F C Y REKLAM PRODÜKSİYON ORGANİZASYON VE TURİZM SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ

HALASKARGAZİ MAH. ŞAFAK SOK. AYDIN HAN NO:48 KAT:4 ODA:28 NİŞANTAŞI PK:34371 ŞİŞLİ - BEŞİKTAŞ / İSTANBUL / TÜRKİYE

En son güncellenme Tarihi: 12.04.2019 16:48:00
Değerlendirme :

Bilgilerinin hatalı veya eksik olduğunu düşünüyorsanız güncelleyebilmemiz için lütfen bize bildiriniz.

İşletme değerlendirmeleri ve yorumlar

Şikayet Yaz İlk yorum yapan siz olun

Firma Bilgileri

  • Ünvanı : F C Y REKLAM PRODÜKSİYON ORGANİZASYON VE TURİZM SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
  • Tabela Ünvanı : FCY REKLAM AJANSI - KOLAY BÜLTEN
  • Firma Türü : LİMİTED ŞİRKET
  • Kuruluş Tarihi : 14 Mayıs 2007 Pazartesi
  • Sermaye : 80.000,00 TL
  • Vergi Dairesi : İSTANBUL - MECİDİYEKÖY VERGİ DAİRESİ
  • Vergi Numarası : 3840299348
  • Ticaret Odası : İSTANBUL TİCARET ODASI
  • Sicil Numarası : 626086-5
  • NACE Kodu : 731101
  • Faaliyet Alanları : Bilgi İşlem Yazılım, Tasarım, Kurulum Hizmetleri,Reklâmcılık
  • Mersis No : 0384029934800011
  • E-Tebligat Adresi : 25979-51615-60088
  • Çalışan Sayısı : 2-10
FCY Reklam Ajansı
WEB | GRAFİK | FOTOĞRAF STÜDYOSU | TANITIM FİLMİ | MATBAA
Fcy reklam ajansı İstanbulda faaliyet gösteren, Bünyesinde fotoğraf sütdyosu bulunan bir reklam prodüksiyon şirketidir.

Fcy reklam prodüksiyon reklam görsellerinizin tamamını tek çatı altında toplamaktadır. Web tasarım, Fotoğaf çekimi, Tanıtım filmi, Reklam filmi, Grafik tasarım ve baskı işlerinde kaliteli ürünlerle hizmet vermektedir. Bünyemizde iki adet fotoğraf stüdyomuz bulunmaktadır.

Fcy reklam ajansı olarak, kurulduğumuz 2007 yılından beri sizin için, sizinle birlikte çalışıyoruz.

Kurumunuza değer katmak, markanız ve ürünlerinizi en iyi şekilde tanıtmak için işimizdeki uzmanlığımızı sizlerin hizmetine sunuyoruz. Reklam ürünlerimizin fikir aşamasından, hedef kitleye ulaşana kadar geçen tüm süreçlerde aktif olarak bulunuyor ve uygulayıcı olarak doğru reklamın doğru hedef kitleyle doğru zamanda buluşmasını sağlıyoruz.

Tüm hizmetlerimizi kendi bünyemizde bulunan yaratıcı ve teknik ekiplerimizle, farklı uzmanlıkları aynı hedefe doğru konumlandırarak sunuyoruz.

KOLAY BÜLTEN - DİJİTAL PR ÇÖZÜMLERİ
Markalaşma sürecini desteklemek, hedef kitleye erişimi arttırmak ve pazarlama çalışmalarını geliştirmek için Dijital PR çözümleri sunuyoruz.

İşleyiş
PR ajansı hizmetini dört adımda hayata geçiriyoruz.

Kapsamın Belirlenmesi
Hedeflerin ve kanalların belirlenerek sunulacak hizmetin planlanması ve fiyatlandırma çalışmalarının yapılması

İçeriğin Hazırlanması
Ürün ve hizmet hakkında firmadan temel bilgilerin alınması ve kullanılacak platformlara yönelik içeriklerin oluşturulması

Gönderim
Firma kimliğine, hedef kitleye ve bülten içeriğine uygun olan dijital platformlara kampanya içeriğinin gönderilip takip edilmesi

Raporlama
Basında ve bloglarda yer alan içeriklerin derlenmesi, sosyal medya yansımalarının ve erişim raporlarının hazırlanması

Optimize Edilmiş İçerik
Etkileşimi ve geri dönüşleri arttırmak için içerikler editörler ve pazarlama uzmanları tarafından hazırlanır.

Düzenlenmiş İçerik Editörlerimiz tarafından bülten içeriğiniz düzenlenerek okunabilirlik ve netlik kriterlerinden en yüksek verim almanız sağlanır. Dijital dünyanın sunduğu imkanlarla birlikte ortaya çıkan viral pazarlama kavramı, dijital pazarlama dinamiklerini yeniden tanımlıyor.

Günümüzde artık tüketici bilgilerine ulaşmak çok kolay. Tüketicinin beklentisi ise her şeyin hızlı olması. Değişimin büyük hız kazandığı dijital dünyada, viral pazarlama yöntemlerine ayak uyduramayan markalar için tehlike çanları çalıyor. Müşteriler markaların şeffaf ve insan odaklı olmasını bekliyor. Tüm bu beklentiler ise sürekli değişip gelişiyor. Markalar ise bu değişime yetişmeye çalışırken aynı zamanda yenilikçi olmak zorunda.

Viral Pazarlama ile Yenilikçi Olmak ve Değişimi Yakalamak
Viral pazarlamaya adını veren özellik, hızla yayılması. Viral olan her şey hızla yayılıyor ve kısa sürede değişip dönüşüyor. Geçmişte televizyonda yapılan bir reklam, sadece o anda televizyon izleyenler tarafından görülüyor, eğer çok yaratıcı bir slogana sahipse bir süre insanların dilinde dolaşıyordu. Bir ürünün viral olabileceği alan, bir mahalleyi aşamıyordu. Komşunun överek anlattığı ürünleri ancak komşusu almak isteyebiliyordu.

Günümüzde viral pazarlama sınırları ortadan kaldırdı. Bu gelişim internetin bulunmasıyla değil, sosyal medya ağlarının ve aslında ‘paylaşma’ özelliğinin bulunmasıyla mümkün oldu. Artık komşunun değil, okyanus ötesinde yaşayan birinin kullandığı bir ürün hakkında bilgi sahibi olabiliyor, bu ürünleri satın almak isteyebiliyoruz.

Viral pazarlama hedef kitleyi de yeniden tanımlıyor, çünkü artık birçok ürün dünyanın her yerinde her an satışa sunulabiliyor. Küçük markalar, yurt dışında büyük yatırımlar yapmadan da dünyanın her yerine satış yapabiliyor. Bu nedenle büyük çaplı pazarlama stratejilerine ihtiyaç doğuyor. Viral pazarlama tüm müşterilere ulaşmak için oldukça değerli bir araç.

Viral Pazarlama Dijital Bilgiden Besleniyor

Hedef kitlenin davranış örgülerini bilmedikten sonra, hedef kitle belirlemek çok da değerli değildir. Dijital dünya, tüketiciler hakkında sonsuz bir bilgi havuzuna sahip. Bugün herhangi bir dijital platformda reklam vermek istediğinizde, ürününüzle yakından ilgilenen, ürününüze ihtiyacı olan insanlara nokta atışı reklam verebilmeniz mümkün. Viral pazarlama bu anlamda daha karlı, çünkü viral pazarlama sayesinde, reklamınızı gönüllü olarak tüketici yapıyor. Etkili bir viral pazarlama stratejileri sayesinde kullanıcı bilgilerini doğru belirleyip sizin viral pazarlamanızda gönüllü katılımcı olacak kullanıcıları tespit etmeniz hiç de zor değil.

Şeffaf Markalar ve İnsan Odaklı Viral Pazarlama
Sosyal medya platformlarında, markaların da birer ‘insan’ gibi hareket ettiğini söylemek yanlış olmaz. Eskiden bir markanın kültürü, çalışma koşulları gibi konular hakkında bilgi edinmek çok zordu. Artık markalar sosyal medya üzerinde birer persona gibiler. Kültürleri, yarattıkları çalışma ortamları, stratejileri sosyal medya üzerinde adeta karakterleri gibi. Bu personalar aynı zamanda tüketici ile sürekli iletişim halinde. Tüketiciler karşılarında bir insan varmış gibi markalarla iletişim kurabiliyorlar.

Sosyal medyada viral olmak için içeriği ve zamanlamayı seçmeniz mümkün değil. Bu da günümüz şirketleri üzerinde sürekli bir baskı yaratıyor. Reklamın iyisi kötüsü olmayabilir belki ama kötü bir kullanıcı deneyiminin viral olması işinize zarar verebilir. Burada yine markaların sosyal medya hesapları devreye giriyor. Bir marka eğer viral olmuş kötü bir kullanıcı deneyimine iyi bir yaklaşım gösterirse, olayı lehine çevirebiliyor. Viral pazarlama söz konusu olunca, şeffaflık kazandırıyor.

Viral Pazarlama Ünlüleri Sıradan İnsanlar
Birçok marka için halen ünlü yüzler kullanmak çok önemli. Viral içerik oluşturma konusunda yenilikleri takip edenlerse, hedef kitlelerini iyi temsil eden, ünlü olmayan sıradan insanları tercih ediyorlar. Çünkü tüketiciler kendilerine yakın buldukları kişilerin sözlerine daha çok güveniyor. Bu güven bilinç düzeyinde sağlanmıyor, bilinç dışında gerçekleşiyor. Evrimsel olarak da kendimize benzeyen kişilere güvenmeye daha meyilliyizdir. Onlarla güvende olacağımızı düşünürüz.

Viral Pazarlama Kovalamaca Oyunu Gibi
Yukarıda bahsettiğimiz tüm konular, viral pazarlamayı geleneksel pazarlama yöntemlerinden çok daha kolay gibi gösteriyor olabilir. Dijitalleşmenin getirdiği kolaylıklar elbette var. Fakat bu kolaylıklar her marka için erişilebilir olduğundan, aslında herkesin çok daha fazla çaba sarf etmesi gerekiyor. Geçmişte global bir marka olabilmek için yatırımlar gerekiyordu, pazarda güçlü şirketlerin çok fazla rakibi olmayabiliyordu. Dijitalleşmeyle birlikte, viral pazarlama konusunda çok başarılı olan küçük işletmeler, birkaç yıl içinde dünya devlerine dönüşebiliyor. Dünya devi olan şirketler, birkaç yıl içinde şu anda var olmayan rakipleri tarafından alt edilebilirler. Bu tehlike de dijital dünyayı ve viral pazarlamayı bir kovalamaca oyununa dönüştürüyor. Herkes yeniliğin peşinden koşuyor, her gün yeni bir yöntem çıkıyor. Bu günümüz dünyasının en büyük zorluğu.

Yarın ne olacağını bilmediğimiz bir dünyada hazırlıklı olmak zor. Ancak esnek ve yeniliklere açık olabilenler kazanıyor. Viral pazarlama dinamikleri değiştirirken, yarına onun yerine ne geleceğinden emin olmaksızın hazırlıklı olabilmek başarıyı getiriyor.

Görsel Kullanımı
Verilmek istenen mesajı güçlendirmek için görsel açıdan zenginleştirilmiş içerikler hazırlıyoruz.

Özelleştirilmiş İçerik
Hedef kitleye erişimi arttırmak için her platforma özel içerik hazırlıyoruz.

Kolay Okunur
İçeriğinizin daha fazla kişiye erişmesi ve anlaşılır olması için sade ve kolay okunur şekilde hazırlanıyoruz.

Dijital PR’ın Faydaları
Erişim
Basın, bloglar ve Influencer'lar aracılığla reklam faaliyetleriyle erişebileceğiniz kitleden daha fazlasına kolayca erişebilirsiniz.

Maliyet
Televizyon, radyo ve internet reklamlarına kıyasla daha düşük bütçeyle geniş kitlelere markanızı ve çalışmalarınızı duyurabilirsiniz.

Şirket İmajı
Sosyal sorumluluk projeleri, firmanızın yaptığı geliştirmelerin çevreye katkısı gibi konuları paylaşarak şirketiniz için pozitif bir algı yaratabilirsiniz.

Bilinirlik
Reklam faaliyetleri ile müşteri odaklı çalışmalar yapılırken, Dijital PR faaliyetleri yatırımcıları, iş ortaklarını ve potansiyel müşterileri kapsar.

SEO
Firma ve ürün bilinirliğinin artması organik aramalara yansır ve otoriter sitelerden alınan backlinkler sitenizin SEO performansını destekler.

Otorite
Kamusal faydanın ön planda olduğu ve uzmanlık alanınızı yansıtan kampanya içerikleri hedef kitlenizin işletmenize güven duymasını sağlar.

Basın Bülteni Gönderimi
İHTİYACINIZA UYGUN ÇÖZÜMLER

Basın bültenleri birçok farklı konuda, farklı amaçlara hizmet edebilir. Amacınıza ulaşmak için bülteninizin doğru yazılması ve uygun platformlarda yayınlanması önemlidir. Basın bülteni hizmet paketleri size en uygun ve ekonomik çözümleri sunar.

Basın bülteni dağıtımı hizmetiyle etkinliklerinizi duyurabilir, markanızın bilinirliğini arttırabilir ve şirket imajınızı güçlendirebilirsiniz. Hangi amaçla olursa olsun basın bülteninin doğru hazırlanması ve amacınıza uygun yayın platformlarının seçilmesi önemlidir. Haber sitelerinin yanında bloglara ve sektörünüz ile ilgili web sitelerine basın bültenleri göndermek daha geniş kitlelere erişmenizi sağlayacaktır. Böylece basın bültenleriniz ile hedef kitlenize ulaşmayı garanti edebilirsiniz.

Tanıtım Bültenleri
Tanıtım bültenlerini kullanarak yeni çıkaracağınız bir ürünle ilgili hedef kitlenizi bilgilendirebilir, ürününüz daha piyasaya çıkmadan müşteri tabanı oluşturabilirsiniz.

Etkinlik Bültenleri
Etkinliklerinize basın mensuplarını ve hedef kitlenizi davet edebilir, geniş kitlelere erişerek etkinliklerden daha fazla verim alabilirsiniz.

Proje Bültenleri
Şirketinizin yeni projelerini ya da sosyal sorumluluk projelerinizi basın bülteni ile duyurarak şirket imajınızı güçlendirebilirsiniz.

Ödül Bültenleri
Ödül bültenleri ile ödüle layık görülen ürün ya da hizmetinizin değerini ortaya koyabilir, hedef kitlenizde merak uyandırabilirsiniz.

BASIN BÜLTENİ GÖNDERİMİ İLE MARKA BİLİNİRLİĞİNİ ARTTIRIN

Ekonomik
Basın Bülteni gönderim paketleriyle, sizin için en uygun çözümü seçebilirsiniz. Böylece size faydası olmayacak hizmetler için para ödemek zorunda kalmazsınız. Belirlediğiniz hedef kitleye ulaşmak için paket çözümler en ekonomik seçenektir.

Geniş Kitlelere erişim
Basın bülteni paketleri online yansıma ve yazılı basın yansıma garantisi seçenekleri ve ayrıca blogger çalışmaları ile basın bültenleriniz platformlara uygun hazırlanan içeriklerle geniş kitlelere ulaşır.

Kalıcı Fayda
Basın bültenleri haber niteliği taşıyan metinler olduğu için akılda kalıcıdır. Dijital platformlarda yayınlanan basın bültenleri sayesinde müşterileriniz şirketiniz veya hizmetleriniz ile ilgili arama yaptıklarında karşılarına çıkar.

Etkili Tanıtım
Basın bülteni, hem duygulara hem de akla hitap etmesi nedeniyle etkili bir tanıtım aracıdır. Bu sayede şirketinizin akılda kalıcılığı ve sektördeki otoritesi artar , sadık tüketici kitleleri oluşturabilirsiniz.

BASIN BÜLTENİ GÖNDERİMİ PAKETLERİ
Sizin için uygun hizmeti paketini seçebilir, farklı bir ihtiyacınız varsa bizimle iletişime geçebilirsiniz

Advertorial Reklam Hizmeti
İHTİYACINIZA UYGUN ÇÖZÜMLER

Advertorial reklamlar sadece metinlerden oluşabileceği gibi resim, video ve grafiklerle de zenginleştirilebilir. Advertorial reklam hizmeti kapsamında hedef kitlenize göre kullanacağınız araçlar ve reklamın yayınlanacağı platformlar belirlenir.

Advertorial reklamlar bilgiyi reklam ile buluşturması nedeniyle önemli pazarlama araçlarıdır. Ulaşmak istediğiniz hedef kitleye göre planlanmış advertorial reklam çalışmaları kullanılacak içerik ve platformların hedef kitleye erişimi arttıracak yönde seçilmesinden oluşur. Hedef kitlenin ilgilendiği alanlar, duygular ve takip ettiği kanallar iyi bir şekilde tespit edilirse advertorial reklamlar en iyi sonucu en kısa sürede elde etmenizi sağlar. Ürününüz veya hizmetiniz ile ilgili hedef kitlenizi bilgilendirirken satın alma arzusu yaratan advertorial reklamlar, pazarlama aktivitelerinin vazgeçilmezidir.

Ürün Tanıtımı
Advertorial reklamlar, hem ürünleriniz ile ilgili bilgi içermesi hem de ürünlerinizin müşterilerinizde satın alma arzusu yaratacak şekilde sunulması ile, ürün tanıtımı için eşsiz araçlardır. Advertorial reklamlar ile piyasada olan ya da piyasaya çıkmak üzere olan her ürününüzü tüketiciye tanıtma şansı yakalarsınız.

Hizmet Tanıtımı
Advertorial reklamlar hizmet tanıtımı amacıyla da kullanılmaktadır. Hizmetlerinizi video, görsel ya da metinler ile anlatarak tüketicilerinize rahatlıkla ulaşabilirsiniz. Hizmetleriniz ile ilgili ilgi çeken bilgilerin advertorial reklamların içinde bulunması, reklamınızın daha büyük kitlelere ulaşmasını sağlayacaktır.

Marka Tanıtımı
Marka tanıtımı etkinliklerinizde, advertorial reklamları tüketicilere markanızın ne gibi avantajlar sunduğunu anlatmakta kullanabilirsiniz. Sunduğunuz bilgilerle tüketicinin dikkatini çekilerek, marka imajınıza ve dolayısıyla dijital pazarlama etkinliklerinize katkı sağlarsınız.

Etkinlik Tanıtımı
Etkinlik tanıtımı için hazırlanan advertorial reklamlarda, etkinliğiniz ile ilgili detaylı bilgilerin ve katılım şartlarının bulunması önemlidir. Bu tür reklamlarınızda video ya da görseller kullanarak etkinliğiniz ile ilgili bilgilerin daha büyük kitlelere ulaşmasını sağlayabilirsiniz.

MARKA BİLİNİRLİĞİNİ ARTTIRIN
Sosyal Medya Yansıması

Advertorial reklam hizmetlerinde sosyal medya yansıması garantilenir. Sosyal medyanın en önemli özelliği ise, advertorial reklamların bu mecrada yayılmasının kolay olmasıdır. Böylelikle reklamlarınız ürün veya hizmetleriniz ile ilgilenen kitleye çok daha hızlı erişebilir.

Geniş Kitlelere erişim
Doğru içerikle, doğru platformlarda yayınlanan advertorial reklamlar, geniş kitlelere ulaşma potansiyeline sahiptir. Online yansıma, blogger ve influencer yansıma seçenekleri ile advertorial reklamınız için uygun paketi seçerek, geniş kitlelere erişiminizi garantileyebilirsiniz.

Kalıcı Fayda
Advertorial reklamlar tüketiciler açısından gerekli bilgileri de içerdiğinden, uzun süreli paylaşılabilir ve aramalarda bu reklamlara ulaşılabilir. Bu yüzden bir advertorial reklam yayınladığınızda, ilk etkisi büyük olmakla birlikte kalıcı olarak pazarlama çalışmalarınızı destekleyebilirsiniz.

Etkili Tanıtım
Bilgi ve reklamı birlikte içermeleri advertorial reklamları, geleneksel reklam çalışmalarından ve basın bültenlerinden ayırır. Pazarlama çalışamlarınıza advertorial reklamları da dahil ederek ürünleriniz, hizmetleriniz ve markanız için daha etkili bir tanıtım yapabilirsiniz.

SİZİN İÇİN UYGUN ÇÖZÜMÜ SUNUYORUZ.
İhtiyacınız olan hizmeti ve maliyetleri konuşmak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

RESMİ FAALİYET KONUSU
BİLGİ, İLETİŞİM VE MEDYA - Reklam ajanslarının faaliyetleri (kullanılacak medyanın seçimi, reklamın tasarımı, sözlerin yazılması, reklam filmleri için senaryonun yazımı, satış noktalarında reklam ürünlerinin gösterimi ve sunumu vb.)
Firmanın İş Konusu: Yurt içinden veya yurt dışından temin edeceği sinema ve televizyon filmlerin gösterim haklarını veya tümünü üçüncü şahıslara kiralar veya satar ve ana sözleşmesinde yazılı olan diğer işler,

HATALI İŞLETME BİLGİSİ BİLDİRİMİ.KAPAT
İşletmelere mesaj göndermek için "Mesaj Gönder" bölümünü kullanınız.
F C Y REKLAM PRODÜKSİYON ORGANİZASYON VE TURİZM SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
İPTAL