FORSAC DANIŞMANLIK TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ

FİNANSKENT MAH. PROF. HASAN KÜÇÜK CAD. NO:9 İÇ KAPI NO:39 ÜMRANİYE - ÜMRANİYE / İSTANBUL / TÜRKİYE

En son güncellenme Tarihi: 18.04.2022 07:28:00
Değerlendirme :

Bilgilerinin hatalı veya eksik olduğunu düşünüyorsanız güncelleyebilmemiz için lütfen bize bildiriniz.

İşletme değerlendirmeleri ve yorumlar

Şikayet Yaz İlk yorum yapan siz olun

Firma Bilgileri

  • Ünvanı : FORSAC DANIŞMANLIK TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
  • Firma Türü : ORTAK SAYISI BİRDEN FAZLA LİMİTED ŞİRKET
  • Kuruluş Tarihi : 24 Mart 2022 Perşembe
  • Sermaye : 50.000,00 ₺
  • Vergi Dairesi : İSTANBUL - ALEMDAĞ VERGİ DAİRESİ
  • Vergi Numarası : 3881614584
  • Ticaret Odası : İSTANBUL TİCARET ODASI
  • Sicil Numarası : 370730-5
  • Oda Sicil Numarası : 1361631
  • NACE Kodu : 822001
  • Mersis No : 0388161458400001
  • E-Tebligat Adresi : 25838-11651-45861
TELEKOMÜNİKASYON Meslek grubunda, ÜMRANİYE / İSTANBUL Bölgesinde Çağrı merkezlerinin faaliyetleri konularında hizmet vermektedir. Şirketin amaç ve konusu başlıca şunlardır. 1-DANIŞMANLIK: Yurtiçinde ve yurtdışında ekonomi, ticari, mali ve idari tüm alanlarda yönetim, danışmanlığı yapmak kaydıyla, her türlü danışmanlık ve yönetim hizmeti vermek ve tüm bu alanlarda iştigal eden kamu, yerli ve yabancı özel sektör kuruluş ve şirketlerinin danışmanlığını ve yönetimini üstlenmek. kurum performansını arttırıcı organizasyon el gelişim, değişim yönetimi, yöneticilik ve liderlik becerilerini geliştirme, müşteri odaklı, yüksek performanslı kurum kültürü yaratma, satış etkinliği sağlama, alanlarında danışmanlık, araştırma, geliştirmek hizmetleri, ile bunların eğitim hizmetlerini yapmak, yaptırmak, sağlamak, insan kaynakları danışmanlık hizmetleri vermek, personel ise alımı, personel eğitimi vermek ve dışarıdan almak, şirket stratejileri oluşturmak, şirket personeli iç yönetmeliğini tanzim etmek, personel performans değerlendirmeleri yapmak, personel kariyer planlamaları yapmak, yetkinlik modelleri oluşturmak, şirket kurumsal kimliği oluşturmak, şirket organizasyonlarını yeniden yapılandırmak, personel iyileştirme çalışmaları yapmak, bu hususta belgelendirme yapabilmek için teknoloji ve (know-how) ile lisanslar satın almak, satmak, aracılık yapmak. Ulusal ve uluslararası düzeyde, her sektörden kurum, kuruluş ve firmalara yönelik her türlü pazarlama ve reklam kampanyaları ile pazar araştırması ve sponsorluk faaliyetlerini tasarlamak, geliştirmek, uygulamak, anahtar teslimi yada bir bölümünü yapılacak sözleşmeler çerçevesinde gerçekleştirmek üzere projeler üstlenmek, dağıtmak, pazarlamak, satmak, kiralamak, kurulumunu yapmak, işletmek, yenilemek, ithal ve ihraç etmek. 2-ÇAĞRI MERKEZİ: Gerçek ve tüzel kişilerin is süreçlerine dış kaynaklı çözüm hizmeti sağlamak, onların projelerini, ürün hizmetlerini, kampanyalarını müşteri destek hattı, çağrı merkezi, tele pazarlama ve diğer iletişim yöntemleri marifetiyle müşterilerine tanıtmak, pazarlamak, satış faaliyetinde bulunmak, is bu proje, ürün, hizmet ve kampanyalara yönelik is sürecini ele almak ve yönetmek. Her türlü çağrı merkezleri kurmak, işletmek, kiralamak, kiraya vermek ve bununla ilgili gerekli altyapı ve üst yapı sistemlerini kurmak, gerekli olan bütün alet ve edevatlarına alımını, satımını, ithalatını, ihracatını toptan ve perakende dahili ticaret ve pazarlamasını yapmak. Şirket faaliyeti ile ilgili olarak Çağrı merkezi kurmak, (call center) çağrı merkezlerine gelen müşteri taleplerini değerlendirmek, müşteriyi ürün hakkında bilgilendirmek, müşteriyi satış noktası hakkında bilgilendirmek, ürün ile ilgili sorunları çözmek, ürünle ilgili sorunlar için servis yönlendirmesini koordine etmek, müşteriye yönelik özel pazarlama faaliyetleri yapmak, özel gün kutlama, yeni ürün tanıtımı memnuniyet çalışmaları, telefon, e-mail, faks gibi iletişim araçları ile alınan çağrılar, görüşme kayıtları bir yazılımda tutmakta, ses kayıtları alınmakta çağrı merkezi performansı raporlarını yapabilir. Çağrı merkezinde kullanılacak olan müşteri veri tabanının temizlenmesi, tekrardan arındırılması, adres ve telefon güncellemesinin yapılması, segmentasyonu ve raporlanması, müşterilerimizin organize edecekleri etkinliklerin telefonda kayıt, bilgilendirme, katılım sonrası yorumları alma, anket düzenleme ve raporlama hizmetlerinde bulunabilir, bu konularda eğitim ve danışmanlık faaliyetlerinde bulunabilir. Şirket faaliyetleri dahilinde alınan çağrılar ve yapılan görüşmeler dahilinde firmanın birçok konuda strateji belirlemesi için birçok kaynak oluşturmak, ürün kalitesi, satış personeli performansı, bayi kanalı performansı, çağrı merkezi performansı, servis ekibi performansı, reklam ve kampanya çalışmalarındaki başarıya hız vermekte, kendini geliştirmekte ve hedeflenen müşteri devamlılığını sağlamaktadır. Şirket faaliyetleri dahilinde Rezervasyon merkezi, yardım masası, bilgi hatları, müşteri iliskileri gibi konularda çagrı merkezi (call center) hizmetleri verebilir. Şirket konuları ile ilgili telefon çağrısı, e-posta, faks, sms, çevrimiçi sohbetler (online chat) gibi iletişim kanallarını yönetmek, bununla ilgili olarak iletişim araçları ve platformları kurmak (Contact Center, Customer Contact Center, Customer Interaction Center gibi), Şirket müşterilerinin periyodik veya dönemsel olarak gerçekleştirdikleri postalamaların organizasyonu, gönderimi, raporlanması ve Spectro CRMdeki ilgili müşteri kaydına eklenmesi islerini yapabilir, bununla ilgili olarak gerekli ürün, malzeme ve aksesuarların alımını satımını, ithalatını, ihracatını, toptan ve perakende dahili ticaret ve pazarlamasını yapabilir. Bu konuda eğitim ve danışmanlık faaliyetinde bulunabilir. Şirket faaliyetleri dahilinde müşterilerinin periyodik ve dönemsel olarak gerçekleştirdikleri kutlama, hatırlatma, anket, bilgi sunma, kampanya katılım gibi araçlarla uygulanan SMS (kısa mesaj), faks, e-posta gönderimi hizmetlerinde bulunabilir. Şirket faaliyetleri dahilinde sahada gerçekleştirilmesi gerekli anket uygulamalarının, veri toplama hizmetlerinin, gizli müşteri çalışmalarının planlanması, gerçekleştirilmesi ve raporlanması hizmetlerinde bulunabilir. Şirket iştigal konusuna bakılmaksızın her türlü şirkete çağrı servisi ...ve anasözleşmesinde yazılı olan diğer işler.

HATALI İŞLETME BİLGİSİ BİLDİRİMİ.KAPAT
İşletmelere mesaj göndermek için "Mesaj Gönder" bölümünü kullanınız.
FORSAC DANIŞMANLIK TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
İPTAL