DETAY TESİS YÖNETİM VE DANIŞMANLIK HİZMETLERİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ

YENİŞEHİR MAH. OSMANLI BLV. ÇAĞDAŞ CENTER APT. NO:10/67 PENDİK - PENDİK / İSTANBUL / TÜRKİYE

En son güncellenme Tarihi: 27.12.2019 01:52:00
Değerlendirme :

Bilgilerinin hatalı veya eksik olduğunu düşünüyorsanız güncelleyebilmemiz için lütfen bize bildiriniz.

İşletme değerlendirmeleri ve yorumlar

Şikayet Yaz İlk yorum yapan siz olun

Firma Bilgileri

  • Ünvanı : DETAY TESİS YÖNETİM VE DANIŞMANLIK HİZMETLERİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
  • Firma Türü : TEK ORTAKLI LİMİTED ŞİRKET
  • Kuruluş Tarihi : 29 Kasım 2019 Cuma
  • Sermaye : 25.000,00 TL
  • Vergi Dairesi : İSTANBUL - PENDİK VERGİ DAİRESİ
  • Vergi Numarası : 2930932141
  • Ticaret Odası : İSTANBUL TİCARET ODASI
  • Sicil Numarası : 220824/5
  • NACE Kodu : 702202
  • Mersis No : 0293093214100001
  • E-Tebligat Adresi : 25909-60785-87620
İŞLETME DESTEK HİZMETLERİ Meslek Grubunda İSTANBUL / PENDİK Bölgesinde İşletme ve diğer idari danışmanlık faaliyetleri (bir organizasyonun stratejik, mali, pazarlama, üretim, iş süreçleri, proje vb. yönetim hizmetleri ile ticari marka ve imtiyaz konularında danışmanlık) konularında hizmet vermektedir. Firma İş Konusu: Şirket amaç ve konusu başlıca şunlardır. Şirketin amaç ve konusu aşağıda belirtilmiştir. 1- Siteler, apartmanlar, konutlar, işyerleri, iş merkezleri ve her türlü tesisler ile diğer kurum ve kuruluşlara ait yerlerin yönetimini oluşturur, yöneticiliğini yapar veya yaptırır ayrıca konusu ile ilgili olarak idari teknik ekipler oluşturur, denetim, danışmanlık hizmeti yapar veya yaptırır. Her türlü ev, bina, işyeri ile arsa ve araziler alır kiralar kiraya verir veya satar, gayrimenkullerle ilgili her türlü danışmanlık hizmeti verir, aracılık yapar. Yurtiçinde profesyonel olarak bina yönetimi, apartman yönetimi, site yönetimi, alışveriş merkezi yönetimi ve her türlü gayrimenkul yönetimi ile ilgili hizmetlerin yerine getirilmesi özel ve tüzel kişilerle bu konularda anlaşmalar yapılması, konu ile ilgili acentelik, mümessillik, komisyonculuk ve distribütörlük taahhütlerinde bulunmak. 2- Konusu ile ilgili tesis yönetim konularında kamu ve iktisadi kurum ve kuruluşlar, belediyeler, üniversiteler, kooperatifler, sandıklar, sermayesi özel ve halka açık yerli ve yabancı şirketler, gerçek kişilere ait yurtiçi ve yurtdışında olmak üzere tesis, bina, otel, motel, tatil köyü, restoran, eğlence merkezi, konut yerleşim siteleri, alışveriş merkezleri, hastaneler, sağlık ocakları, poliklinikler, okullar, kültür merkezleri, spor, sağlık ve sosyal hizmet tesisleri, iş ve konaklama merkezleri , fabrikalar, ticarethaneler, çamaşırhanelar, büfeler, yemekhaneler, mutfaklar, otoparklar, personel servisleriyle ilgili, aşağıda belirtilen hizmetleri yerine getirmek üzere tekliflervermek, ihale ve pazarlıklara katılmak işletmeciliğini yapmak insan kaynakları konusunda danışmanlık hizmetleri vermek, personel işe alımı, personel eğitimi hizmetlerini vermek veya dışardan almak, şirket stratejileri oluşturmak şirket personeli iç yönetmeliğini tanzim etmek, personel performans değerlendirmeleri yapmak, personel kariyer planlamaları yapmak, yetkinlik modelleri oluşturmak, şirket organizasyonlarını yeniden yapılandırmak, şirketlerin, apartman, site, plaza, işyeri ve çarşıların yemek, ulaşım, temizlik, yönetim, güvenlik sistemleri gibi destek hizmetlerini yapmak. 3- Konusu ile ilgili teknik iletişim, bina otomasyonu uygulamaları, bilgisayar destekli bakım ve destek yönetimi ve lojistik hizmetlerinin sağlanması, sözleşme yönetimi, bütçe yönetimi, kuruluş ve organizasyonun hazırlanması, fiziki ve elektronik güvenlik sistemlerinin sağlanması, güvenlik risk analizlerinin hazırlanması, eğitim, temizlik hizmetleri ve ilaçlama, koku giderme, çamaşır yıkama, çamaşırhane yönetimi ve işletimi, personel ve özel toplantılara yönelik yemek (catering) hizmetleri, bahçe ve çevre düzenlemesi, ofis içi düzenlemeler ve bakım hizmetleri, ofis makine ve malzemelerinin yönetimi, ofis makinelerinin temini, bakımı, meşrubat ve sandviç otomatları, müzik sistemleri otomatlarının temini ve işletilmesi, otopark işletimi, üçüncü şahıslara ait gayrimenkullerin yine üçüncü şahıslar nam ve hesabına idaresi, bunların kiralanması, kiraların tahsil edilmesi, aidatların toplanması, elektrik, su, doğalgaz, telefon, internet ve diğer teknik ve mekanik tesisatlar ile ilgili tesis, tamir, tadilat ve bakımlarının yapılması ilaçlama, temizlik, peyzaj ve havuz bakımı ile kimyasalların alımı, satımı, alışveriş merkezleri ve kongre merkezleri yönetimi ve işletimi, teknik işletim ve bakım danışmalığı, alışveriş merkezleri ve kongre merkezleri yönetim ve işletim danışmanlığı, destek ve denetim hizmetleri, tek başına, tesislerinde veya bayilik, taşeronluk yada diğer gerçek ve tüzel kişilerle ortak olarak yapmak, yaptırmakveya yapılmasını temin ve organize etmek, 4- Apartman, site, alışveriş merkezi ve rezidence gibi toplu yaşam alanlarının yıllık maliyet ve ödeme planlarını yapmak. 5- Apartman, site, alışveriş merkezi ve rezidence gibi toplu yaşam alanlarının ortak giderle ilgili aidatların tahsilatını ve ilgili yerlere harcamasını yapmak. 6- Üçüncü kişilere ait gayrimenkulleri vekaletle kiraya vermek, kira sözleşmelerini fesih etmek. 7- Apartman, site, alışveriş merkezi ve rezidence gibi toplu yaşam alanlarının işletme projelerinin hazırlanması, genel kurul toplantılarının düzenlenmesi, borç ve yükümlülüklerini yerine getirmeyen kat malikleri ve 3.şahıslar hakkında noter kanalıyla ihtar ve ihbarname çekilmesi gerekli durumlarda icra takibi yapılması, dava açılması, firmalarla yapılacak sözleşmelerden doğabilecek ihtilafların en aza indirilmesinin sağlanması, kat irtifakından kat mülkiyetine geçiş işlemlerinin yapılaması, 8- 9- Yurtiçinde ve yurtdışındaki tüm özel ve resmi kuruluşların, belediyelerin, toplu konut ve sitelerin, sanayi ve tarım fabrikalarının, plaza ve iş merkezlerinin yönetilmesi, iç mekan ve dış çevre temizliği, bakımı ile cadde, sokak temizliği ve çöp toplama hizmetlerini yapmak, çöp imha ve arıtma, ayıklama tesisleri kurmak, 10- Her türlü temizlik madde ve malzemeleri ile temizlik makinelerini almak, satmak, Şirket bu amaçlarına ulaşabilmek için; a- İlgili Bakanlıklara müracaatla teşvik belgesi alabilir. Teşvik, Kobi, Kosgeb, Kalkınma Ajansları vb kurumlarından işletme ve/veya istihdam kredisi kullanabilir, b- Yurtiçi ve .

HATALI İŞLETME BİLGİSİ BİLDİRİMİ.KAPAT
İşletmelere mesaj göndermek için "Mesaj Gönder" bölümünü kullanınız.
DETAY TESİS YÖNETİM VE DANIŞMANLIK HİZMETLERİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
İPTAL