TELEKOMÜNİKASYON Meslek Grubunda İSTANBUL / GÜNGÖREN Bölgesinde Çağrı merkezlerinin faaliyetleri konularında hizmet vermektedir. Firma İş Konusu: 1. Çağrı merkezleri kurmak, işletmek, yönetmek ve her türlü çağrı merkezi hizmetlerini gerçekleştirmek. 2. Şirketlere yönetim ve eğitim desteği vermek, danışmanlık ve gözetim hizmeti vermek, ürün ve metod geliştirme, çağrı merkezi yönetimi ve kadro destek hizmetlerini vermek. 3.Yerli ve yabancı gerçek ve tüzel kişilere, bilgi sistemlerive çağrı merkezlerinin kurulması, yönetimi, içerik tasarımı, erişim, kontrol, denetim, güncelleme, veri girişi, arşivleme,bilgi, rapor alma, data analizi, telekomünikasyon gibi fonksiyonlarda destek hizmeti vermek. Bu konularda eğitim düzenlemek, danışmanlık yapmak ve bu hizmetlerin alınmasına aracılık etmek.