1-Gerçek ve tüzel kişilerin iş süreçlerine dış kanyaklı çözüm hizmeti sağlamak, onların projelerini, ürün ve hizmetlerini, kampanyalarım müşteri destek ham, çağrı merkezi, tele pazarlama ve diğer iletişim yöntemleri marifetiyle müşterilere tanıtmak, pazarlamak, satış faaliyetinde bulunmak; işbu proje, ürün hizmet ve kampanyalara yönelik iş sürecini ele almak ve yönetmek, 2-Her türlü çağrı merkezleri kurmak, işletmek, kiralamak, kiraya vermek ve bununla ilgili gerekli altyapı ve üst yapı sistemleri kurmak, gerekli olarak ürün, alet ve edevatların alımını, satımını, ithalatını, ihracatını toptan ve perakende dahili ticaret ve pazarlamasını yapamak. 3-Çağrı merkezi kurmak, (call center) çağrı merkezlerine gelen müşteri taleplerini değerlendirmek, müşteriyi ürün hakkında bilgilendirmek, ürünle ilgili sorunları çözmek, ürünle ilgili sorunlar için servis yönlendirmesini koordine etmek müşteriye yönelik özel pazarlama faaliyetleri yapmak özel gün kutlama yeni ürün tanıtımı memnuniyet çalışmaları, telefon, email, faks gibi iletişim araçları ile alınan çağrılar, görüşme kayıtları bir yazılımda tutulmakta, ses kayıtları alınmakta çağrı merkezi performansı raporlarını yapmak. 4-Alınan çağrılar ve yapılan görüşmeler dahilinde firmanın birçok konuda strateji belirmesi için bir çok kaynak oluşturmak, ürün kalitesi, satış personeli performansı, bayi kanalı performansı çağrı merkezi performansı, servis ekibi performansı, reklam ve kampanya çalışmalarındaki basan hız vermek, kendini geliştirmek ve hedeflenen müşteri devamlılığını sağlamaktır. 5-Rezervasyon merkezi, yardım masası, bilgi hatları, müşteri ilişkileri gibi konularda cali Canter hizmetler vermek. 6-Konuları ile ilgili telefon çağrısı, e-posta, fax, sms, çevrimiçi sohbet(online chat) gibi iletişim konularını yönetmek, bununla ilgili olarak (contact center, costomer contact center, customer Interaction center, customer Interaction) platformlar kurmak. 7-Şirketimiz müşterilerinin periyodik veya dönemsel olarak gerçekleştirdikleri postalamaların organizasyonu, gönderimi, raporlanması ve specto CRM deki ilgili müşteri kaydına eklenmesi işlerini yapabilir, bununla ilgili olarak gerekli ürün, malzeme ve aksesuarların alımını, satımını, ithalatını, ihracatını, toptan ve pazarlamasını yapabilir, bu konuda eğitim ve danışmalık faaliyetlerinde bulunabilir. 8-Müşterilerinin periyodik veya dönemsel olarak gerçekleştirdikleri, kutlama, hatırlatma, anket, bilgi sunma, kampanya katilim gibi amaçlarla uygulanan SMS (kısa mesaj), faks, e-posta gönderimi hizmetlerinde bulunabilir. 9-Sahada gerçekleştirilmesi gerekli anket uygulamalarının, veri toplama hizmetlerinin, gizli müşteri çalışmalarının planlanması, gerçekleştirilmesi ve raporlanması hizmetlerinde bulunabilir. 10-Çağrı merkezinde kullanılacak olan müşteri veritabanının temizlenmesi, tekrarlardan arındırılması, adres ve telefon güncellenmesinin yapılması, segmentasyonu ve raporlanması, müşterilerimizin organize edecekleri etkinliklerin telefonda kayıt, bilgilendirme, katilim sonrası yorumları alma, anket düzenleme ve raporlama hizmetlerinde bulunabilir, bu konularda eğitim ve danışmanlık faaliyetlerinde bulunabilir. 11-Şirket iştigal konusuna bakılmaksızın her türlü şirkete çağrı servisi hizmetlerini verebilir, şirket bünyesinde eleman çalıştırabilir, eğitim verebilir, danışmanlık hizmetleri yapabilir. 12-Bireysel ve kurumsal abonelere GSM Operatörlerine ait faturalı veya ön ödemeli hat tesisi, data, ses ve faks hattı tesisi ve bu hatlara ait adres değişikliği, sim kart değişikliği, unvan değişikliği, devir, tarife değişikliği, hatların kapatılması ve SMS satışı ile her türlü GSM Kurumsal hizmetleri yapmak. 13-Şirket yurt içinde ve yurt Dışında mümessillik, distribütörlük alabilir veya verebilir, ihalelere iştirak edebilir. Konusu ile ilgili olarak fuarlara ve organizasyonlara iştirak edebilir. 14-Şirket konuları ile ilgili yerli ve yabancı gerçek ve tüzel kişilerle işbirliği yaparak yeni şirketler kurabilir, kurulmuş şirketlere iştirak edebilir. Mevcut şirketlerin hisse senetlerini, tahvillerini alabilir, aracılık yapmamak kaydı ile satabilir. 15-Şirket konularına giren malların depolaması, nakli, tevzii için gerekli her türlü tesisat, teçhizat, vasıta, arazi ve bina satın alabilir, sata bilir veya başkalarından kiralayabilir, kiraya verebilir. Şirket mallarının teşhiri için teşhir ve satış yerleri açabilir. 16-Şirket konuları ile ilgili ve bu faaliyetleri için faydalı know-how, izin, ruhsatname, ihtira beratları, lisans imtiyaz, marka ve emsali gibi haklan istihsal ve iktisap edebilir veya üçüncü şahıslara kısmen ya da tamamen kiralayabilir, devir edebilir, başkalarına ait olanların devrini alabilir. 17-Şirket ihtiyacı için gerekli iç ve dış kredileri dahili ve harici finansman kurumlan yerli ve yabancı işletmelerden temin edebilir. Bunlar için gerekli her türlü tasarruflarda buluna bilir. 18-Şirket konusu ile ilgili olarak her türlü gayrimenkul iktisap edebilir, kiralayabilir veya kiraya verebilir, alabilir, satabilir, sahibi bulunduğu menkul ve gayrimenkulleri üzerinde şirket lehine ipotek tesis ve tescil edebilir veya bunlar üzerinde her türlü hakları iktisap edebilir. Şirket sahibi bulunduğu ...ve anasözleşmesinde yazılı olan diğer işler