İNSİDE YÖNETİM DANIŞMANLIĞI ANONİM ŞİRKETİ

LEVENT MAH. FULYALI SOK. 31 BEŞİKTAŞ - BEŞİKTAŞ / İSTANBUL / TÜRKİYE

En son güncellenme Tarihi: 23.06.2016 00:00:00
Değerlendirme :

Bilgilerinin hatalı veya eksik olduğunu düşünüyorsanız güncelleyebilmemiz için lütfen bize bildiriniz.

İşletme değerlendirmeleri ve yorumlar

Şikayet Yaz İlk yorum yapan siz olun

Firma Bilgileri

  • Ünvanı : İNSİDE YÖNETİM DANIŞMANLIĞI ANONİM ŞİRKETİ
  • Kuruluş Tarihi : 23 Haziran 2016 Perşembe
  • Sermaye : 60.000,00 TL
  • Ticaret Odası : İSTANBUL TİCARET ODASI
  • Sicil Numarası : 41679
  • NACE Kodu : 683101
Şirketin amaç ve konusu başlıca şunlardır Şirket , yurt içinde ve yurt dışında her türlü konut, alışveriş merkezi, residance, plaza, fabrika, hastane, işyeri, otel, motel, tatil köyü, turistik tesisler, lokantalar, kafeterya, otopark ,okul, liman, yol, köprü, baraj , gibi her türlü bina ve altyapı inşaatlarının yapımını organize etmek veya bizzat yapmak, kendisi veya başkaları tarafından yapımı tamamlananları bizzat işletmek , kiralamak, kiraladığı yerleri kiraya vermek, bu inşaatlarla ilgili ihalelere iştirak etmek, bu tür inşaatları müteahhit veya taşeron sıfatı ile yüklenmek, yüklenilen bu inşaatları üçüncü şahıslara ihale etmek, taahhütlerde bulunmak , her tip ve büyüklükte yapıların mimari , elektrik, makine ve tesisat projelerini çizmek, çizdirmek, bu konularda teknik ve bilimsel araştırmalar yapmak proje uygulamalarını yönetmek , konu ile ilgili kontrollük ve danışmanlık hizmeti vermek, yurtiçinde ve yurtdışında açılacak plan ve proje yarışmalarına katılmak, ihalelere iştirak etmek,başkalarına ait işleri taşeron sıfatı ile yüklenmek ve kazanılmış bulunan ihaleleri taşeron sıfatı ile başkalarına yaptırmakla da iştigal etmek. Şirket amaç ve konularıyla ilgili olarak aşağıdaki işlemleri yapar: 1.Şirket amacını gerçekleştirmek için her türlü gayrimenkul alabilir,satabilir, işletebilir, kiralar, kiraya verebilir, bunlar üzerinde ayni ve şahsi hakları tesis edebilir, ipotek alabilir, ipotek verebilir ve ipotekleri fek edebilir. Gayrimenkulleri üzerinde irtifak, intifa, sükna,gayrimenkul mükellefiyeti, bedelli veya bedelsiz yola terk, kamuya terk, ifraz, tevhit yapabilir, kat irtifakı ve kat mülkiyeti tesis edebilir. Tapu dairelerinde gayrimenkullerle ilgili her türlü cins tashihi, ifraz, tevhid, taksim, parselasyon ile ilgili her nevi muamele ve tasarrufları gerçekleştirebilir. 2.Her türlü gayrimenkul ve özellikle alışveriş merkezleri, fuar alanları, kongre merkezleri, oteller, plazalar, siteler, marketler, depolar, soğuk hava depoları, villa tatil köyleri, devre mülk, apart otel, motel, kamping gibi turistik tesisler, organize sanayi bölgeleri spor kompleksleri, mesken, ev, apartman, işyeri, arsa, arazi gibi gayrimenkulleri almak, satmak, satın almak, kiralamak, kiraya vermek;bahçe, tarla ve arsalar üzerinde parselasyon ve imar durumlarını çıkarmak, gerektiğinde projelendirmek. Gayrimenkuller üzerine irtifak,intifa, sükna, kat mülkiyeti, kat irtifakı, şufa hakları ve vefa hakları, gayrimenkul mükellefiyeti tesis etmek. 3.Her türlü gayrimenkul alımını, satımını, kiralanmasını,pazarlanmasını yapmak ile, bu yerlerin işletilmesiyle ilgili diğer yerli ve yabancı kuruluşlarla işbirliği yaparak, anlaşmalar, ortaklıklar kurmak, acenteler açmak, bu yerlerin tüm işletmecilik faaliyetlerini yapmak, 4.Alışveriş ve iş merkezleri, mağazalar ile her türlü gayrimenkulü işletmek, kiralanmak, alımı ve satımını ile bu yerlerin işletilmesiyle ilgili reklam hizmetlerini yapmak, bu yerlerin pazarlamasını yapmak ve bu yerler için gerekli kuruluşlarla anlaşmalar yapmak 5.Gayrimenkullerle ilgili satış yerleri, sosyal, kültürel ve spor tesisleri, dinlenme ve eğlence yerleri kurmak, işletmek, almak, satmak, kiralamak, kiraya vermek, 6.Sair ticari hakların alınıp satılması, işletilmesi yönetim esaslarının belirlenmesi, yönetim organizasyon ve danışmanlık hizmetlerinin sağlanması, Pazarlama stratejisinin oluşturulması, pazarlama ve işletme gereksinimlerinin analiz entegrasyonunun yapılması, 7.Genel (ortak) giderlerinin belirlenmesi, incelenmesi, verimliliğin kontrolü, harcamaların yapılması, ilgililerine fatura edilmesi tahsili, bunlarla ilgili raporların hazırlanması, 8.Gelir ve gider bütçelerinin yapılması, gerçekleşen gelir ve giderlerle karşılaştırılması, raporlanması, 9.Fiyat politikası projeksiyonlarının yapılması ve proforma belgelerinin hazırlanması, 10.Alışveriş merkezinde mağaza karmalarının yapılması, alışveriş alanlarının ve iş yerleşimlerinin hazırlanması, 11.Kiracılarla olan ilişkilerin şekillendirilmesi ve yönlendirilmesi, kira ve şahıs sözleşmeleri, yönetim ve işletme planı dekorasyon el kitabı diğer işletme talimatlarının hazırlanması, 12.Kiracı veya kiraya veren sıfatıyla ile her türlü kira sözleşmesi akdedilmesi, 13.Reklam ve tanıtımının yapılması, reklam mecralarının oluşturulması, alınması, satılması, kiralanması ve kiraya verilmesi, belli dönemlerin ihtiva eden reklam planları ve bunlara ait bütçelerin hazırlanması, 14.Stant alanları ve kioskların (küçük satış üniteleri) oluşturulması, bu alanların alınıp, satılması, kiralanması, kiraya verilmesi ve bu alanlarda ticari faaliyette bulunulması, 15.Müesseseler için münferit veya toplu biçimde destek hizmet personelinin organizasyon ve yönetiminin deruhte edilmesi, ihtiyaç duyulan şartlarda yabancı uyruklu personel çalıştırılması,personelin eğitilmesi, yetiştirilmesi ve istihdam edilmesi, 16.Her türlü bakım ve temizlik hizmetlerinin yapılması ve yürütülmesiyle, genel ve özel kolluk kuvvetlerinin sahasına girmeksizin bulundukları yer ve çevresinde güvenlik koruma ve ...ve anasözleşmesinde yazılı olan diğer işler

HATALI İŞLETME BİLGİSİ BİLDİRİMİ.KAPAT
İşletmelere mesaj göndermek için "Mesaj Gönder" bölümünü kullanınız.
İNSİDE YÖNETİM DANIŞMANLIĞI ANONİM ŞİRKETİ
İPTAL