1- Reklamcılık Her türlü mal veya hizmetin alıcısı olacakları tarafından tanınması için yapılacak araştırmalar, reklam içeriğinin hazırlanması ve hangi iletişim araçlarının kullanılacağı konusundaki kararlar vermek, bu çalışmalarda yazılı, görsel ve işitsel tüm reklam alanlarında üretim ve tasarım yapmak, her tür reklam mecrasını, kiralamak, kullanmak ve satın almak, gerektiğinde yurtiçi ve yurtdışı ihalelere katılmak, a. Gazete ve Dergi Reklamları: Yurt içi ve yurtdışında yayınlanan ulusal ve yerel gazete ve dergilere ilan ve reklam almak ve yayınlamak, resmi ve özel kuruluşların yapacakları yurtiçi ve yurtdışı ihalelere katılmak ve teklif vermek, b. TV ve Radyo Reklamcılığı: Radyo, televizyon ve sinema programları yapım ve yayın hizmetleri, seslendirme ve kayıt stüdyoları hizmetleri, radyo ve televizyon alıcılarının kiralanması hizmetleri, sinema projektörleri ve aksesuarlarının kiralanması hizmetleri, ses ve video kayıt cihazlarının kiralanması hizmetleri c. İnternet Reklamcılığı: İnteraktif web siteleri ile sosyal ağ siteleri ile reklamcılık konularında faaliyetlerde bulunmak; bunun için pazarı, markanın ihtiyaçlarını ve tüketiciyi, bir arada kullanmak ve etkin internet reklamcılığı üretmek için interaktif web siteleri kurmak, kullanmak, kiralamak veya satın almak d. Açık Hava Reklamları: Billboard, kına, kule board, cip, totem, her türlü reklam panoları, ışıklı ve ışıksız cephe giydirme, germe vinyl, dekupe, polikarbon, alüminyum oyma, kabartma tabela ve branda bez afiş hizmetlerinde bulunmak 2- Medya Planlama Hizmetleri Firmaların medya planlama hizmetlerinin tamamından sorumlu olacak şekilde; medya araştırmalarını hizmetin gerektirdiği ihtiyaca göre önerip yaptırmak, satın almak, koordine etmek, Markanın iletişim stratejisinin oluşturulmasına katkıda bulunmak, hizmet alanı ile ilgili pazar bilgilerini derlemek, rekabet analizleri ve sektörde var olan tüm medya araştırmalarını kullanarak gerçekleştirilen satın alma verimliliği ve etkinliği ile ilgili analizleri yapmak, bunlara dayanan ve ulusal, yerel televizyon kanalları ve radyo istasyonları, dergiler, gazeteler ve interneti kapsayan medya planları yapmak ve sunmak, medya fırsatları hakkında görüş bildirmek, bütçe, plan revizyonları ve akış diyagramlarının yönetimini sağlamak, a. Kurumsal Kimlik ve Kreatif tasarım: Firma kimliği tasarımı, logo tasarımı, kartvizit, antetli kağıt, broşür, katalog, tabela, bina cephesi ve iç mimari tasarımları vb. hizmetleri yapmak b. Dijital Baskı ve Matbaacılık: Firmaların her türlü kullanımıyla ilgili matbaacılık ve baskı hizmetlerini gerçekleştirmek, reklamcılık, promosyon işlerini yapmak, bu işler için tasarım ve üretim çalışmaları yapmak, bu çalışmalarda kullanılmak üzere her türlü ekip ve ekipmanı, almak, satmak veya kiralamak yoluyla kullanmak, her türlü baskı araçlarını kullanmak, satın almak ve kiralamak suretiyle matbaacılık ve baskı konularında hizmet vermek, 3- Yönetim Danışmanlığı Kurum ve kuruluşlara, uzmanlık konusuyla ilgili danışmanlık hizmeti vermek, bu çerçevede; kurumsal sistemlerde, bütünleşik, kalıcı, ekonomik ve uygulanabilir çözümler sunmak, her türlü anket ve medya takibini yapmak veya kullanmak, her türlü sektörde bilgi, teknik destek ve öngörü kurallarını kullanmak, organizasyonlar düzenlemek a. İnsan Kaynakları Projeleri: Şirket stratejilerinin incelenmesi, Şirket yetkinliklerinin belirlenmesi ve tanımlamalarının yapılması, şirket performans yönetimi prensiplerinin oluşturulması, Şirket genelinde eğitimlerle uygulamanın hazırlığının gerçekleştirilmesi, uygulama ve sonuçlarının izlenmesi, şirket stratejilerinin incelenmesi. b. Halkla İlişkiler: Halkla ilişkiler faaliyetleri düzenlemek, firmaların halkla ilişkiler gelişimi ve anlama yolunda çalışmalar yapmak, c. Pazarlama: Firmalar için pazarlama departmanı kurmak veya mevcut organizasyonu çağdaş pazarlama kavramları çerçevesinde yeniden oluşturmak, marka bilinirliği sağlamak, pazarlama yapısının belirlenmesi ve bu yapı içindeki pozisyonların yetkinliklerinin belirlenmesi, bu yetkinliklere uygun seçme ve yerleştirme yapılması, yeni beklentiler çerçevesinde pazarlama kadrosuna gerekli eğitimlerin verilmesi, stratejik pazarlama hedeflerinin belirlenmesi, işleyişle ilgili düzenli danışmanlık hizmeti verilmesi Şirket bu amaç ve konularını gerçekleştirebilmek için; Menkul veya gayrimenkul iktisap edebilir, satın alabilir, satabilir, adi kira veya finansal kiralama yolu ile kiralayabilir, kiraya verebilir, maliki olduğu veya kiraladığı gayrimenkuller üzerinde her türlü bina, tesis ve benzeri inşaatı bizzat yapabilir veya yaptırabilir. Şirkete ait menkul ve gayrimenkul mallarını şirket veya üçüncü şahıslar lehine teminat olarak gösterebilir, bu amaçla söz konusu mallar üzerinde rehin ve ipotek tesis ve tescil edebilir. Şirketin alacak ve borçlarını teminen her cins, şekil ve sırada ipotek rehin verebilir, ipotek ve rehin alabilir, bunları tescil, devir ve temlik edebilir, mevcut ve tesis edilecek ipotek ve rehinleri fek ve tadil edebilir. Şirket üçüncü ...ve anasözleşmesinde yazılı olan diğer işler