Gng Tanıtım Hayal et, gerçekleşsin.
Grata Non Grata (GNG) 2002 yılında kuruldu.
GNG, hizmet verdiği kurum ve markaların iletişim ve tanıtım faaliyetlerini, bütünleşik bir iletişim süreci olarak kurgular ve yönetir.
GNG gerçek ve hayal ilişkisine dayalı marka mimarisi tasarımı, 360 derece pazarlama iletişimi, medya planlaması, etkinlik yönetimi, sosyal medya yönetimi ve dijital pazarlama yönetimi vb. tüm faaliyetlerini, her bir müşterisi için farklılaştırarak tasarlar ve uygular.
Reklam: İlgi, algı, etki, sonuç.
GNG sorgular, planlar, hedefler ve yapar.
Bütünü detaylardan okur; detaylarda boğulmaz, detaylardan vazgeçmez, kendisini geliştirir ama başkalarını tekrarlamaz. Farklı, özgün ve içselleştirilmiş sonuç odaklı işler yapar, hedefinde her zaman müşterisinin müşterisi yer alır.
Neler Yaparız Neler...
Marka Mimarisi
GNG ürünün; markaya dönüşebilmesinin ilk adımı olan marka mimarisini tasarlar, uygular ve yönetir.
Yeni bir ürünün markaya dönüşebilmesi doğrultusunda, anlam/biçim ilişkisi üzerinden kurumsal görsel kimliği tasarlar...
Marka Stratejisi
GNG, marka bilinirliğini artırmaya dönük farkındalık ve satış odaklı pazarlama iletişim faaliyetlerini tasarlar, müşterisinin marka değerini korumak ve geliştirmek için stratejiler hazırlar, müşteri sadakatinin sağlanmasına ve oluşan pozitif algının satın alma davranışına dönüşmesine yönelik kampanyalar tasarlar ve uygular. Markanın iletişim hedeflerine ulaşmasını sağlayacak medya stratejileri hazırlar, (gazete, televizyon, radyo, açıkhava, dijital, sosyal medya vb.) Oluşturulan medya planlaması çerçevesinde medya rezervasyon ve satınalmalarını gerçekleştirir.
Sosyal Medya Stratejisi
Doğru zamanda doğru platformda doğru dil, kullanarak, sosyal medya mecralarında farkındalık, itibar ve satış odaklı pazarlama modelleri tasarlar, sosyla CRM uygulamaları yapar; yorum ve önerilerini izler ve buna göre aksiyon alır, Facebook tab'leri yapar, Twitter'da TT kampanyaları yapar, fenomenler aracılığıyla tanıtım çalışmaları yapar.
Dijital Medya Stratejisi
Dijital kampanyaları, tüketici ses gruplarına göre tasarlar; erişim istatistikleri ile eğilim haritaları hazırlar, Arama reklamları ve Görüntülü Reklam Ağı ile reklam sonuçlarında yer alarak ürün veya hizmetin arayan kullanıcılara direkt ulaşmasını sağlar. Anahtar kelimeleri kullanarak mesajın erişmesini istenen hedef kitleye ulaşmasını sağlar. Konu, yerleşim, demografik kriterler belirleyerek görsel reklamların doğru kitleye yayınını sağlar. Yeniden pazarlama (re-marketing) kriteri ile reklamların erişilmesi istenilen kişilere belli sıklıkla gösterilmelerini sağlar.
Sosyal mecraların (Twitter Facebook, Instagram, Linkedin, vine vb.) reklam alanlarının sabit ve hareketli içeriklerle hedef kitleye göre uyarlanmasını sağlar, haftalık / aylık raporlama yapar.
Etkinlik Stratejisi
Proje kurumsal içeriğini hazırlar, görsel konseptini tasarlar, etkinlik aşamalarını tüm detaylarıyla birlikte tek merkezden planlar, yönetir ve yürütür