ÇÖZÜMTEK ÇAĞRI MERKEZİ ÇÖZÜMLERİ VE BİLİŞİM SİSTEMLERİ SANAYİ DIŞ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ

E-5 ÜZERİ YANYOL FİL YOKUŞU SOK. NO:20 K:4 - MALTEPE / İSTANBUL / TÜRKİYE

En son güncellenme Tarihi: 1.03.2011 09:07:00
Değerlendirme :

Bilgilerinin hatalı veya eksik olduğunu düşünüyorsanız güncelleyebilmemiz için lütfen bize bildiriniz.

İşletme değerlendirmeleri ve yorumlar

Şikayet Yaz İlk yorum yapan siz olun

Firma Bilgileri

  • Ünvanı : ÇÖZÜMTEK ÇAĞRI MERKEZİ ÇÖZÜMLERİ VE BİLİŞİM SİSTEMLERİ SANAYİ DIŞ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
  • Kuruluş Tarihi : 14 Nisan 2010 Çarşamba
  • Ticaret Odası : İSTANBUL TİCARET ODASI
  • Sicil Numarası : 732133
  • NACE Kodu : 822000
GERÇEK VE TÜZEL KİŞİLERE, KURULUŞLARA ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETİ VERMEK TELEMARKETING SATIŞ HİZMETİ VERMEK, ANKET, SESLİ MESAJ VE TOPLU SMS ATMAK Call Center; kurumun kendisiyle temas etmesini istediği tüm kurumların veya kişilerin (müşteriler, tedarikçiler, bayiler vs.) başta telefon olmak üzere diğer tüm temas biçimlerini (web, faks, e-mail vs.) kullanarak etkileşim içinde olmasını sağlayan "iletişim merkezlerine" verilen addır. Call center; "müşteriye ve şirkete değer yaratmak amacı ile şirketin kaynaklarının ve farklı iletişim kanallarının etkili bir şekilde entegre edildiği, insanlardan, süreçlerden, teknolojilerden ve stratejilerden oluşan koordineli bir sistem" olarak tanımlamaktadır. Outbound; potansiyel müşterilerinizin sizi tanıması, kampanya bilgilerinizden haberdar olması, organizasyon duyuruları gibi müşteri arama odaklı merkezdir. Çağrı Merkezleri hem gelen çağrıların karşılandığı ve işlendiği, hem de dış aramaların gerçekleştirildiği birbirine bütün ve entegre birimlerdir. Formative Call Center Colutions, kurmuş olduğu altyapıyı müşterilerine kullandırarak dış arama organizasyonlarını rahatlıkla yapmanızı sağlayabilir ve bu aramaları tüm detaylarıyla raporlayabilir. Dış aramanın içeriğine bağlı olarak uygun profil de insan kayanağı istihdamını müşterisi için gerçekleştirebilir ve tüm iş süreçlerini belirleyerek uygulamaya sokabilir. Firmanın sektörüne, iş modeline, ürün ve hizmet yapısına, dağıtım ağına, müşteri profili ne ve içinde bulunduğu rekabet ortamının özelliklerine bağlı olarak, gerçekleştirilecek olan dış arama uygulamaları da değişiklik gösterebilmektedir. Bir çağrı merkezi sadece çağrı almak üzere yapılandırılmaz; mutlaka dış arama çalışmaları da gerçekleştirilir. Bazen bu aramalar satış amaçlı yapılırken, bazen iş takibi, bazen de bir anket çalışması için yapılabilmektedir Outbound hizmetlerde yapılabilecek çalışmalardan bazıları; Telefonla satış, randevu sistemi, bilgilendirme, müşteri memnuniyet aramaları, crm bazlı aramalar, cati aramaları, referance collection aramaları, up-selling aramaları. Siz sunun biz uygulayalım. Vizyonumuz Çağrı merkezi sektöründe hizmet verdiğimiz firmalar için teknolojik gelişmelere hızla uyum sağlayan, değişimi yönlendiren yerli ve yabancı iş ortaklarının birinci derecede tercih ettiği, sektöründe bir dünya şirketi olmak. Misyonumuz Paydaşlarından aldığı gücü, onların gelişimi için kullanarak, ülkesi için değer yaratan, güvenilir, yenilikçi ve yönlendirici teknoloji, çözüm, hizmet liderliği yapmak ve sürdürmektir. Stratejiler; Formative Call Center Solutions olarak hizmet verdiğimiz markalarla bir bütün olarak, en iyi müşteri memnuniyetini sağlamak, firma marka değerini yükseltmek,pazarlama stratejilerinin oluşmasında ve geri dönüşünde ki istatistiksel verileri net olarak ortaya koymaktır. Firma olarak “Kazan-Kazan” modelini benimsediğimiz için çalışan memnuniyetimiz çok yüksek seviyede olacaktır. Bu verilen hizmetin kalitesinin artmasına neden olacağından şirketimiz bütün markalarının müşterilerine en iyi hizmeti verecektir. Firma olarak sloganımız “ Büyük işler küçük adımlarla başlar”. Sektördeki rakiplerinize karşı bir üstünlük kurmak istiyorsanız doğru firmadasınız. En az gider ve şikayet ile müşterileriniz ile olan iletişimi profesyonelce ama bir o kadar da amatör ruhun getirmiş olduğu heyecanı hiç kaybetmeden sizlere bir hizmet sunmak için buradayız. www.formative.com.tr www.cozumtek.com.tr

HATALI İŞLETME BİLGİSİ BİLDİRİMİ.KAPAT
İşletmelere mesaj göndermek için "Mesaj Gönder" bölümünü kullanınız.
ÇÖZÜMTEK ÇAĞRI MERKEZİ ÇÖZÜMLERİ VE BİLİŞİM SİSTEMLERİ SANAYİ DIŞ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
İPTAL