1.İşletme ve diğer idari danışmanlık faaliyetleri (bir organizasyonun stratejik, mali, pazarlama, üretim, iş süreçleri, proje vb. yönetim hizmetleri ile ticari marka ve imtiyaz konularında danışmanlık) 2.Tercüme ve sözlü tercüme faaliyetleri (yeminli tercüme büroları, mütercimlik ve tercümanlık faaliyetleri vb. dahil) 3.Etkin İnsan Yönetimi,Takım çalışması,İletişim Becerileri,Mülakat teknikleri,Kişilik Envanteri (Predictive Index),Kariyer Destek,Performans Yönetimi,İş Hukuku,İletişim ve Biz Kültürü,Yönetim Becerileri Geliştirme,Ücret Yönetimi gibi alanlarda ;Organizasyon yapısının (yatay-düşey ilişkiler) gözden geçirilmesi,hem mevcut ihtiyacı karşılayacak, hem de şirketin geleceğine cevap verecek organizasyon yapısının oluşturulması,departmanların belirlenmesi,merkez ve diğer birimler arasındaki ilişkilerin tesbiti,şeffaf, anlaşılır, verimli çalışan, görev ve sorumlulukların ana hatlarıyla netleştiği organizasyon yapısının kurulması amaçlanmaktadır.