EXPERT SATIŞ DANIŞMANLIĞI ÇAĞRI MERKEZİ VE PAZARLAMA LİMİTED ŞİRKETİ

ORTABAYIR MAH. ŞAİR ÇELEBİ SOK. GÜRTAŞ İŞ MERKEZİ BLOK NO:1 İÇ KAPI NO:3 KAĞITHANE - KAĞITHANE / İSTANBUL / TÜRKİYE

En son güncellenme Tarihi: 20.06.2021 02:32:00
Değerlendirme :

Bilgilerinin hatalı veya eksik olduğunu düşünüyorsanız güncelleyebilmemiz için lütfen bize bildiriniz.

İşletme değerlendirmeleri ve yorumlar

Şikayet Yaz İlk yorum yapan siz olun

Firma Bilgileri

  • Ünvanı : EXPERT SATIŞ DANIŞMANLIĞI ÇAĞRI MERKEZİ VE PAZARLAMA LİMİTED ŞİRKETİ
  • Firma Türü : TEK ORTAKLI LİMİTED ŞİRKET
  • Kuruluş Tarihi : 3 Haziran 2021 Perşembe
  • Sermaye : 100.000,00 ₺
  • Vergi Dairesi : İSTANBUL - ZİNCİRLİKUYU VERGİ DAİRESİ
  • Vergi Numarası : 3810937160
  • Ticaret Odası : İSTANBUL TİCARET ODASI
  • Sicil Numarası : 311526-5
  • Oda Sicil Numarası : 1301549
  • NACE Kodu : 822001
  • Mersis No : 0381093716000001
  • E-Tebligat Adresi : 25909-81693-82644
TELEKOMÜNİKASYON Meslek grubunda, KAĞITHANE / İSTANBUL Bölgesinde Çağrı merkezlerinin faaliyetleri konularında hizmet vermektedir. 1.Her türlü çağrı merkezleri kurmak, işletmek, kiralamak, kiraya vermek ve bununla ilgili gerekli altyapı ve üst yapı sistemlerini kurmak, gerekli olan bütün, alet ve edevatların alımını, satımını, ithalatını, ihracatını toptan ve perakende dahili ticaret ve pazarlamasını yapmak, 2.Çağrı merkezlerine gelen müşteri taleplerini değerlendirmek, müşteriyi ürün hakkında bilgilendirmek, müşteriyi satış noktası hakkında bilgilendirmek, ürünle ilgili sorunları çözmek, ürünle ilgili sorunlar için servis yönlendirmesini koordine etmek, müşteriye yönelik özel pazarlama faaliyetleri yapmak, özel gün kutlama, yeni ürün tanıtımı memnuniyet çalışmaları, telefon, email, faks gibi iletişim araçları ile alınan çağrılar, görüşme kayıtları bir yazılımda tutulmakta, ses kayıtları alınmakta, çağrı merkezi performans raporları yapmak. 3.Alınan çağrılar ve yapılan görüşmeler dahilinde firmanın birçok konuda strateji belirlemesi için birçok kaynak oluşturmak, ürün kalitesi, satış personeli performansı, bayi kanalı performansı, Çağrı merkezi performansı, servis ekibi performansı, reklam ve kampanya çalışmalarındaki basan hız vermekte, kendini geliştirmekte ve hedeflenen müşteri devamlılığını sağlamaktadır. 4.Gerçek ve tüzel kişilerin iş süreçlerine dış kaynaklı çözüm hizmeti sağlamak, onların projelerini, ürün ve hizmetlerini, kampanyalarım müşteri destek, çağrı merkezi, tele pazarlama ve diğer iletişim yöntemleri marifetiyle müşteriye tanıtmak, pazarlamak, satış faaliyetinde bulunmak; işbu proje, ürün, hizmet ve kampanyalara yönelik iş sürecini ele almak ve yönetmek, 5.Rezervasyon merkezi, yardım masası, bilgi hatları, müşteri ilişkileri gibi konularda Call Center hizmetler vermek. 6.Konuları ile ilgili telefon çağrısı, e-posta, fax, sms, çevrimiçi sohbetler (online chat) gibi iletişim kanalları yönetmek, bununla ilgili olarak (Contact Center, Customer Contact Center, Customer Interaction Center, Customer Interaction) Platformlar kurmak. 7.Şirketimizin müşterilerinin periyodik veya dönemsel olarak gerçekleştirdikleri postalamaların organizasyonu, gönderimi, raporlanması ve Specto CRM deki ilgili müşteri kaydına eklenmesi işlerini yapabilir, bununla ilgili olarak gerekli ürün, malzeme ve aksesuarların alımını, satımını ithalatını, ihracatını, toptan ve perakende dahili ticaret ve pazarlamasını yapabilir, bu konuda eğitim ve danışmanlık faaliyetlerinde bulunabilir. 8.Müşterilerinin periyodik veya dönemsel olarak gerçekleştirdikleri, kutlama, hatırlatma, anket, bilgi sunma, kampanya katılım gibi amaçlarla uygulanan SMS (Kısa Mesaj), faks, e-posta gönderimi hizmetlerinde bulunabilir. 9.Sahada gerçekleştirilmesi gerekli anket uygulamalarının, veri toplama hizmetlerinin, gizli müşteri çalışmalarının planlanması, gerçekleştirilmesi ve raporlanması hizmetlerinde bulunabilir. 10.Çağrı merkezinde kullanılacak olan müşteri veri tabanının temizlenmesi, tekrarlardan arındırılması, adres ve telefon güncellemesinin yapılması, segmentasyonu ve raporlanması, müşterilerimizin organize edecekleri etkinliklerin telefonda kayıt, bilgilendirme, katılım sonrası yorumları alma, anket düzenleme ve raporlama hizmetlerinde bulunabilir, bu konularda eğitim ve danışmanlık faaliyetlerinde bulunabilir. 11.Şirket iştigal konusuna bakılmaksızın her türlü şirkete çağrı servisi hizmetlerini verebilir, şirket bünyesinde eleman çalıştırabilir, eğitim verebilir, danışmanlık hizmetleri yapabilir. 12.Bireysel ve kurumsal abonelere GSM operatörlerin ait faturalı veya ön ödemeli hat tesisi, data, ses ve faks hattı tesisi ve bu hatlara ait adres değişikliği, sim kart değişikliği, unvan değişikliği, devir, tarife değişikliği, hatların kapatılması ve SM Satışı ile her türlü GSM Kurumsal hizmetleri yapmak. 13.Haberleşme hizmetlerini sağlamak için gerekli olabilecek her türlü donanımın alımı, satımı, ithalatı, ihracatı, dağıtımını yapmak. 14.Her çeşit cep ve mobil telefonları, telefon santralleri, telsiz haberleşme cihazları ve bunların yedek parça ve aksesuarlarının alımı, satımı, mamul, bakım ve onarımını, ithalatını, ihracatını ve iç ticaretini, pazarlamasını, bayiliğini, distribütörlüğünü ve mümessilliğini yapmak. 15.İnternet ve online sistemler içinde ve telekomünikasyon yolu ile her türlü bilginin dağıtım, ticaretini, pazarlaması ve iletişimini yapmak, iletişim sistemleri kurmak. 16.Şirket Yurt İçinde ve Yurt Dışında mümessillik, distribütörlük alabilir veya verebilir. İhalelere iştirak edebilir. Konusu ile ilgili olarak fuarlara ve organizasyonlara iştirak edebilir. 17.Şirket konuları ile ilgili yerli ve yabancı gerçek ve tüzel kişilerle işbirliği yaparak yeni şirketler kurabilir, kurulmuş şirketlere iştirak edebilir. Mevcut şirketlerin paylarını, tahvillerini alabilir, aracılılık yapmamak kaydıyla satabilir. 18.Şirket konularına giren malları depolanması, nakli tevzii için gerekli her türlü tesisat, teçhizat, vasıta, arazi ve bina satın alabilir, satabilir veya başkalarından kiralayabilir, kiraya verebilir. Şirket mallarının teşhiri için teşhir ve satış yerleri açabilir. 19.Amaç ve konusunu gerçekleştirmek üzere ihtiyaç duyacağı her türlü kara, hava ve deniz araçlarını satın almak, ...ve anasözleşmesinde yazılı olan diğer işler.

HATALI İŞLETME BİLGİSİ BİLDİRİMİ.KAPAT
İşletmelere mesaj göndermek için "Mesaj Gönder" bölümünü kullanınız.
EXPERT SATIŞ DANIŞMANLIĞI ÇAĞRI MERKEZİ VE PAZARLAMA LİMİTED ŞİRKETİ
İPTAL