CREDENCE RİSK YÖNETİMİ VE DANIŞMANLIK ANONİM ŞİRKETİ

MECİDİYE MAH. MECİDİYE CAD. K PLAZA 2/A ŞİŞLİ - ŞİŞLİ / İSTANBUL / TÜRKİYE

En son güncellenme Tarihi: 24.03.2016 00:00:00
Değerlendirme :

Bilgilerinin hatalı veya eksik olduğunu düşünüyorsanız güncelleyebilmemiz için lütfen bize bildiriniz.

İşletme değerlendirmeleri ve yorumlar

Şikayet Yaz İlk yorum yapan siz olun

Firma Bilgileri

  • Ünvanı : CREDENCE RİSK YÖNETİMİ VE DANIŞMANLIK ANONİM ŞİRKETİ
  • Kuruluş Tarihi : 24 Mart 2016 Perşembe
  • Sermaye : 50.000,00 TL
  • Ticaret Odası : İSTANBUL TİCARET ODASI
  • Sicil Numarası : 29551
  • NACE Kodu : 822001
1. Yürürlükteki mevzuata riayet etmek kaydıyla gerçek ve tüzel kişilere ürün ve hizmet tanıtımı, fiyatlaması ve satışı ile konusunda danışmanlık, dış kaynak servis ve altyapı kurma hizmetleri vermek. 2. Gecikmiş bireysel ve ticari alacakların, telefon, elektronik posta, mektup, telefon mesajı ve diğer teknolojik imkanlar kullanılarak alacaklı kuruluşlar, vekil hukuk büroları adına zamanında ödenmesini sağlayacak hizmetleri vermek. 3. Sanal mecra ve sosyal medya da dahil olmak üzere, her türlü iletişim aracı ile sesli, yazılı ve görsel iletişim kullanarak müşterilerinin borçlularına, alacak hakkında bilgi vermek, hatırlatmak ve yönlendirme yapmak. 4. Yerli ve çok uluslu gerçek, tüzel kişiler ve kurumsal firmaların belirlenmiş çalışma standartları çerçevesinde hedeflerine ulaşmaları için risk azaltıcı planlamaları yaparak kabul görmüş normlara göre risk yönetimi yapmak ve danışmanlığını yapmak. 5. Yürürlükteki mevzuata riayet etmek kaydıyla vadesi gelmiş veya gecikmiş bireysel ve ticari her türlü alacakların sanal mecra ve sosyal mecra da dahil olmak üzere telefon, telefon mesajı, elektronik posta, mektup, bilgisayar programı, özel yazılım ve diğer teknolojik imkanlar kullanılarak alacaklı kuruluşlar adına zamanında ödenmesini sağlayacak bilişim teknolojileri sağlamak ve diğer hizmetleri vermek. Bu konu ile ilgili kitap, dergi, mecmua, eğitim yayını, rapor, doküman ve belgeler hazırlamak. Bunları satmak. Şirketlere çeşitli konularda uygulama ve eğitim desteği, danışmanlık ve gözetim hizmetleri vermek, ürün ve metot geliştirme, çağrı merkezi yönetimi ve kadro destek hizmetlerini vermek, bankalara destek ve danışmanlık hizmeti vermek. 6. Her türlü tüzel ve gerçek kişilere ticari ve sınai ilişkiler, halkla ilişkiler, beşeri münasebetler, işletmecilik, pazarlama ve finans konularında ulusal ve uluslararası bilgi sağlama, danışmanlık yapmak ve yabancı ülkelerin ekonomik ve uygulamaları hakkında etüt, araştırma ve rapor hazırlamak, uluslararası ticarete ait konularda danışmanlık yapılması hizmetlerini ifa etmek. 7. Yerli, yabancı ve çok uluslu her türlü gerçek ve tüzel kişilere finansal yönden en uygun planlama, örgütlenme, verimlilik, toplam kalite, fizibilite, tasarım ve piyasa araştırması, ilan, reklam, iletişim, haberleşme ve halkla ilişkiler konularında danışmanlık yapmak, iş planlarını ve sürekliliğini sağlamak, verimlilik elde etmek için oluşacak risklerin yönetim ve danışmanlık alanlarında özel eğitimler vermek, danışmanlığını yaptığı özel ve tüzel kişiler için özel sistemler, bilgisayar programları ve yazılı kaynaklar oluşturmak, araştırmalar yapmak ve sistemler kurmak. 8. İnsan kaynakları yönetim danışmanlığı, personel seçme ve yerleştirme işleri, yönetim, işletme, organizasyon, verimlilik, performans yönetimi, proje yönetimi, kariyer planlaması, çalışanları ücretlendirme, işgücü planlama, iş gücü sağlama, bilgi teknolojileri dahil olmak ve sayılan konularda sınırlı olmamak üzere her türlü eğitim ve danışmanlık hizmeti vermek. 9. Çağrı merkezleri kurmak, işletmek, yönetmek kiraya vermek, kiralamak ve bununla ilgili gerekli altyapı ve üstyapı sistemleri kurmak, gerekli olan ekipmanın alımını, satımını, ithalatını, ihracatını, toptan ve perakende dahil ticaret ve pazarlamasını yapmak ve müşterilere yönelik olarak hatırlatma aramaları, teknik destek ve yardım masası, gecikmiş borç bildirimleri, müşteriye hesap bilgilerinin verilmesi, müşterilerin kişisel bilgilerinin güncellenmesi hizmetleri ile sınırlı olmamak kaydıyla her türlü çağrı merkezi hizmetlerini vermek 10. Çağrı merkezi dış kaynak kullanım hizmetleri olmak üzere ileri seviye çağrı merkezi eğitimleri, çağrı merkezi kurulum değerlendirme, stratejik planlama işletme ve kıyaslama (benchmarking) gibi operasyonel ve stratejik danışmanlık hizmetleri vermek. 11. Bilgi denetim hizmeti (her nevi müşteri bilgisinin doğruluğunun araştırılması) organize bilgi denetim, yerinde istihbarat ve araştırma, bilgi aktarma, bilgilerini güncelleme, bilgi doğrulama, kontrol ve denetim işlevlerini yerine getirip raporlamak. 12. İşletme konusu ile ilgili faaliyetlerin ifası için gereken her türlü telekomünikasyon, elektronik, mekanik ve benzeri her türlü altyapı ve üstyapı sistemlerini kurmak, işletmek ve bu amaçla her türlü makine, teçhizat, cihaz, ekipman ve taşıt araçlarını alıp satmak, pazarlamak, kiralamak, ithal ve ihraç etmek, bu amaçla ticari tesisleri tamamen veya kısmen satın almak, kiralamak, kiraya vermek, ayni ve şahsi tasarruflarda bulunmak. 13. Her nevi alanda bilgi üreten yurt içindeki veya dışındaki gerçek kişiler, özel ve kamu kurum ve kuruluşları ile işbirliği yaparak elektronik ortamda bilgi alışverişi, iletişimi ve dağıtımını sağlamak. 14. İlgili mercilerden izin almak kaydıyla internet üzerinden eğitim faaliyetlerinde bulunmak 15. Konuları ile ilgili eğitim hizmetlerinde bulunmak. 16. Yurt içinde ve yurt dışında her tür Araştırma Geliştirme (AR-GE), satış, pazarlama işleri yapmak. 17. Özel ve kamu kesiminde gerçek ve tüzel kişilere, bunlara ait işletmelere halkla ilişkiler, yönetim, ekonomik ve ticari konularda danışmanlık hizmeti vermek. 18. Şirket gerçek ve tüzel kişi ...ve anasözleşmesinde yazılı olan diğer işler

HATALI İŞLETME BİLGİSİ BİLDİRİMİ.KAPAT
İşletmelere mesaj göndermek için "Mesaj Gönder" bölümünü kullanınız.
CREDENCE RİSK YÖNETİMİ VE DANIŞMANLIK ANONİM ŞİRKETİ
İPTAL