DSM BİLGİ TEKNOLOJİ HİZMETLERİ LİMİTED ŞİRKETİ

PERPA TİCARET MERKEZİ B BLOK KAT:6 NO:682 OKMEYDANI ŞİŞLİ - ŞİŞLİ / İSTANBUL / TÜRKİYE

En son güncellenme Tarihi: 8.07.2014 00:00:00
Değerlendirme :

Bilgilerinin hatalı veya eksik olduğunu düşünüyorsanız güncelleyebilmemiz için lütfen bize bildiriniz.

İşletme değerlendirmeleri ve yorumlar

Şikayet Yaz İlk yorum yapan siz olun

Firma Bilgileri

  • Ünvanı : DSM BİLGİ TEKNOLOJİ HİZMETLERİ LİMİTED ŞİRKETİ
  • Kuruluş Tarihi : 8 Temmuz 2014 Salı
  • Sermaye : 10000
  • Ticaret Odası : İSTANBUL TİCARET ODASI
  • Sicil Numarası : 930752
  • NACE Kodu : 822001
1-Gerçek ve tüzel kişilerin iş süreçlerine dış kaynaklı çözüm hizmeti sağlamak, onların projelerini, ürün ve hizmetlerini, kampanyalarım müşteri destek ham,çağrı merkezi,tele pazarlama ve diğer iletişim yöntemleri marifetiyle müşterilere tanıtmak,pazarlamak,satış faaliyetinde bulunmak; işbu proje, ürün,hizmet ve kampanyalara yönelik iş sürecini ele almak ve yönetmek. 2-Her türlü çağrı merkezleri kurmak,işletmek, kiralamak, kiraya vermek ve bununla ilgili gerekli altyapı ve üst yapı sistemleri kurmak, gerekli olarak ürün, alet ve edevatların alımını, satımını, ithalatını, ihracatını toptan ve perakende dahili ticaret ve pazarlamasını yapmak. 3-Çağrı merkezleri kurmak, (call center) çağrı merkezlerine gelen müşteri taleplerini değerlendirmek, müşteriyi ürün hakkında bilgilendirmek, müşteriyi satış noktası hakkında bilgilendirmek, ürünle ilgili sorunları çözmek, ürünle ilgili sorunlar için servis yönlendirmesini koordine etmek müşteriye yönelik özel pazarlama faaliyetleri yapmak Özel gün kutlama yeni ürün tanıtımı memnuniyet çalışmaları, telefon, e-mail,faks gibi iletişim araçları ile alınan çağrılar,görüşme kayıtları bir yazılımda tutulmakta,ses kayıtları alınmakta çağrı merkezi performansı raporlarını yapmak. 4-Alınan çağrılar ve yapılan görüşmeler dahilinde firmanın birçok konuda strateji belirlemesi için bir çok kaynak oluşturmak, ürün kalitesi, satış personeli performansı, bayi kanalı performansı Çağrı merkezi performansı, servis ekibi performansı, reklam ve kampanya çalışmalarındaki basan hız vermekte,kendini geliştirmekte ve hedeflenen müşteri devamlılığını sağlamaktadır. 5-Rezervasyon merkezi, yardım masası, bilgi hatları , müşteri ilişkileri gibi konularda Cali Center hizmetler vermek. 6-Konularla ilgili telefon çağrısı e posta faks,sms,çevirimiçi sohbet ( online çet ) gibi iletişim kanallarını yönetmek bununla ilgili olarak ( Contact , center , Customer Contact Center, Custoner Interaction Center,Customer Interaction ) Platformlar kurmak. 7-Müşterilerin periyodik veya dönemsel olarak gerçekleştirdikleri kutlama ,hatırlatma, anket,bilgi sunma,kampanya katılım gibi amaçlarla uygulanan sms ( kısa mesaj ) faks , e posta gönderimi hizmetlerinde bulunabilir. 8-Sahada gerçekleştirilmesi gereken anket uygulamalarının veri toplama hizmetlerinin, gizli müşteri çalışmalarının planlanması gerçekleştirilmesi ve raporlanması hizmetinden bulunabilir. 9-Çağrı merkezi ile ilgili eğitim ve danışmanlık faaliyetlerinde bulunabilir. 10-Şirket iştigal konusuna bakılmaksızın yerli ve yabancı her türlü şirkete çağrı servis hizmetini verebilir , şirket bünyesinde eleman çalıştırabilir.Şirketlerin kendi iç bünyesinde sistemler kurabilir. 11-Şirket konusu ile ilgili olarak her türlü gayrimenkul alabilir satabilir kiralar ,kiraya verir bunlar üzerinde ayni ve şahsi her türlü hakları tesis edebilir,ipotek alabilir, ipotek verebilir ve ipotekleri fek edebilir.Şirket gayrimenkulleri üzerinde irtifak, intifa, sükna, gayrimenkul mükellefiyeti, kat irtifakı, kat mülkiyeti tesis edebilir.Her türlü gayrimenkullerle ilgili olarak tapu daireleri nezdinde cins tashihi, ifraz, tevhit, taksim, parselasyon ile ilgili her nevi muamele ve tasarrufları gerçekleştirebilir.

HATALI İŞLETME BİLGİSİ BİLDİRİMİ.KAPAT
İşletmelere mesaj göndermek için "Mesaj Gönder" bölümünü kullanınız.
DSM BİLGİ TEKNOLOJİ HİZMETLERİ LİMİTED ŞİRKETİ
İPTAL