EN REKLAMCILIK VE MEDYA PLANLAMA ANONİM ŞİRKETİ

LEVENT EBULULA MARDİN CAD. NO:9 BEŞİKTAŞ - BEŞİKTAŞ / İSTANBUL / TÜRKİYE

En son güncellenme Tarihi: 30.09.2016 00:00:00
Değerlendirme :

Bilgilerinin hatalı veya eksik olduğunu düşünüyorsanız güncelleyebilmemiz için lütfen bize bildiriniz.

İşletme değerlendirmeleri ve yorumlar

Şikayet Yaz İlk yorum yapan siz olun

Firma Bilgileri

  • Ünvanı : EN REKLAMCILIK VE MEDYA PLANLAMA ANONİM ŞİRKETİ
  • Kuruluş Tarihi : 2 Haziran 2014 Pazartesi
  • Sermaye : 50000
  • Ticaret Odası : İSTANBUL TİCARET ODASI
  • Sicil Numarası : 925646
  • NACE Kodu : 731202
  • İşletme Adresi : LEVENT EBULULA MARDİN CAD. NO:9 BEŞİKTAŞ İSTANBUL TÜRKİYE
  • İlçe /İl : BEŞİKTAŞ / İSTANBUL
  • Ülke : TÜRKİYE
1- Reklamcılık Her türlü mal veya hizmetin alıcısı olacakları tarafın­dan tanınması için yapılacak araştırmalar, reklam içeriğinin hazırlanması ve hangi iletişim araçlarının kullanıla­cağı konusundaki kararlar vermek, bu çalışmalarda yazılı, görsel ve işitsel tüm reklam alanlarında üretim ve tasarım yapmak, her tür reklam mecrasını, ki­ralamak, kullanmak ve satın almak, gerektiğinde yurtiçi ve yurtdışı ihalelere katılmak, a. Gazete ve Dergi Reklamları: Yurt içi ve yurtdışında yayın­lanan ulusal ve yerel gazete ve dergilere ilan ve reklam almak ve yayınlamak, resmi ve özel kuru­luşların yapacakları yurtiçi ve yurt­dışı ihalelere katılmak ve teklif ver­mek, b. TV ve Radyo Reklamcılığı: Radyo, televizyon ve sinema programları yapım ve yayın hizmetleri, seslendirme ve kayıt stüdyoları hizmet­leri, radyo ve televizyon alıcılarının kiralanması hizmetleri, sinema pro­jektörleri ve aksesuarlarının ki­ralanması hizmetleri, ses ve video kayıt ci­hazlarının kiralanması hizmetleri c. İnternet Reklamcılığı: İnteraktif web siteleri ile sosyal ağ siteleri ile reklamcılık konularında faaliyetlerde bulu­nmak; bunun için pazarı, markanın ihtiyaçlarını ve tüketiciyi, bir arada kullanmak ve etkin internet reklamcılığı üretmek için interaktif web siteleri kurmak, kullanmak, kiralamak veya satın almak d. Açık Hava Reklamları: Billboard, kına, kule board, cip, totem, her türlü reklam panoları, ışıklı ve ışıksız cephe giydirme, germe vinyl, dekupe, polikarbon, alüminyum oyma, kabartma tabela ve branda bez afiş hizmetlerinde bulunmak 2- Medya Planlama Hizmetleri Firmaların medya planlama hizmetlerinin tamamın­dan sorumlu olacak şekilde; medya araştırmalarını hizmetin gerektirdiği ihtiyaca göre önerip yaptırmak, satın almak, koordine etmek, Markanın iletişim strate­jisinin oluşturulmasına katkıda bu­lunmak, hizmet alanı ile ilgili pazar bil­gilerini derlemek, rekabet analiz­leri ve sektörde var olan tüm me­dya araştırmalarını kullanarak gerçekleştirilen satın alma ver­imliliği ve etkinliği ile ilgili analiz­leri yapmak, bunlara dayanan ve ulusal, yer­el televizyon kanalları ve radyo is­tasyonları, dergiler, gazeteler ve in­terneti kapsayan medya planları yapmak ve sunmak, medya fırsatları hakkında görüş bildirmek, bütçe, plan revizyonları ve akış diyagramlarının yönetimini sağla­mak, a. Kurumsal Kimlik ve Kreatif tasarım: Firma kimliği tasarımı, logo tasarımı, kartvizit, antetli kağıt, broşür, katalog, tabela, bina cephesi ve iç mimari tasarımları vb. hizmetleri yapmak b. Dijital Baskı ve Matbaacılık: Firmaların her türlü kullanımıyla ilgili matbaacılık ve baskı hizmetlerini gerçekleştirmek, reklamcılık, promosyon işlerini yapmak, bu işler için tasarım ve üre­tim çalışmaları yapmak, bu çalışmalarda kullanılmak üzere her türlü ekip ve ekipmanı, almak, satmak veya kiralamak yoluy­la kullanmak, her türlü baskı araçlarını kul­lanmak, satın almak ve kiralamak suretiyle matbaacılık ve baskı konularında hizmet vermek, 3- Yönetim Danışmanlığı Kurum ve kuru­luşlara, uzmanlık konusuyla ilgili danışmanlık hizmeti vermek, bu çerçevede; kurumsal sistemlerde, bütün­leşik, kalıcı, ekonomik ve uygulan­abilir çözümler sunmak, her türlü anket ve medya takib­ini yapmak veya kullanmak, her türlü sektörde bilgi, teknik destek ve öngörü kurallarını kulla­nmak, organizasyonlar düzenlemek a. İnsan Kaynakları Projeleri: Şirket stratejilerinin incelenmesi, Şirket yetkinliklerinin belirlenmesi ve tanımla­malarının yapılması, şirket perfor­mans yönetimi prensiplerinin oluş­turulması, Şirket genelinde eğitimlerle uygulamanın hazırlığının gerçekleştirilmesi, uygulama ve sonuçlarının izlenmesi, şirket stratejilerinin incelenmesi. b. Halkla İlişkiler: Halkla ilişkiler faaliyetleri düzenlemek, firmaların halkla ilişkiler gelişimi ve anla­ma yolunda çalışmalar yapmak, c. Pazarlama: Firmalar için pazarlama depart­manı kurmak veya mevcut organi­zasyonu çağdaş pazarlama kavramları çerçevesinde yeniden oluşturmak, marka bilinirliği sağlamak, pazarlama yapısının belir­lenmesi ve bu yapı içindeki pozisyon­ların yetkinliklerinin belirlenmesi, bu yetkinliklere uygun seçme ve yerleştirme yapılması, yeni beklentiler çerçevesinde pazarlama kadrosuna gerekli eğitimlerin verilmesi, stratejik pazarlama hede­flerinin belirlenmesi, işleyişle ilgili düzenli danış­manlık hizmeti verilmesi Şirket bu amaç ve konularını gerçekleştirebilmek için; Menkul veya gayrimenkul iktisap edebilir, satın alabilir, satabilir, adi kira veya finansal kiralama yolu ile kiralayabilir, kiraya verebilir, maliki olduğu veya kiraladığı gayrimenkuller üzerinde her türlü bina, tesis ve benzeri inşaatı bizzat yapabilir veya yaptırabilir. Şirkete ait menkul ve gayrimenkul mallarını şirket veya üçüncü şahıslar lehine teminat olarak gösterebilir, bu amaçla söz konusu mallar üzerinde rehin ve ipotek tesis ve tescil edebilir. Şirketin alacak ve borçlarını teminen her cins, şekil ve sırada ipotek rehin verebilir, ipotek ve rehin alabilir, bunları tescil, devir ve temlik edebilir, mevcut ve tesis edilecek ipotek ve rehinleri fek ve tadil edebilir. Şirket üçüncü ...ve anasözleşmesinde yazılı olan diğer işler

HATALI İŞLETME BİLGİSİ BİLDİRİMİ.KAPAT
İşletmelere mesaj göndermek için "Mesaj Gönder" bölümünü kullanınız.
EN REKLAMCILIK VE MEDYA PLANLAMA ANONİM ŞİRKETİ
İPTAL