FİLHAKİKA SANAT TASARIM TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ

KISIKLI MAH. FERAH CAD. NO:8 ÜSKÜDAR - ÜSKÜDAR / İSTANBUL / TÜRKİYE

En son güncellenme Tarihi: 6.03.2015 00:00:00
Değerlendirme :

Bilgilerinin hatalı veya eksik olduğunu düşünüyorsanız güncelleyebilmemiz için lütfen bize bildiriniz.

İşletme değerlendirmeleri ve yorumlar

Şikayet Yaz İlk yorum yapan siz olun

Firma Bilgileri

  • Ünvanı : FİLHAKİKA SANAT TASARIM TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
  • Kuruluş Tarihi : 6 Mart 2015 Cuma
  • Sermaye : 10000
  • Ticaret Odası : İSTANBUL TİCARET ODASI
  • Sicil Numarası : 964985
  • NACE Kodu : 731101
MEDYA a- Televizyon, radyo, basın, yayın, sinema, mecmua, dergi, afiş, elektrik ve elektronik her nevi teknik cihaz, internet üzerinden reklamcılık yapmak, bunun için gerekli olan stüdyolar, tasarım atölyeleri kurmak, film reji, yazılı, sesli, ışıklı ve görüntülü tanıtım ve ilan işlerini yapmak ve yaptırmak. b- İnternet üzerinden reklam hizmetleri, elektronik ticaret (e-ticaret) yapmak. Telif ve patent hakları elde etmek. Şirket reklam amacı ile internet tasarımı ve sayfalarının, reklam mail kutularının hazırlanması, firma isim ve tescili ve internet üzerinde alan bulundurmak, yayın yapmak, internet sunucularının kurulması, kiralanması, internet üzerinde erişimin sağlanması. c- Şirket reklam amacı ile ışıklı veya ışıksız tabelalar ile eşantiyon hediyelik eşya ve plaket gibi malzemeler üzerinde şekil ve yazıların yapımı biçimindeki işlerin tamamını yapabilir. Bu amacını gerçekleştirmek için gerekli logoları hazırlayabilir, ticari yatırımlar yapabilir. Büyük ışıklı tabelalar kiralayabilir ve kiraya verebilir. d- Şirket ticari ve gayri ticari ilan ve reklamları alabilir. Bu ilan ve reklamları araçlar üzerinde yayınlatabilir veya yayınlattırabilir. İlan ve reklamlara ait dokümanları, filmleri, teyp, CD, video kaset, fotoğraf, slayt, kitap, dergi, gazete, broşür, katalog, harita, tabela, pano, afiş gibi ışıklı ışıksız her türlü ilan ve reklam işlerini almak, yapmak veya başkalarına yaptırmak. e- Bilumum reklam, tanıtım ve promosyon hizmetleri vermek. Reklam ve tanıtım ajanslığı yapmak, yerli ve yabancı radyo, televizyon ve yazılı medya kuruluşları ile reklam anlaşmaları yapmak, radyo, televizyon ve sinema reklamları için ses ve film kayıtları, grafik ve animasyon tasarımları yapmak veya yaptırmak. f- Yayınlanacak reklamlar için yerli ve yabancı şahıs ve firmalardan reklam almak, yayınlamak, yayınlatmak, aracılık etmek, bu faaliyetlerle ilgili radyo, televizyon, yazılı basın ve sinemalarda yer ve süre satın almak, kiralamak ve bu yerleri pazarlamak. Matbaacılık, yayıncılık, ambalaj, ofset baskı faaliyetlerinde bulunmak, her türlü basım işlerini yapmak, resmi anlaşmalar yaparak anlaşmalı matbaa hizmetlerini vermek, g- Kağıt ve matbaa ve kırtasiye ile ilgili malzemenin ithalatını, ihracatını, alım satımı. h-Yurt içinde ve yurt dışında her türlü haber ajanslığı , televizyon yayını yapmak gazete basmak. DANIŞMANLIK a- Özel sektör ve kamu işletmeleri ve kamu kuruluşları ile bunların yönetimlerine, çalışanlarına, gerçek ve tüzel kişilere, faaliyetlerinde etkinlik ve verimliliği gözeterek kurum performansını arttırıcı organizasyonel gelişim, değişim yönetimi, yöneticilik ve liderlik becerilerini geliştirme, müşteri odaklı, yüksek performanslı kurum kültürü yaratma, satış etkinliği sağlama alanlarında danışmanlık, araştırma, geliştirmek hizmetleri, ile bunların eğitim hizmetlerini yapmak, yaptırmak, sağlamak, bu konularla ilgili olarak üst düzey yönetici toplantıları, konferans ve zirveler, organize etmek, ettirmek. b-İletişim stratejisi ile paralel olarak, medya ilişkileri stratejisinin belirlemek, Belirlenen strateji doğrultusunda medya planının oluşturmak, İletişim stratejisi doğrultusunda; medya ile kurum ya da marka arasındaki ilişkilerin koordinasyonunu kurmak, Hizmet verilen kurum ya da markaya ait basın bülteni, basın daveti, basın açıklaması, basın kiti gibi basına yönelik yazılı çalışmaların hazırlamak. c-Kurum ya da markanın marka vaadi çerçevesinde belirlenecek olan iletişim hedeflerine ulaşmasında yol haritası görevi üstlenecek Stratejik İletişim Planını hazırlamak, bu stratejiye bağlı olarak iletişim projelerinin ve uygulama planlarının oluşturmak (yıllık medya planları, kampanyalar, basın toplantıları, açılış törenleri, lansmanlar vb. etkinlikler). d-İletişim Planınında yer alan strateji ile uyumlu mesajların, kurum sözcüleri tarafından ilgili sosyal paydaşlara en doğru zamanda ve en etkili biçimde iletilmesini sağlamak üzere oluşturulacak medya stratejisinin belirlemak, planlamanın oluşturmak. e-hizmet verilen ürün ya da hizmetler ile ilgili kalite ve güvenilirlik çerçevesinde var olan mevcut algılarının güçlendirilmesine katkı sağlayacak kurumsal iletişim faaliyetlerinin planlanması. f-Marka yönetimi yapmak (bir kuruma veya ürüne ya da hizmete kimlik kazandırılması, marka ile hedef kitlesi arasında bir ilişki yaratılması, kurum veya hizmeti ya da ürününün rakiplerinden farklılaştırılması ve uzun soluklu müşteri sadakatinin sağlanmasına yönelik planlama ve uygulamalar yapmak) g-Hizmet verilan marka yada hizmete uygun pazarlama iletişimi fırsatlarını değerlendirip hedefleri doğrultusunda alternatif pazarlama iletişimi stratejileri geliştirmek, ürün konumlandırma stratejisi yapmak. REKLAM VE ORGANİZASYON a. Her türlü eğlence ve gösteri merkezi, sergi ve panayır alanı, kongre merkezi, sanatsal gösteri merkez kompleksi işletmek, kiraya vermek, kiralamak ve danışmanlık yapmak. Yetkili mercilerden izin almak kaydıyla yurt içinde ve yurt dışında sanat ve eğlence gösterileri, konserler, ...ve anasözleşmesinde yazılı olan diğer işler

HATALI İŞLETME BİLGİSİ BİLDİRİMİ.KAPAT
İşletmelere mesaj göndermek için "Mesaj Gönder" bölümünü kullanınız.
FİLHAKİKA SANAT TASARIM TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
İPTAL