Uzmanlaşmış destek hizmetleri alanlarında TELEKOMÜNİKASYON meslek grubunda MURATPAŞA/ANTALYA Bölgesinde Çağrı merkezlerinin faaliyetleri gibi konularda faaliyet göstermektedir. İştigal Konusu:Çağrı merkezi kurmak, (call center) çağrı merkezlerine gelen müşteri taleplerini değerlendirmek, müşteriyi ürün hakkında bilgilendirmek, müşteriyi satış noktası hakkında bilgilendirmek, ürünle ilgili sorunları çözmek, ürünle ilgili sorunlar için servis yönlendirmesini koordine etmek, müşteriye yönelik özel pazarlama faaliyetleri yapmak, özel gün kutlama, yeni ürün tanıtımı memnuniyet çalışmaları, telefon, email, faks gibi iletişim araçları ile alınan çağrılar, görüşme kayıtları bir yazılımda tutmakta, ses kayıtları alınmakta çağrı merkezi performansı raporlarını yapmak Ana Sözleşmesinde Yazılı Konular