DEVRİM ÇAĞRI MERKEZİ ANONİM ŞİRKETİ

LEVENT MAH. CÖMERT SOK. YAPI KREDI BLOK LARI SİTESİ C BLOK NO:1C İÇ KAPI NO:40 BEŞİKTAŞ - BEŞİKTAŞ / İSTANBUL / TÜRKİYE

En son güncellenme Tarihi: 29.12.2021 20:16:00
Değerlendirme :

Bilgilerinin hatalı veya eksik olduğunu düşünüyorsanız güncelleyebilmemiz için lütfen bize bildiriniz.

İşletme değerlendirmeleri ve yorumlar

Şikayet Yaz İlk yorum yapan siz olun

Firma Bilgileri

  • Ünvanı : DEVRİM ÇAĞRI MERKEZİ ANONİM ŞİRKETİ
  • Firma Türü : TEK PAY SAHİPLİ ANONİM ŞİRKET
  • Kuruluş Tarihi : 10 Aralık 2021 Cuma
  • Sermaye : 50.000,00 ₺
  • Vergi Dairesi : İSTANBUL - BEŞİKTAŞ VERGİ DAİRESİ
  • Vergi Numarası : 2951126010
  • Ticaret Odası : İSTANBUL TİCARET ODASI
  • Sicil Numarası : 344892-5
  • Oda Sicil Numarası : 1335345
  • NACE Kodu : 822001
  • Mersis No : 0295112601000001
  • E-Tebligat Adresi : 25888-40798-93735
TELEKOMÜNİKASYON Meslek grubunda, BEŞİKTAŞ / İSTANBUL Bölgesinde Çağrı merkezlerinin faaliyetleri konularında hizmet vermektedir. Şirketin amaç ve konusu başlıca şunlardır: 1- Gerçek ve tüzel kişilerin iş süreçlerine dış kanyaklı çözüm hizmeti sağlamak, onların projelerini, ürün ve hizmetlerini, kampanyalarını müşteri destek hattı, çağrı merkezi, tele pazarlama ve diğer iletişim yöntemleri marifetiyle müşterilere tanıtmak, pazarlamak, satış faaliyetinde bulunmak; işbu proje, ürün, hizmet ve kampanyalara yönelik iş sürecini ele almak ve yönetmek. 2- Her türlü çağrı merkezleri kurmak, işletmek, kiralamak, kiraya vermek ve bununla ilgili gerekli altyapı ve üst yapı sistemleri kurmak, gerekli olarak ürün, alet ve edevatların alımını, satımını, ithalatını, ihracatını toptan ve perakende dahili ticaret ve pazarlamasını yapmak. 3- Çağrı merkezi kurmak,(call center) çağrı merkezlerine gelen müşteri taleplerini değerlendirmek, müşteriyi urun hakkında bilgilendirmek, müşteriyi satış noktası hakkında bilgilendirmek, ürünle ilgili sorunları çözmek, ürünle ilgili sorunlar için servis yönlendirmesini koordine etmek müşteriye yönelik özel pazarlama faaliyetleri yapmak Özel gün kutlama yeni ürün tanıtımı memnuniyet çalışmaları, telefon, e-mail, faks gibi iletişim araçları ile alınan çağrılar; görüşme kayıtları bir yazılımda tutulmakta, ses kayıtları alınmakta çağrı merkezi performansı raporlarını yapmak. 4- Alınan çağrılar ve yapılan görüşmeler dahilinde firmanın birçok konuda strateji belirmesi için birçok kaynak oluşturmak, ürün kalitesi, satış personeli performansı, bayi kanalı performansı, Çağrı merkezi performansı, servis ekibi performansı, reklam ve kampanya çalışmalarındaki başarıya hız vermek, kendini geliştirmek ve hedeflenen müşteri devamlılığını sağlamak. 5- Rezervasyon merkezi, yardım masası, bilgi hatları, müşteri ilişkileri gibi konularda Call Center hizmetler vermek. 6- Konuları ile ilgili telefon çağrısı, e-posta, fax, SMS, çevirimiçi sohbet (online chat) gibi iletişim kanallarını yönetmek, bununla ilgili olarak (Contact Center, Customer Contact Center, Customer Interaction Center, Customer Interaction) Platformlar kurmak. 7- Şirketimiz müşterilerinin periyodik veya dönemsel olarak gerçekleştirdikleri postalamaların organizasyonu, gönderimi, raporlanması ve Specto CRM deki ilgili müşteri kaydına eklenmesi işlerini yapmak, bununla ilgili olarak gerekli ürün, malzeme ve aksesuarların alımını, satımını, ithalatını, ihracatını, toptan ve perakende dahili ticaret ve pazarlamasını yapmak, bu konuda eğitim ve danışmanlık faaliyetlerinde bulunmak. 8- Müşterilerinin periyodik veya dönemsel olarak gerçekleştirdikleri, kutlama, hatırlatma, anket, bilgi sunma, kampanya katilim gibi amaçlarla uygulanan SMS (Kısa Mesaj), faks, e-posta gönderimi hizmetlerinde bulunmak. 9- Sahada gerçekleştirilmesi gerekli anket uygulamalarının, veri toplama hizmetlerinin, gizli müşteri çalışmalarının planlanması, gerçekleştirilmesi ve raporlanması hizmetlerinde bulunmak. 10- Çağrı merkezinde kullanılacak olan müşteri veri tabanının temizlenmesi, tekrarlardan arındırılması, adres ve telefon güncellemesinin yapılması, segmentasyonu ve raporlanması, müşterilerimizin organize edecekleri etkinliklerin telefonda kayıt, bilgilendirme, katilim sonrası yorumları alma, anket düzenleme ve raporlama hizmetlerinde bulunmak, bu konularda eğitim ve danışmanlık faaliyetlerinde bulunmak. 11- Şirket iştigal konusuna bakılmaksızın her türlü şirkete çağrı servisi hizmetlerini vermek, şirket bünyesinde eleman çalıştırmak, eğitim vermek, danışmanlık hizmetleri yapmak. 12- Bireysel ve kurumsal abonelere GSM Operatörlerine ait faturalı veya ön ödemeli hat tesisi, data, ses ve faks hattı tesisi ve bu hatlara ait adres değişikliği, sim kart değişikliği, unvan değişikliği, devir, tarife değişikliği, hatların kapatılması ve SMS Satışı ile her türlü GSM Kurumsal hizmetleri yapmak. 13- Şirket Yurt İçinde ve Yurt Dışında mümessillik, distribütörlük almak veya vermek. İhalelere iştirak etmek. Konusu ile ilgili olarak fuarlara ve organizasyonlara iştirak etmek. 14- Şirket konuları ile ilgili yerli ve yabancı gerçek ve tüzel kişilerle iş birliği yaparak yeni şirketler kurmak, kurulmuş şirketlere iştirak etmek. Mevcut şirketlerin hisse senetlerini, tahvillerini almak, aracılık yapmamak kaydı ile satmak. 15- Şirket konularına giren malların depolanması, nakli, tevzii için gerekli her türlü tesisat, teçhizat, vasıta, arazi ve bina satın almak, satmak veya başkalarından kiralamak, kiraya vermek. Şirket mallarının teşhiri için teşhir ve satış yerleri açmak. 16- Şirket konuları ile ilgili ve bu faaliyetleri için faydalı know-how, izin, ruhsatname, ihtira beratları, lisans imtiyaz, marka ve emsali gibi haklan istihsal ve iktisap etmek veya üçüncü şahıslara kısmen ya da tamamen kiralamak, devretmek, başkalarına ait olanların devrini almak. 17- Şirket ihtiyacı için gerekli iç ve dış kredileri dahili ve harici finansman kurumları yerli ve yabancı işletmelerden temin etmek. Bunlar için gerekli her türlü tasarruflarda bulunmak. 18- Şirket konusu ile ilgili olarak her türlü gayrimenkul iktisap etmek, kiralamak veya kiraya vermek, almak, satmak, sahibi bulunduğu menkul ve gayrimenkulleri üzerinde şirket lehine ipotek tesis ve tescil etmek veya bunlar üzerinde her türlü hakları iktisap ...ve anasözleşmesinde yazılı olan diğer işler.

HATALI İŞLETME BİLGİSİ BİLDİRİMİ.KAPAT
İşletmelere mesaj göndermek için "Mesaj Gönder" bölümünü kullanınız.
DEVRİM ÇAĞRI MERKEZİ ANONİM ŞİRKETİ
İPTAL