TELEKOMÜNİKASYON Meslek Grubunda İSTANBUL / ŞİŞLİ Bölgesinde Çağrı merkezlerinin faaliyetleri konularında hizmet vermektedir. Firma İş Konusu: * Her türlü çağrı merkezleri kurmak, işletmek, kiralamak, kiraya vermek ve bununla ilgili gerekli altyapı ve üst yapı sistemlerini kurmak, gerekli olan bütün alet ve edavatların alımını, satımını, ithalatını, ihracatını toptan ve perakende dahili ticaret ve pazarlamasını yapmak. * Çağrı merkezi kurmak, (call center) çağrı merkezlerine gelen müşteri taleplerini değerlendirmek, müşteriyi ürün hakkında bilgilendirmek, müşteriyi satış noktası hakkında bilgilendirmek, ürünle ilgili sorunları çözmek, ürünle ilgili sorunlar için servis yönlendirmesini koordine etmek, müşteriye yönelik özel pazarlama faaliyetleri yapmak, yeni ürün tanıtımı memnuniyet çalışmaları, telefon, e-mail, faks gibi iletişim araçları ile alınan çağrılar, görüşme kayıtları bir yazılımda tutmak, ses kayıtları alınmakta çağrı merkezi performansı raporlarını yapmak.