Desmer Bilgi ve İletişim Hizmetleri; 2008 yılında, banka çağrı merkezi tecrübelerine dayanarak tüm sektörlere hizmet verebilmek amacı ile Outsource Şekerbank Grup Şirketi olarak kurulmuştur.
Desmer Bilgi ve İletişim Hizmetleri; 2004 yılında personel bordrolama hizmeti, 2008 yılında da banka çağrı merkezi tecrübelerine dayanarak tüm sektörlere hizmet verebilmek amacı ile Outsource Çağrı Merkezi hizmetleri verebilmek amacıyla, Şekerbank T.A.Ş. Munzam Vakfı Grup Şirketi olarak kurulmuştur.
İş ortaklarımızın çözümlerine ilişkin ihtiyaç ve beklentilerini güvenilir, kalıcı ve yenilikçi bir işbirliğiyle karşılamak ve en yüksek katma değeri almalarını sağlamak hedefiyle Desmer Bilgi ve İletişim Hizmetleri, Çağrı Merkezi sektörünün lider oyuncularından biri olmayı hedeflemektedir.
TELEKOMÜNİKASYON Meslek grubunda, İNCESU / KAYSERİ Bölgesinde Çağrı merkezlerinin faaliyetleri konularında hizmet vermektedir.