağlamaya yöneliktir. Control-CPS, hizmetlerinin tamamını, müşteri taleplerine göre belirler ve uygulamaya geçirir. Control-CPS, hizmetin uygunluğunu, Kalite Yönetim Sisteminin uygunluğunu ve Kalite Yönetim Sisteminin sürekli geliştirilmesini sağlamak için belirlenen verileri inceler ve analiz eder. Control-CPS, müşteri memnuniyetini sağlamak için müşteri şikayetlerini ve müşteri isteklerini kayıt altına alır ve takip eder. Kalite Yönetim Sisteminin, etkin olarak kullanıldığına ve sürdürüldüğüne kanıt teşkil etmek amacıyla planlı olarak iç tetkikler gerçekleştirilir ve kayıt altına alınır. Kalite Yönetim Sisteminin performansını, uygunluğunu ve etkinliğini sağlamak için gerekli olan veriler belirlenmiştir. Belirlenmiş olan bu sayısal hedeflerin ne oranda gerçekleştiğinin analiz edilebilmesi amacıyla her süreç için raporlama grafikleri oluşturulmuştur. Veri analizinden çıkan sonuçlar, hedefler doğrultusundaki ilerlemeler karşılaştırılmakta ve aşağıdaki durumları desteklemek için kullanılmaktadır. • Müşteriden gelen problemlerin acil çözümleri için önceliklerin geliştirilmesi, • Mevcut durumu gözden geçirme, karar verme ve uzun vadeli planlamada müşteriler ile ilgili önemli eğilim ve etkileşimlerin belirlenmesi, • Belirlenmiş şartlardan uzaklaşan ürünün zamanında raporlanmasına yönelik bilgilendirme sistemi, Control-CPS, vermiş olduğu hizmeti denetleme yoluyla sürekli takip eder ve kayıt altına alır. Bu denetlemeler sonucu ortaya çıkan uygunsuzluklara ve İstatistiksel yöntemlerle elde etmiş olduğu sonuçlar ışığında hizmet kalitesini arttırmaya yönelik Düzeltici ve Önleyici Faaliyet çalışmaları gerçekleştirir. Ayrıca sürekli iyileştirme konuları, Yönetimin Gözden Geçirme Toplantılarında ele alınır ve yapılan çalışmalar kayıt edilerek takip edilir. Kurum ve kuruluşlar, maliyet konularında rekabetçi, çalışma şartlarında daha esnek olmak amacıyla, özellikle hizmet alımlarında şirket dışı kaynak kullanımına yönelmektedirler. Müşteri istek ve beklentilerinin artması, kalite hedeflerinin daha yüksek düzeyde olmasını sağlamıştır. Bu yüzden Control-CPS, müşterilerinin; • Üretim proseslerinde uygun olmayan ürünler tespit edildiğinde, • Temin ettiği malzemelerde kalite problemi olduğunda, • Depoladığı veya sevk ettiği ürünlerde uygun olmayan ürünler ortaya çıktığında, uygunsuz ürünlerin ; • Kontrolünün yapılması, • Ürünlerin ayıklanması, • Tamir edilmesi, • Etiketlenmesi, • Analiz edilmesi, • Raporlanması, işlemlerini yaparak problemin giderilmesini sağlar. Partner-CPS müşterilerinin, • Tedarikçi firmalarının ziyaretlerini yaparak parça kontrolünü takip eder, • Kalite ile ilgili bir hata olduğunda, durum analizi yapılarak müşteri adına gerekli işlemi yapar, • Müşterilerimize, tedarikçilerin kontrol edilmesinde eşlik eder, • Kalite seviyesinin istenen değerlerde olmasını sağlamak için, müşteri ile beraber gerekli aksiyon oluşturup, sürecin takibini yapar, • Tedarikçi firmalarla yapılan toplantı vb. müşterimizi temsil eder, • Düzenli olarak gerekli bilgi sunumlarını yapar. Control-CPS, işlerini daha verimli ve etkin şekilde çözmek isteyen firmalara, • Kalite Kontrol, • Kalite Kontrol Personeli, • Lojistik Hizmet, • Yükleme - Boşaltma Personeli, • Forklift personeli, • Paketleme ve Depo Personeli, • Üretim Destek ve Genel Hizmetler olarak , * Temizlik personeli, * Çay servis personeli, * Yemekhane personeli, * Santral personeli, * Sekreter personeli, * Danışma personeli, * Bilgi işlem personeli, * Sağlık personeli, * Şoför personeli, * Bahçıvan personeli, * Pres Operatörü, * Torna-Tesviye personeli, * Kaynak ustaları, * Montaj elemanları gibi, üretim süreci ve işletmenin diğer süreçlerinde ihtiyaç duyulan yardımcı personel hizmetinin sağlanması konusunda destek olmaktadır. Tüm bu hizmetlerimizi, kalite ve müşteri memnuniyetini dikkate alarak, oluşturduğumuz profesyonel ekipler ile sürdürmekteyiz. SORUNLARINIZIN ÇÖZÜMÜNE YARDIMCI OLACAK BİR DOST ELİ ARADIĞINIZDA CONTROL-CPS HER ZAMAN YANINIZDA OLACAKTIR . Kalite, Kalite Personeli, Kalite Ayıklama, Bursa Kalite, Bursa Kalite Personeli, Bursa Kalite Elemanı,Paketleme, Bursa Paketleme, Paketleme Elemenı, Bursa Paketleme Personeli, Lojistik, Lojistik Elemanı, Lojistik Personeli, Bursa Lojistik, Bursa Forklift, Bursa Forkliftçi, Forklift, Forkliftçi, Forklift Elemanı, Forklift Personeli, Bursa Depo, Bursa Depo Elemanı, Bursa Depo Personeli, Depocu, Bursa Depocu, Ayıklama, Ayıklama Elemanı, Ayıklama Personeli, Kaynakçı, Bursa Kaynakçı, Bursa Kaynak Elemanı, Bursa Kaynak Personeli, Kaynak Elemanı, Kaynak Personeli, Üretim Destek, Üretime Destek, Bursa Üretim Destek, Bursa Üretime Destek, Üretim Destek Personeli, Bursa Üretime Destek Elemanı, Bursa Üretime Destek Personeli, Bursa Üretim Destek Elemanı, Bursa Üretim Destek Personeli, Sağlık Personeli, Sağlıkçı, Doktor, Hemşire, Sağlık Memuru, İş Güvenliği, Bursa İş Güvenliği, Montaj, Bursa Montajcı, Bursa Montaj Elemanı, Bursa Montaj Personeli,Torna, Tornacı, Bursa Torna Elemanı, Bursa Tornacı, Bursa Torna Personeli, Çaycı, Çay Servisi, Bursa Çaycı, Bursa Çay Srevisi Elemanı, Bursa Çay Servisi Personeli, Hizmetli, Kaliteli Kalite, Destek, Bursa, Servis Personeli, Çay Servisi, Çay Servis Personeli, Çay Servis Elemanı, Yemek, Yemekhane, Yemekhaneci, Bursa Yemek Servisi, Bursa Yemek Servis Personeli, Bursa Yemek Servisi Elemanı, Yemekhane Personeli, Yemekhane Servisi, Kaynakçı, Bursa Kaynakçı, Kaynak İşleri, Tornacı, Bursa Tornacı, Bursa Kaynak Elemanı, Bursa Kaynak Personeli, Bursa Kaynakçı, Bursa Montajcı, Frezeci, Bursa Freze, Bursa Freze Elemanı, Bursa Freze Personeli, Bursa Frezeci, Depocu, Bursa Depocu, Santral, Bursa Santral, Bursa Santral Personeli, Santralci, Danışma, Bursa Danışma, Danışma Personeli, Danışma Elemanı, Sekreter, Bursa Sekreter, Sekreter Personeli, Sekreter İhtiyacı, Sekreter Temini,Bilgi İşlem, Bursa Bilgi İşlem, Bilgi İşlem Memuru, Bilgi İşlemci, Bilgi İşlem Personeli, Bursa Bilgi İşlem Personeli, Şoför, Bursa Şoför, Şoför Personeli, Şoför İhtiyacı, Temizlik, Bursa Temizlik, Temizlik Elemanı, Temizlik Personeli, Temizlikçi, Bursa Temizlikçi, Bayan Temizlik Elemanı, Bayan Temizlikçi, Bursa Bayan Temizlik Personeli, Bursa Temizlik Personeli, gibi, vb, Şirket, Bursa Şirket, Bursa Şirketler, Şirketler, Sektör, Bursa Sektör, Hizmet, Kaliteli Hizmet, Hizmetler, Bursa Hizmet, Bursa Kaliteli Hizmet,

HATALI İŞLETME BİLGİSİ BİLDİRİMİ.KAPAT
İşletmelere mesaj göndermek için "Mesaj Gönder" bölümünü kullanınız.
CONTROL-CPS
İPTAL