GENESİS DENETİM MALİ MÜŞAVİRLİK VE DANIŞMANLIK HİZMETLERİ TİCARET ANONİM ŞİRKETİ

19 MAYIS MAH. SÜMER SOK. SÜMKO SİT. M7 B BLOK NO:5A İÇ KAPI NO:36 KADIKÖY - KADIKÖY / İSTANBUL / TÜRKİYE

En son güncellenme Tarihi: 24.05.2025 02:22:00
Değerlendirme :

Bilgilerinin hatalı veya eksik olduğunu düşünüyorsanız güncelleyebilmemiz için lütfen bize bildiriniz.

İşletme değerlendirmeleri ve yorumlar

Şikayet Yaz İlk yorum yapan siz olun

Firma Bilgileri

  • Ünvanı : GENESİS DENETİM MALİ MÜŞAVİRLİK VE DANIŞMANLIK HİZMETLERİ TİCARET ANONİM ŞİRKETİ
  • Firma Türü : PAY SAHİBİ SAYISI BİRDEN FAZLA ANONİM ŞİRKET
  • Kuruluş Tarihi : 16 Mayıs 2025 Cuma
  • Sermaye : 250.000,00 TL
  • Vergi Dairesi : İSTANBUL - ERENKÖY VERGİ DAİRESİ
  • Vergi Numarası : 3941402911
  • Ticaret Odası : İSTANBUL TİCARET ODASI
  • Sicil Numarası : 1082442
  • Oda Sicil Numarası : 1583436
  • NACE Kodu : 692002
  • Mersis No : 0394140291100001
  • E-Tebligat Adresi : 25858-50688-07956
  • İşletme Adresi : 19 MAYIS MAH. SÜMER SOK. SÜMKO SİT. M7 B BLOK NO:5A İÇ KAPI NO:36 KADIKÖY İSTANBUL TÜRKİYE
  • İlçe /İl : KADIKÖY / İSTANBUL
  • Ülke : TÜRKİYE
MALİ MÜŞAVİRLİK Meslek grubunda, KADIKÖY / İSTANBUL Bölgesinde Muhasebe ve defter tutma faaliyetleri konularında hizmet vermektedir.

FİRMANIN İŞ KONUSU
Şirketin amaç ve konuları başlıca şunlardır;


Gerçek ve tüzel kişilere ait teşebbüs ve işletmelerin;


a) Genel kabul görmüş muhasebe prensipleri ve ilgili mevzuat hükümleri gereğince, defterlerini tutmak, bilanço, kar-zarar tablosu ve beyannameleri ile diğer belgelerini düzenlemek ve benzeri işleri yapmak.

b) Muhasebe sistemlerini kurmak, geliştirmek, işletmecilik, muhasebe, finans, mali mevzuat ve bunların uygulamaları ile ilgili işlerini düzenlemek veya bu konularda müşavirlik yapmak.

c) Yukarıdaki bentlerde yazılı konularda, belgelerine dayanılarak, inceleme, tahlil, denetim yapmak, mali tablo ve beyannamelerle ilgili konularda yazılı görüş vermek, rapor ve benzerlerini düzenlemek, tahkim, bilirkişilik ve benzeri işleri yapmak.

d) Yürürlükteki mevzuat çerçevesinde yurt içindeki ve yurt dışındaki her türlü kurum ve kuruluşun bünyelerinde bulundurmak istemediği, yetkin olmadığı veya asıl uzmanlık alanına girmeyen iş birimleri (muhasebe, bordro, idari işler, satın alma, personel ve insan kaynakları yönetimi ve benzeri gibi) için firmalara aşağıda alt başlıklarda belirtilen konularda işletme yönetimi ve destek hizmeti sağlamak:

i. Kurumların iş süreçlerinin, prosedürlerinin geliştirilmesi, hazırlanması veya yeniden düzenlenmesi,

ii. Kurumların mal veya hizmet satın alma ihtiyaçları ile ilgili tedarikçilerden fiyat tekliflerinin alınması, bu fiyat tekliflerinin karşılaştırmalı olarak kuruma sunulması, gerekirse veya talep edilmesi durumunda bütün satın alma süreçlerinin kurum adına üretilmesi, pazarlanması ve yönetilmesi,

iii. Mal ve/veya hizmet satın alma işlemlerinin kurum adına üretilmesi, pazarlanması ve yönetilmesi,

iv. Kurum ve kuruluşların çalışanlarına ilişkin bordro ve özlük haklarının hesaplanması, raporlanması, kanuni bildirge ve bildirimlerinin yapılması,

v. Kurum ve kuruluşların mali ve idari işler departmanının konusuna giren her türlü iş süreçlerinde hizmet vermek (yönetim raporlaması, otomasyon, muhasebe sisteminin kurulması, program seçimi, müşteri tahsilatlarının yönetimi, firma adına tedarikçi ödeme süreçlerinin yönetimi ve talep edilebilecek diğer işler)

vi. Kurumlar için gerekli uzmanlıkta personel sağlayarak kurumların ihtiyaç duyduğu iş ve işlemleri mevcut mevzuatlar çerçevesinde kurumlar adına yerine getirmek,

e) Kurum ve kuruluşlara ihtiyaç duyduğu iş süreçleri, proje, yönetim hizmetleri, stratejik, mali, pazarlama ve buna benzer konularda danışmanlık hizmeti vermek. İş süreçlerini inceleyerek kurum yönetimine raporlar hazırlamak, araştırmalar yapmak,

f) Yüksek performanslı kurum kültürü yaratma, satış etkinliği sağlama alanlarında danışmanlık, araştırma geliştirme hizmetleri ile bunların eğitim hizmetlerini yapmak, yaptırmak, sağlamak, bu konularla ilgili olarak üst düzey yönetici toplantıları, konferans ve zirveler, organize etmek, ettirmek,

g) Kurumlar için yukarıda bahsi geçen konularda ve diğer konularda eğitimler, toplantılar, konferanslar düzenlemek, organize etmek,

h) Yurt içinde ve yurt dışında özel sektör ve bunların yönetimlerine, çalışanlarına, gerçek ve tüzel kişilere, faaliyetlerinde etkinlik ve verimliliği gözeterek kum m performansını arttırıcı gelişim, değişim yönetimi, yöneticilik alanlarında danışmanlık yapmak

Bu amaçlarım gerçekleştirmek için;


1. 3568 sayılı Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlik ve Yeminli Mali Müşavirlik Kanunu ve ilgili mevzuat hükümlerine aykırı düşmemek kaydıyla her türlü hukuki işlemi yapabilir.

2. Şirket amaç ve konularını gerçekleştirmek için her türlü gayrimenkul alabilir, satabilir, kiralar, kiraya verebilir, bunlar üzerinde ayni ve şahsi her türlü hakları tesis edebilir, ipotek alabilir, ipotek verebilir ve ipotekleri fek edebilir.

3. Şirket gayrimenkulleri üzerinde irtifak, intifa, sükna, gayrimenkul mükellefiyeti, kat irtifakı, kat mülkiyeti tesis edebilir. Her türlü gayrimenkullerle ilgili olarak tapu daireleri nezdinde cins tashihi, ifraz, tevhid, taksim, parselasyon ile ilgili her nevi muamele ve tasarrufları gerçekleştirebilir.

HATALI İŞLETME BİLGİSİ BİLDİRİMİ.KAPAT
İşletmelere mesaj göndermek için "Mesaj Gönder" bölümünü kullanınız.
GENESİS DENETİM MALİ MÜŞAVİRLİK VE DANIŞMANLIK HİZMETLERİ TİCARET ANONİM ŞİRKETİ
İPTAL