MİGROS TİCARET ANONİM ŞİRKETİ

ATATÜRK MAH. TURGUT ÖZAL BULVARI NO:7 PK:34758 ATAŞEHİR - ATAŞEHİR / İSTANBUL / TÜRKİYE

En son güncellenme Tarihi: 1.05.2020 23:16:00
Değerlendirme :

Bilgilerinin hatalı veya eksik olduğunu düşünüyorsanız güncelleyebilmemiz için lütfen bize bildiriniz.

İşletme değerlendirmeleri ve yorumlar

Şikayet Yaz İlk yorum yapan siz olun

Firma Bilgileri

  • Ünvanı : MİGROS TİCARET ANONİM ŞİRKETİ
  • Firma Türü : MERKEZİ TÜRKİYE’ DE BULUNAN ŞUBE
  • Kuruluş Tarihi : 19 Mart 2008 Çarşamba
  • Sermaye : 178.030.000,00 TL
  • Vergi Dairesi : İSTANBUL - BÜYÜK MÜKELLEFLER VERGİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI
  • Vergi Numarası : 6220529513
  • Ticaret Odası : İSTANBUL TİCARET ODASI
  • Sicil Numarası : 659896
  • NACE Kodu : 471102
  • Mersis No : 2453581294646706
MİGROS TİCARET ANONİM ŞİRKETİ
Türkiye’de modern perakende sektörünün öncüsü olan Migros, geniş kullanım alanlarına sahip olan mağazalarında, gıda ve ihtiyaç maddelerinin yanı sıra, kozmetik, kırtasiye, züccaciye, elektronik, kitap ve tekstil gibi kategorileriyle müşterilerinin gereksinimlerini karşılamaktadır.

Sahip olduğu insan kaynağına olan güvenin yanı sıra, teknolojik gelişmelerin faydasını müşterilerine sunma çabasında olan Migros, bilgi teknolojilerine verdiği önem ve yaptığı yatırımlar ile de sektörde her zaman bir adım önde olmaya devam etmektedir.

Kurulduğu günden itibaren müşteri beklentilerine odaklanan Migros, perakende sektöründe yenilikçilik ve gelişimle anılmaktadır.

TARİHÇE
1954-1974 Hayat pahalılığına karşı tarihi adım: Migros kuruluyor
1975-1979 Migros’ta yeni dönem: Koç imzasıyla perakendeye gelen dinamizm
1980-1990: “Dürüst Satıcı” İstanbul’dan sonra İzmir ile buluşuyor
1991-1995: Migros perakendede halka açık ilk şirket oluyor... 40. yılında 5 bölgede birden yaygınlaşıyor... Çağdaş perakendeciliğin kurallarını yazıyor… Yeni uygulamaları tüketiciyle buluşturuyor, MM ve MMM Migros'larla Türkiye’de büyük mağazacılığın önünü açıyor,
1996-2000: Türkiye’de Doğu Anadolu’ya kadar giden Migros, Ramstore ile ilk kez yurtdışında mağaza açıyor… Haftada 2 mağaza açma hızıyla büyüyor, yeni formatlar geliştiriyor, İlk sadakat kart; Migros Club Kart’ı yaratıyor, Türkiye’nin ilk sanal alışveriş merkezini müşteriyle buluşturuyor.
2001-2005: Migros 50. Yılını kutluyor... Güneydoğu’da ilk mağazayı Diyarbakır’da açıyor, Karadeniz’deki varlığını kuvvetlendiriyor… Ramstore Sofya hizmete giriyor, Moskova odaklı yurtdışı büyüme hamlesi devam ediyor… 2005’te Tansaş ile birleşiyor, yurtiçinde 722 mağazaya ulaşıyor...
2006- 2007: Migros Ticaret dünya liginde....Tansaş ile Migros birleşmesi; hem finansal büyüklük, coğrafi yaygınlık, hem müşteri hacmi ve insan kaynakları boyutu olarak Türk perakende sektörü için önemli bir kilometre taşı... Migros çoklu format yönetiminde uzmanlaşıyor, haftada 3 mağaza açma hızına ulaşıyor, 5M’i yaratıyor...
2008-2010: Moonlight Perakendecilik ve Ticaret A.Ş'ye hisse devri tamamlanıyor, müşterinin hayatına dokunan doğada çözülebilen poşet, jet kasa, çevreci kiosk, İyi Tarım Uyguamaları, gibi pek çok yenilikçi uygulamayı hayata geçiriliyor...
2011- 2014: Süpermarkete odaklanan Migros Ticaret A.Ş.’nin yeni konsepti Migros-Jet’ler sektöre girdi. Sepeti sepete eşitleyen rekabetçi fiyatlarla 60. Yılında dördüncü jenerasyon müşterilerini kucakladı.
2015: Migros’un yeni stratejik ortağı Anadolu Endüstri Holding oldu. Müşterilerinin alışveriş alışkanlıklarına göre, ‘Tam Bana Göre’ diyecekleri kampanyalar ile alışverişi daha hesaplı, daha keyifli hale getiren Migros, Muş’ta açtığı mağaza ile Türkiye’de eriştiği il sayısını 71’e çıkardı
2016: Migros Ticaret A.Ş, İngiltere kökenli uluslararası perakende kuruluşu Tesco’nun Türkiye’de bulunan mağazaları ve alışveriş merkezlerinin, Migros Ticaret A.Ş.’ye hisse devri için anlaşma imzaladı. Migros Grubu, doğal gıda online alışveriş markası Tazedirekt’i bünyesine kattı.
2017: Kipa hisselerinin yüzde 95,5’nin Tesco Overseas Investments Limited’den Migros Ticaret A.Ş.’ye devri işlemi tamamlandı. Tazedirekt, verdiği kısa aranın ardından daha güçlü bir alt yapı ve hizmet kalitesiyle geri döndü.

MİSYON-VİZYON-STRATEJİ
Vizyonumuz

Fark yaratan alışveriş deneyimi ile her zaman güvenilen ve tercih edilen ilk adres olmak.

Misyonumuz

Benzersiz hizmet kalitesi, öncü uygulamaları, zengin ürün çeşitliliği ve aile bütçesine katkıyı esas alan fiyatlandırmasıyla eşsiz bir alışveriş deneyimi sunmak. Tüm paydaşları için değer yaratan; topluma ve çevreye duyarlı faaliyetlerde bulunmak.

Stratejilerimiz

Migros’un ana stratejileri;
Eşsiz alışveriş deneyimi
Sürdürülebilir büyüme
Kaynak yaratan verimlilik
Hane erişiminin artırılmasıdır.

Kalite,Gıda Güvenliği, Müşteri Memnuniyeti, İş Sağlığı ve Güvenliği, Çevre Yönetim Sistemleri Politikamız

MİGROS TİCARET A.Ş. OLARAK;
Öncü ve yenilikçi uygulamalarımızla lideri olduğumuz Türk Perakende Sektörü’nde,fark yaratmak ve yüksek tüketici bilinci oluşturarak beklentiyi aşan hizmetler sunmak, yasal mevzuat ve düzenlemeler ile kurumsal yönetim ilkelerine bağlı kalarak sürekli gelişmeyi sağlamak tartışılmaz ilkemizdir.

Müşterilerimizin yaşam kalitesini ileriye taşıyacak çağdaş, kaliteli, güvenilir ve ekonomik hizmet sunmayı amaçlarız. Müşterilerimize sağlıklı şartlarda, sağlıklı ürünler sunmak hizmet anlayışımızın ödün verilmez esasıdır.

Sürdürülebilirlik anlayışımızı, iş yapış şekillerimize yansıtmayı başarmış bir şirket olarak büyüme, verimlilik ve karlılıkta sektör liderliğimiz kalite anlayışımızın güvencesidir. Müşterilerimize, iş ortaklarımıza ve çalışanlar olarak birbirimize karşı dürüst olmayı, güven vermeyi ve etik değerleri korumayı temel alan çalışma anlayışı benimseriz.

İletişim kanallarımızdan bize ulaşan her türlü iletiyi, hizmet kalitemizi ileriye taşıyacağı bilinciyle kayıt altına alır, izler, raporlar ve sürekli iyileşmeyi amaçlarız. İletileri gizlilik esası doğrultusunda değerlendirir, objektif ve adil çözümler sunarak gelen öneriler doğrultusunda iş yapış biçimimizi güncelleriz.

İş yeri ortamımızdan kaynaklanabilecek sağlık ve güvenlik risklerine karşı çalışanlarımızı, iş ortaklarımızı ve müşterilerimizi korumak amacıyla güvenli bir çalışma ortamı yaratmayı hedefler, sürekliliğini sağlamak amacıyla proaktif yaklaşımlar sergileriz.

Çalışanlarımızın tecrübe ve yaratıcılıklarına önem veririz. Davranışsal ve mesleki gelişimlerini desteklemek amacıyla gerekli kaynak ve teknolojiyi temin ederek eğitim almalarını ve bilinçlenmelerini sağlarız.

Sosyal, toplumsal ve kültürel içerikli konulara duyarlılığın ve toplumsal değerlere katkıda bulunmanın sorumluluğunu taşırız.

Gelecek nesillere daha sağlıklı, yaşanabilir bir çevre bırakmak amacıyla; çevresel etkileri kontrol altında tutarak doğal kaynakların verimli ve tasarruflu kullanımına önem veririz. Çevre kirliliğinin azaltılmasına yönelik projelerimizle çevre dostu bir şirket olarak toplumsal duyarlılığımızı ve sorumluluğumuzu gelecek nesillere taşırız.

Kalite Yönetim Sistemleri’ni kurmaya, sürdürmeye ve geliştirmeye harcadığımız çabayı, Migros Ticaret A.Ş.’yi geleceğe taşımak için en önemli değer olarak görürüz.

RESMİ FAALİYET KONUSU
Gıda ve diğer ihtiyaçları ve ürünleri tüketiciye uygun şartlarda sağlamaya çalışmaktır.Bunun için ürünlerin üreticilerden tüketicilere aktarılmasına kadar bunların maliyetlerine eklenen toplama,yükleme,sevkıyat,boşatma, ayırma,paketleme,pazarlama,depolama gibi hizmetlerini en ekonomik şartlarda yapmak,bozulmalarını ve değer kayıplarını önlemek,tüketiciye örnek bir pazarlama ve organizasyon ile arz etmek ve perakandecilik piyasasında faaliyet göstermek. Yatırımcıların aydınlatılmasını teminen özel haller kapsamında Sermaye Piyasası Kurulunca aranacak gerekli açıklamaların yapılması kaydıyla,şirketin amaç ve konusu ile ilgili veya yardımcı veya onu kolaylıştırıcı gayrimenkullerinve sınırlı ayni hakların iktisabı veya inşası ve söz konusu gayrımenkullerin ve sınırlı ayni hakların üzerlerinde her türlü hakuki tasarruflarda bulunulması,üçüncü kişiler lehine sınırlı ayni hak tesis edilmesi,kira şerhi verilmesi,ipotek karşılığı veya başka bir teminat ile veya teminatsız ödünç para ile kredi alınması,ticari işletme rehini akdedilmesi, üçüncü kişilerin borçlarına kefil olunması,ayni ve şahsi her çeşit teminatın verilmesi,şirketin mevcut veya ilerde sahip olacağı malvarlığının tamamı veya bir kısmı üzerinde gerek şirket ve gerekse üçüncü kişiler lehine ipotek ve ipoteklerinrehin ve rehinlerin ve benzeri ayni hakların tesis ve fek edilmesi. ve 30.4.2009 tarihinde tescil edilen tadil tasarısında yazılı olan diğer işler.

HATALI İŞLETME BİLGİSİ BİLDİRİMİ.KAPAT
İşletmelere mesaj göndermek için "Mesaj Gönder" bölümünü kullanınız.
MİGROS TİCARET ANONİM ŞİRKETİ
İPTAL