GREAT PLACE TO WORK® TÜRKİYE
Great Place to Work® Türkiye şirketlere kültürel dönüşümlerini her aşamasında analiz, raporlama, eğitim ve danışmanlık hizmetleri sunar.
Güven temelli iş yeri kültürlerini inşa etmek ve şirketleri geleceğe taşımak için çalışıyoruz.
30 Yıldan fazla süredir sahip olduğumuz tecrübe ve güvene dayalı felsefemiz ile küresel çapta her yıl binlerce şirket ve milyonlarca çalışanı analizlerimize dahil ediyoruz.
Tüm dünyada ''Yüksek Güven Kültürü'' temelli işyerlerinin inşası ve sürdürülebilirliğini sağlamak için kurumların bu değerli yolculuğunda yanlarında olan, alanının uzmanı Great Place to Work® markasının çalışanları olarak şirketlere bu başarılarında destek olmaktan gurur duyuyoruz.
Better for People, Better for Business, Better for the World.
Great Place To Work® Enstitüsü, kurum kültürü konusunda uzmanlaşmış, 5 kıtada ve 60’tan fazla ülkedeki ofisleri ile sektör ayrımı olmadan tüm ölçeklerdeki şirketlere mükemmel iş yerlerini inşa etmeleri, geliştirmeleri konusunda destek veren bir araştırma ve danışmanlık kurumudur.
Great Place to Work® ’ün güvene dayalı felsefesi dünyanın her yerinde çalışan odaklı ve yüksek güven kültürü yaklaşımı ile mükemmel iş yeri kültürlerinin inşa edilmesine katkı sunarken, şirketlerin inovasyon ve ekonomik performanslarının artırılmasında destek olur.
Harika Bir İşyerinin Tanımı
İnsanlar harika bir iş yeri düşündüklerinde, genellikle cömert yanları, eğlenceli ofis içi partileri ve inanılmaz yan hakları olan bir şirket hayal ederler. Bu unsurlar dikkat çeken organizasyonların çoğunda mevcut olsa da, En İyi İş Yerleri için harika bir işyerinin tanımı, sunduğu avantajlardan çok daha derine iner. Aslında, harika bir iş yeri, çalışanların liderlerine duydukları güven düzeyi, işlerinden duydukları gurur ve birlikte çalıştıkları takım arkadaşlarından ne kadar keyif aldıkları ile ilgilidir.
Güven, gurur ve takım ruhunu sürdürmek, şirketlerin sunduğu bir dizi avantajı hayata geçirmekten çok daha zor olsa da, bunların tümü üzerinde çalışmak isteyen herhangi bir organizasyon için ulaşılabilir bir hedeftir.
Küresel Standart
İş dünyası liderleri, araştırma kurumları ve kamuoyu, harika bir işyeri olmanın ne anlama geldiğinin kesin standardı olarak Great Place to Work® Trust Model©'e güveniyor. Her yıl gerçekleştirdiğimiz araştırmalarınız, 90'dan fazla ülkede farklı büyüklük, sektör, olgunluk ve yapıdaki binlerce kuruluştan 12 milyondan fazla çalışanı temsil etmektedir.
Her yıl tüm Dünyada binlerce organizasyon Great Place to Work® Trust Model© aracılığı ile organizasyonlarındaki çalışan deneyimini ölçümlemekte Sertifikasyon Programı, ve En İyi İş Yerleri listelerimize dahil olmaktadır.
Harika Bir İşyeri Nedir?
30 yıllık araştırmamızda, insanların sürekli olarak aşağıdaki durumlarda harika bir iş yeri deneyimi yaşadıklarını bulduk:
Birlikte çalıştıkları insanlara güvendiklerinde Yaptıkları işten gurur duyduklarında; ve Birlikte çalıştıkları takım arkadaşları ile iyi birliktelik deneyimlediklerinde
Çalışan Perspektifi: Great Place to Work® ve Güven Modeli©
Yukarıdaki harika iş yeri tanımına dayanarak, dünyanın her yerindeki iş yerlerinde çalışan deneyimini ölçümlemek ve değerlendirmek için kullandığımız lens olarak hizmet veren Trust Index© Çalışan Anketimiz için temel teşkil eden Great Place to Work® Güven Modeli©'ni geliştirdik.
Trust Model© aşağıdaki beş boyuttan oluşur:
Güven: Güvenilirlik
Çalışanlar yönetimi güvenilir (dürüst, tutarlı) olarak görür; çalışanların yönetimin iletişim uygulamaları, yetkinliği ve dürüstlüğüne ilişkin algılarını değerlendirir.
Güven: Saygı
Çalışanlar yönetim tarafından saygı duyulduğunu hisseder; çalışanların profesyonel destek, işbirliği ve kararlara katılım algılarını ve yönetimin çalışanlara insan olarak gösterdiği özeni değerlendirir.
Güven: Hakkaniyet
Çalışanlar, yönetim uygulamalarının ve politikalarının adil olduğuna inanır; çalışanların işyerinde deneyimledikleri eşitlik, tarafsızlık ve adaleti değerlendirir.
Gurur
Çalışanların yaptıkları iş aracılığıyla kendi bireysel etkileri hakkında nasıl hissettiklerini, ekiplerinin çalışmalarından duydukları gururu ve genel olarak şirketten duydukları gururu ölçer.
Takım Ruhu
Çalışanların, iş arkadaşlarının arkadaş canlısı, destekleyici ve yardımsever olduğu güçlü bir topluluk olduğuna inanıp inanmadıklarını ölçer.
RESMİ FAALİYET KONUSU
İŞLETME DESTEK HİZMETLERİ - İşletme ve diğer idari danışmanlık faaliyetleri (bir organizasyonun stratejik, mali, pazarlama, üretim, iş süreçleri, proje vb. yönetim hizmetleri ile ticari marka ve imtiyaz konularında danışmanlık)
Firmanın iş Konusu
İşyeri kültürü ve işverenin çekiciliğine ilişkin olarak analiz danışmanlık ve alıştırma organizasyonlarının ve aynı zamanda rakiplerin yönlendirilmesi çalışmaları...ve ana sözleşmesinde yazılı olan diğer işler,