İSTCOM MOBİLE BİLGİ VE İLETİŞİM HİZMETLERİ LİMİTED ŞİRKETİ

19 MAYIS MAH. BÜYÜKDERE CAD. GÜZEL ABANT APT. NO:8/2 ŞİŞLİ - ŞİŞLİ / İSTANBUL / TÜRKİYE

En son güncellenme Tarihi: 14.09.2019 17:01:00
Değerlendirme :

Bilgilerinin hatalı veya eksik olduğunu düşünüyorsanız güncelleyebilmemiz için lütfen bize bildiriniz.

İşletme değerlendirmeleri ve yorumlar

Şikayet Yaz İlk yorum yapan siz olun

Firma Bilgileri

  • Ünvanı : İSTCOM MOBİLE BİLGİ VE İLETİŞİM HİZMETLERİ LİMİTED ŞİRKETİ
  • Firma Türü : ORTAK SAYISI BİRDEN FAZLA LİMİTED ŞİRKET
  • Kuruluş Tarihi : 26 Ağustos 2019 Pazartesi
  • Sermaye : 10.000,00 TL
  • Vergi Dairesi : İSTANBUL - MECİDİYEKÖY VERGİ DAİRESİ
  • Vergi Numarası : 4811099064
  • Ticaret Odası : İSTANBUL TİCARET ODASI
  • Sicil Numarası : 205120/5
  • NACE Kodu : 822001
  • Mersis No : 0481109906400001
  • E-Tebligat Adresi : 25898-81553-90030
TELEKOMÜNİKASYON Meslek Grubunda İSTANBUL / ŞİŞLİ Bölgesinde Çağrı merkezlerinin faaliyetleri konularında hizmet vermektedir. Firma İş Konusu: 1. Gerçek ve tüzel kişilerin iş süreçlerine dış kaynaklı çözüm hizmeti sağlamak, onların projelerini, ürün hizmetlerini, kampanyalarını müşteri destek hattı, çağrı merkezi, tele pazarlama ve diğer iletişim yöntemleri marifetiyle müşteriye tanıtmak, pazarlamak, satış faaliyetinde bulunmak; işbu proje, ürün, hizmet ve kampanyalara yönelik iş sürecini ele almak ve yönetmek, 2. Her türlü çağrı merkezleri kurmak, işetmek, kiralamak, kiraya vermek ve bununla ilgili gerekli altyapı ve üst yapı sistemlerini kurmak, gerekli olan bütün alet ve edevatların alımını,satımını,ithalatını,ihracatını toptan ve perakende dahili ticaret ve pazarlamasını yapmak, 3. Çağrı merkezi kurmak, (call center) çağrı merkezlerine gelen müşteri taleplerini değerlendirmek, müşteriyi ürün hakkında bilgilendirmek, müşteriyi satış noktası hakkında bilgilendirmek, ürünle ilgili sorunları çözmek, ürünle ilgili sorunlar için servis yönlendirmesini koordine etmek, müşteriye yönelik özel pazarlama faaliyetleri yapmak, özel gün kutlama, yeni ürün tanıtımı memnuniyet çalışmaları, telefon, email, faks gibi iletişim araçları ile alınan çağrılar, görüşme kayıtları bir yazılımda tutmakta, ses kayıtları alınmakta çağrı merkezi performansı raporlarını yapmak, 4. Alınan çağrılar ve yapılan görüşmeler dahilinde firmanın birçok konuda strateji belirlemesi için birçok kaynak oluşturmak, ürün kalitesi, satış personeli performansı, bayi kanalı performansı, çağrı merkezi performansı, servis ekibi performansı, reklam ve kampanya çalışmalarındaki başarıya hız vermekte, kendini geliştirmekte ve hedeflenen müşteri devamlılığını sağlamaktır, 5. Rezervasyon merkezi, yardım masası, bilgi hatları, müşteri ilişkileri gibi konularda çağrı merkezi (call center) hizmetleri vermek, 6. Konuları ile ilgili telefon çağrısı, e-posta, faks, sms, çevrimiçi sohbetler (online chat) gibi iletişim kanallarını yönetmek, bununla ilgili olarak iletişim araçları ve platformları kurmak (Contact Center, Customer Contact Center, Customer Interaction Center, Customer Interaction gibi), 7. Şirketimiz müşterilerinin periyodik veya dönemsel olarak gerçekleştirdikleri postalamaların organizasyonu, gönderimi, raporlanması ve Spectro CRM`deki ilgili müşteri kaydına eklenmesi işlerini yapabilir, bununla ilgili olarak gerekli ürün, malzeme ve aksesuarların alımını, satımını, ithalatını, ihracatını, toptan ve perakende dahili ticaret ve pazarlamasını yapabilir, bu konuda eğitim ve danışmanlık faaliyetlerinde bulunabilir, 8. Müşterilerinin periyodik ve dönemsel olarak gerçekleştirdikleri kutlama, hatırlatma, anket, bilgi sunma, kampanya katılım gibi araçlarla uygulanan SMS (kısa mesaj), faks, e-posta gönderimi hizmetlerinde bulunabilir, 9. Sahada gerçekleştirilmesi gerekli anket uygulamalarının, veri toplama hizmetlerinin, gizli müşteri çalışmalarının planlaması, gerçekleştirilmesi ve raporlanması hizmetlerinde bulunabilir. 10. Çağrı merkezinde kullanılacak olan müşteri veri tabanının temizlenmesi, tekrarlardan arındırılması, adres ve telefon güncellemesinin yapılması, segmentasyonu ve raporlanması, müşterilerimizin organize edecekleri etkinliklerin telefonda kayıt, bilgilendirme, katılım sonrası yorumları alma, anket düzenleme ve raporlama hizmetlerinde bulunabilir, bu konularda eğitim ve danışmanlık faaliyetlerinde bulunabilir, 11. Şirket iştigal konusunda bakılmaksızın her türlü şirkete çağrı servisi hizmetlerini verebilir, şirket bünyesine eleman çalıştırabilir, eğitim verebilir, danışmanlık hizmetleri yapabilir, 12. Bireysel ve kurumsal abonelere GSM operatörlerine ait faturalı veya ön ödemeli hat tesisi, data, ses ve faks hattı tesisi ve bu hatlara ait adres değişikliği, sim kart değişikliği, unvan değişikliği, devir, tarife değişikliği, hatların kapatılması ve SM satışı ile ger türlü GSM kurumsal hizmetleri verebilir, 13. Şirket yurt içinde ve yurt dışında mümessillik, distribütörlük all veya verebilir, ihalelere iştirak edebilir, konusu ile ilgili olarak fuarlara ve organizasyonlara iştirak edebilir, Şirket bu amaç ve konularını gerçekleştirmek için; 1. Gerekli araç, nakil vasıtaları, makine ve tesisleri ile bunların yedek aksamını satın almak, ithal etmek, gayrimenkulleri iktisap etmek, gayri menkuller ile ilgili cins tashihi yaptırmak, devir ve ferağ etmek, sahip olunan gayrimenkul ve tesisleri gerektiğinde satmak veya kiraya vermek. Gayrimenkuller ve tesisler kiralamak, arazi ve arsalar iktisap ederek üzerlerinde inşaat yapmak veya yaptırmak, depolar, satış ve teşhir yerleri kurmak, gerektiğinde bunları kiralamak kiraya vermek ve satmak, iktisap olunan gayrimenkulleri taksim, ifraz ve tefrik etmek, üzerlerinde irtifak, intifa, sükna, gayrimenkul mülkiyeti, kat irtifakı tesis etmek, şirketin ve üçüncü şahısların borç ve alacaklarını teminen, ipotek, reyin, kefalet ve diğer teminatları vermek ve almak, ipotek ve rehinleri terk ve tadil etmek gibi işlemlerde bulunabilir. 2. Amaç ve konusu ile ilgili olan veya bu faaliyetleri için faydalı bulunan ihtira hakları ve beratları, marka, patent, teknik yardım, ticaret unvanı, imtiyaz ve ruhsatnameler ve bunun gibi diğer fikri ve sınai mülkiyet haklarını devir alabilir, kullanabilir, şirket .

HATALI İŞLETME BİLGİSİ BİLDİRİMİ.KAPAT
İşletmelere mesaj göndermek için "Mesaj Gönder" bölümünü kullanınız.
İSTCOM MOBİLE BİLGİ VE İLETİŞİM HİZMETLERİ LİMİTED ŞİRKETİ
İPTAL