53 gösterim
0 Takip et
0 Şikayetler
0 Haber
0 Blog
1 Kariyer İlanı
Web Hizmetleri
- Web Tasarım
- E-Ticaret
- Domain
- Hosting
Google SEO
SEO” (Search Engine Optimization), kısaltmasıdır. … SEO,arama motorlarına yönelik yapılan iyileştirme ve optimizasyon çalışmalarıdır. Site içi ve site dışı SEO olmak üzere ikiye ayrılmaktadır. Arama motorlarında yükselmek adına yapılan işlemlerin tamamını kapsamaktadır.
Sosyal Medya Yönetimi
Sosyal Medya Yönetimi Nasıl Yapılır?
Sosyal medya yönetiminde dikkate alınması gereken bazı unsurlar vardır. Bu unsurlar;
Hedef Kitle Belirleme: Öncelikle yapmanız gereken ulaşmak istediğiniz hedef kitleyi belirlemek olmalı. Hedef kitlenizin cinsiyetini, yaş aralığını, ilgi alanlarını ve nelerden hoşlandıklarını bilmelisiniz. Böylelikle sosyal medya paylaşımlarınızla hedef kitlenizi mutlu edebilirsiniz. Aynı zamanda hedef kitlenizi özel hissettirerek de bu mutluluğu sağlayabilirsiniz. Hedef kitlenizi özel hissettirebilmek adına doğum günlerini kutlayabilir, sorular sorabilir ve özel indirimler yapabilirsiniz.
İçerik Yönetimi: Etkin bir sosyal medya yönetimiyle arama motorlarında iyi bir aşama kaydetmek istiyorsanız markanıza ait olan algınızı güçlendirmeniz gerekiyor demektir. Bunu en iyi şekilde nasıl yaparım diyorsanız içerik yönetiminden vazgeçmemelisiniz. İçerik yönetimi, sosyal medya yönetmenin en önemli unsurlarından biridir. Sosyal medya paylaşımlarında kullanacağınızın dilin anlaşılır olmasına ve hedef kitlenize fayda sağlayan içerikler olmasına özen gösterin. Böylelikle hedef kitlenizle aranızdaki iletişimin güçlü kalmasını sağlayacaksınız.
Diyalog Yönetimi: Müşteri ilişkileri yönetiminin dijital çağdaki ismi diyalog yönetimidir. Diyalog yönetiminin kullanılmasındaki amaç; hedef kitle ve marka arasında uzun süreli sadakat yaratmaktır. Bu yönetimi yaparken, sosyal medya takipçilerinizi kategorilendirmeli ve her kategorideki bireyin marka ile arasındaki ilişkiyi kavramalısınız. Böylelikle ne tür paylaşımlardan hoşlandıklarını kolayca anlayabilirsiniz
Rakip Analizi: Sosyal medya yönetiminde diğer bir önemli unsur rakiplerinizin nasıl paylaşım yaptıklarıdır. Bu paylaşımları incelerken nasıl bir dil kullandıklarına, hangi sosyal medya sayfalarını takip ettiklerine dikkat etmelisiniz.
Reklam Yönetimi: Gün geçtikçe internet üzerinden verilen reklamların sayıları artış göstermektedir. İnternet reklamlarını tercih eden markaların sayılarının artmasıyla da reklam yönetimi, sosyal medya yönetmenin kalbi olmuştur diyebiliriz. Markalar açısından maliyetli bir iş gibi görünse de geleneksel medya yöntemlerine göre oldukça düşük fiyattadır. Doğru bir biçimde yapılan reklam çalışmaları ile markanın ulaştığı hedef kitle çözümlenebilir ve ne kadar doğru bir yönde ilerlenildiği üzerinde düşünülebilir.
Analytics: Sosyal medyada yapılan paylaşımların analizleri de bir o kadar önemlidir. Bu analizler sayesinde oluşturulan strateji yanlışsa değiştirilebilir, doğruysa geliştirilebilir. Arama motoru reklamları istenen birçok bilgiyi sunuyor ancak Facebook ve Twitter veri konusunda pek çok yerde yetersiz kalabiliyor. Böyle bir durumda sosyal medya yönetimi yapan ajanslardan destek almak markaların yararına olacaktır.
Bilgisayar Bakımı
Mac os, windows, Linux bilgisayarlar için;
Aylık bakım, Yıllık bakım
Anlaşma yaptığımız firmalar için iki seçenek belirler, sunarız;
Kredili sistem :Temsili örnek :Çağrı Başı Apple Servisi : 130 TL+ KDV20 kredi x 91 TL = 1.820 TL + KDVsözleşmeye konu olan toplam kredi miktarı minimum 20 kredi’dir.
Bakım Anlaşması kapsamında karşılıklı sağlanacak şartlar aşağıdadır.Kredi Sistemi :*1 Kredi 1 adet servise eşittir.* Maksimum servis süresi 0-120 dk’dir (120 dk. sonrası ekstra kredi düşülür)
* Kullanılan Yedek Parça ve Sarf Malzeme Servis Ücretine Dahil Değildir.
* Verilerin yedeklenmesi fiyata dahil değildir.
* İstanbul sınırlarında hizmet sunar.
* Satın alınan kredi miktarı, sözleşme tarihinden itibaren 1 yıl için geçerlidir.
Aylık Ödeme: Yapılan işler için aylık olarak belirli bir ücret ödemesi.
Temsili örnek: 15 bilgisayara sahip müşteri için belirlenen zaman aralığında aylık bakım yapılır. Hiç bir kısıtlama olmadan soru ve sorunlar ile ilgili teknik destek sağlanır.
RESMİ FAALİYET KONUSU
a. Her marka bilgisayar ve bilgisayar donanımının ithalatı, ihracatı ve dahili ticaretini, tüm bilgisayar ve ve yan donanımları birimleri mikrofilm faksim ile bunlar gibi tüm bilişim sistemleri ,endüstriyel büro otomasyon, tüm yazılım ve donanım faaliyetleri servis büro hizmetleri vermek. İnternet üzerinden her türlü bilgi, ses ve görüntü hizmeti vermek, web sitesi hazırlamak, hazırlatmak ve İnternet servis sağlayıcılığı yapmak.
b. Her marka bilgisayar ve alt mikro işlemcileri ile bilgi kaydedici, saklayıcı, yazıcı, çizici, iletici, gösterici, tahvil edici, yorumlayıcı cihaz aksesuar donanım ünite parça ve yedek parçaları imali, montajı, servisi, dahili ve harici ticareti,eğitimi.